Op die vislippen na vind ik haar erg mooi op die foto uit 2009.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:25 schreef TUFKAL het volgende:
Brittany Murphy in 2006:
[ afbeelding ]
En in 2009:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:25 schreef TUFKAL het volgende:
Brittany Murphy in 2006:
[ afbeelding ]
En in 2009:
[ afbeelding ]
En verder door de jaren heen:
[ afbeelding ]
Ai wat een smerige foto, trailertrash.quote:
erg mooi zelfsquote:Op zondag 10 januari 2010 17:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Op die vislippen na vind ik haar erg mooi op die foto uit 2009.
het resultaat?quote:At just 23 years old, The Hills star Heidi Montag decided to go under the knife for a second time and have a staggering 10 plastic-surgery procedures in one day.
"For the past three years, I've thought about what to have done," the reality star tells PEOPLE. "I'm beyond obsessed."
And so, on Nov. 20, Montag's total transformation began. Keeping even her family in the dark, the starlet chronicled every painful moment of recovery and her journey to become "the best me."
To find out what surgeries Heidi underwent and what husband Spencer Pratt thinks of her new look, pick up the latest issue of PEOPLE, on newsstands now.
zo te zien neus, jukbeenderen en in het bijschrift staat dat haar kin is ingenomen. Zo te zien is er ook nog wel iets met haar ogen gebeurd (volgens mij krijgt ze zo'n hangoogje), die lijken wel groter. En met die lippen is ook wel wat gebeurd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:45 schreef K.Weenie het volgende:
Iets van jukbeen-implantaten en nog iets aan haar neus?![]()
Erg jammer, daar voor zag ze er beter uit, zelfs met neptieten en verbouwde neus.. die operaties waren ook niet nodig maar hadden haar er ook niet lelijker op gemaakt.
Dewi idd!quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:59 schreef kvd het volgende:
[..]
zo te zien neus, jukbeenderen en in het bijschrift staat dat haar kin is ingenomen. Zo te zien is er ook nog wel iets met haar ogen gebeurd (volgens mij krijgt ze zo'n hangoogje), die lijken wel groter. En met die lippen is ook wel wat gebeurd.
Op de een of andere manier doet ze me nu aan Dewi denken, kan alleen nog niet helemaal verklaren waarom
quote:Here’s the 10 procedures Heidi underwent (and her husband Spencer Pratt allowed): nose job revision, chin reduction, mini brow lift, botox in forehead and frown area, fat injections in cheeks, nasolabial folds and lips, neck liposuction, ears pinned back, liposuction on waist, hips and inner and outer thighs, buttock augmentation and breast augmentation revision
Read more: http://justjared.buzznet.com/#ixzz0cWHMPxZD
niet dat ik er veel verstand van heb, maar als ik me niet vergis speelt dat meisje toch in the hills? dat programma is geen reality, het is gewoon een serie net als grey's anatomy, house, friends etc. alleen filmen ze het op een bepaalde manier waarop het een beetje op reality lijkt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
Dat van die Heidi begrijp ik echt niet hoor. Ze is maar reality ster! Ze hoeft er niet eens echt goed uit te zien zeg maar. Zelfs van actrices begrijp ik het nog wel (als ze ouder worden dus) maar dit vrouwke is 23 :s
Wtf! Wat zou die Spencer daar nu van vinden?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
Dat van die Heidi begrijp ik echt niet hoor. Ze is maar reality ster! Ze hoeft er niet eens echt goed uit te zien zeg maar. Zelfs van actrices begrijp ik het nog wel (als ze ouder worden dus) maar dit vrouwke is 23 :s
Wtf! Wat zou die Spencer daar nu van vinden?
Euhm, dat begrijp ik ook nog wel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:45 schreef leFUCK het volgende:
[..]
niet dat ik er veel verstand van heb, maar als ik me niet vergis speelt dat meisje toch in the hills? dat programma is geen reality, het is gewoon een serie net als grey's anatomy, house, friends etc. alleen filmen ze het op een bepaalde manier waarop het een beetje op reality lijkt.
dat mensen dat niet doorhebben
ja maar feit blijft dat het geacteerd is en dat maakt dat meisje dus een actrice. dus jouw opmerking dat het er bij haar allemaal niet toe zou doen hoe ze eruit zou zien omdat ze maar meespeelt in een zogenaamde ''reality show'' (ahumquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euhm, dat begrijp ik ook nog wel.Dat je dat niet doorhebt.
Het staat bekend als realityserie. Hoe echt het is, is geen discussie voor hier lijkt me(daarbij, het interesseert me niet).
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:53 schreef ivetje het volgende:
Waarom laat ze in godsnaam liposuctie doen?? Er zat al geen gram vet aan d'r lijf...wat viel er nog weg te zuigen dan? En dan ook nog je nek laten leegzuigenIk denk dat die Spencer hier nog wel een handje in heeft gehad en haar een beetje opjut om dit allemaal te laten doen. Is goed voor har carriëre enzo, zal ie wel gezegt hebben. Ik vind hem nl. wel zo'n typje die z'n vrouw wat bij laat spijkeren als er iets begint te zakken. Trouwens...heb je op je 23e al een fronsrimpel? Waar is de mijne dan...ik ben bijna 26 en heb er nog geen. Ik wil em ook!!
Daar zeg je idd wat, die artsen...quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:07 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vind het echt schokkend dat zulke jonge meiden zich zo laten verbouwen/verminken. Ik weet dat het naief gedacht is, maar de artsen die deze operaties uitvoeren zouden zich ook eens achter hun (gecorrigeerde, geliposuckte) oren moeten krabben...![]()
Het vriendinnetje van haar ex-vriendje van lang geledenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:19 schreef Vivi het volgende:
Vorig seizoen was ze uit eten met iemand die haar van vroeger kende en dat mens zei dat ze haar niet eens herkend had...Heidi ging er maar niet op in....
Die bedoel ik ja. Daar kan ik normaal naar kijken, ok, het is verschrikkelijk voor die vrouwen natuurlijk. Maar hier staan echt monsters tussen. De imperfectie van het lichaam maakt je mooi, niet allerlei plastic opvulrotzooi.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:05 schreef 11_Dreams het volgende:
Je bedoelt die fotoserie over eerwraak met die Pakistaanse vrouwen? Die was erg indrukwekkend ja.
HAHAHAHAH.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:35 schreef Turbomuis het volgende:
Ik vind David Gest (ex van Liza Minelli) toch ook best wel erg slecht uit de verf gekomen. Niet dat het eerst een vreselijke knapperd was, maar hij was wel menselijk. Nu nauwelijks meer...
Vroegah
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vond haar zo'n leuk meisje om te zien! Maar het lijkt echt serieus alsof ze een nieuw gezicht over haar hoofd hebben genaaid. En die borstenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:48 schreef Smash-it het volgende:
Oh. Mijn. God.
Heidi is helemaal gestoord.
[ afbeelding ]
Ze was zo leuk
[ afbeelding ]
dat is echt een afterquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:31 schreef vencodark het volgende:
Is die 'after' ook echt een 'after' of is dat gewoon een gok dat ze zo gaat worden?
Haar eerste boobjob vond ik nog wel ok. Ze kon het hebben maar het kan ook teveel worden natuurlijk.
Als je het vergelijkt is ze echt heel erg veranderd.
'after' is veel mooier.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:48 schreef Smash-it het volgende:
Oh. Mijn. God.
Heidi is helemaal gestoord.
[ afbeelding ]
Ze was zo leuk
[ afbeelding ]
vind ik ook. sommige mensen zeggen gewoon per defenitie dat before beter was, bij iedereen die plastische chirurgie heeft gehad, omdat ze tegen plastische chirurgie zijnquote:
En sommige mensen vinden het oprecht lelijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:27 schreef leFUCK het volgende:
[..]
vind ik ook. sommige mensen zeggen gewoon per defenitie dat before beter was, bij iedereen die plastische chirurgie heeft gehad, omdat ze tegen plastische chirurgie zijn
Daar zit het hm ook in. De verandering in een paar jaar, juist omdat ze zo jong is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind het niet perse lelijk, maar gewoon schokkend dat ze een heel ander persoon is geworden qua uiterlijk. En dat terwijl ik haar eerst al echt heel mooi om te zien vond, ze was een natural beauty.
Nah, weet je: het kan soms wel echt mooi zijn (oogleden liften bij wat oudere dames, bijvoorbeeld, is vaak best een verbetering), maar mensen slaan snel door en laten allerlei onderdelen die perfectly OK zijn ook helemaal veranderen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:27 schreef leFUCK het volgende:
[..]
vind ik ook. sommige mensen zeggen gewoon per defenitie dat before beter was, bij iedereen die plastische chirurgie heeft gehad, omdat ze tegen plastische chirurgie zijn
ik weet niet zoveel over haar want ik kijk dat schijtprogramma waar ze in speelt nooit. dus ik ben eens gaan kijken op google voor de before en after. en de reacties die op dit forum staan zoals ''ze heeft een totaal ander gezicht'' vind ik echt zwaar overdreven. ik zie alleen een iets andere neus en grotere tieten, verder valt me niks op dat veranderd is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind het niet perse lelijk, maar gewoon schokkend dat ze een heel ander persoon is geworden qua uiterlijk. En dat terwijl ik haar eerst al echt heel mooi om te zien vond, ze was een natural beauty.
Dat. Waarom een volslagen normaal en mooi meisje van 23 zich zo laat verknippen is me een raadsel. Daarnaast vind ik die 2 meloenen op dat tengere lijfje ook buiten proportie, is ze zichzelf niet meer en heeft haar gezicht veel minder karakter zo.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Zodra er gesleuteld wordt aan jukbeenderen en/of kaak, wordt het snel zo ontzettend karakterloos, vind ik! Zeker als er verder niets mis is met de vorm van het gezicht.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:44 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Dat. Waarom een volslagen normaal en mooi meisje van 23 zich zo laat verknippen is me een raadsel. Daarnaast vind ik die 2 meloenen op dat tengere lijfje ook buiten proportie, is ze zichzelf niet meer en heeft haar gezicht veel minder karakter zo.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:42 schreef leFUCK het volgende:
''ze heeft een totaal ander gezicht'' vind ik echt zwaar overdreven. ik zie alleen een iets andere neus en grotere tieten, verder valt me niks op dat veranderd is.
ik zei toch dat ik er plaatjes van heb opgezocht van hoe ze ervoor én van hoe ze erna uitzag. en aan de hand van die plaatjes trek ik de conclusie dat ik het verschil niet zo groot vindquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij kent haar niet van vóór de plastische chirurgie kennelijk![]()
Je hebt het over Heidi neem ik aan? Ik vind haar ' voor' zo'n lelijke griet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij kent haar niet van vóór de plastische chirurgie kennelijk![]()
Dat ziet er dus echt niet uit,quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:55 schreef Xlarge het volgende:
Micky Rourke
Vroeger
[ afbeelding ]
heden
[ afbeelding ]
Nouja dat is dan een verschil van mening, want ik vind dit:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:42 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ik weet niet zoveel over haar want ik kijk dat schijtprogramma waar ze in speelt nooit. dus ik ben eens gaan kijken op google voor de before en after. en de reacties die op dit forum staan zoals ''ze heeft een totaal ander gezicht'' vind ik echt zwaar overdreven. ik zie alleen een iets andere neus en grotere tieten, verder valt me niks op dat veranderd is.
het meisje had toch ook gewoon helemaal niks op de plank. voor veel vrouwen voelt dat toch als een grote onzekerheid, dus ik vind er niks mis mee om er dan wat silicone in te stoppen. en die neus ziet er gewoon iets mooier uit nu. als je haar voorheen mooi vond zou je haar nu ook mooi moeten vinden, want de basis is toch echt hetzelfde
op dat onderste plaatje, rechts, lijkt ze er idd anders uit te zien. maar volgens mij heeft dat meer met die foto te maken dan met dat zij er nu zo anders uit is gaan zien. ik heb andere foto's van haar huidige staat gezien, en daarop lijkt ze toch overduidelijk nog altijd op hoe ze er voorheen uitzagquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:14 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nouja dat is dan een verschil van mening, want ik vind dit:
[ afbeelding ]
toch echt niet meer lijken op dit rechtse plaatje:
[ afbeelding ]
Gewoon echt zonde, maargoed zij zal idd vast wel onzeker zijn geweest ofzo, en als je dan het geld hebt...
Ik denk dat het voor haar carričre beter was geweest als ze niks had gedaan. Voorheen was het echt "oh ja, dat is Heidi" en nu is het meer "erm.. waar ken ik haar (ook alweer) van?"..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:24 schreef ripley1 het volgende:
[ afbeelding ]
Als je hier niet vindt dat haar gezicht compleet veranderd is, snap ik dat niet zo goed. Kijk even naar de lippen, kin, neus en wenkbrauwen.
Welk meisje van begin 20 laat nou haar wenkbrauwen liften
Ja, net als jennifer grey, die direct na haar grote succes in Dirty Dancing haar neus liet verbouwen en toen niet meer herkend werdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor haar carričre beter was geweest als ze niks had gedaan. Voorheen was het echt "oh ja, dat is Heidi" en nu is het meer "erm.. waar ken ik haar (ook alweer) van?"..
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:48 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ja, net als jennifer grey, die direct na haar grote succes in Dirty Dancing haar neus liet verbouwen en toen niet meer herkend werd
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:27 schreef 11_Dreams het volgende:
Blijft wel apart, geen wenkbrouwen, een heel deel van je expressie mist.
ik vond er al iets vreemd aan die foto'squote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:30 schreef Maraca het volgende:
edit: die andere foto is een soep volgens mij
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:47 schreef leFUCK het volgende:
[..]
[..]
ik vond er al iets vreemd aan die foto
ja nu je het verschil ziet zeker xDquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ookVond haar best eng eigenlijk
Jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:50 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ja nu je het verschil ziet zeker xD
Hij kan het haar moeilijk verbieden?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:08 schreef Saphia het volgende:
Oh mijn God wat heeft Heidi nu gedaan?!!wat bezielt je als 23 jarige,knappe vrouw om je zo om te laten ombouwen!!!.In het artikel zei ze dat ze obsessed is,als dat zo is dan wil ze op haar 30ste zich weer laten verbouwen en op haar 40ste weer. En wat een loser van een man heeft ze dat hij gewoon dit toelaat
![]()
Dat dus. Ze is 23 en mag het zelf bepalen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:06 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hij kan het haar moeilijk verbieden?
Voor was ze mooier hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je hebt het over Heidi neem ik aan? Ik vind haar ' voor' zo'n lelijke griet.
En kijk nu wat een mooie wijf het is geworden.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:24 schreef ivetje het volgende:
Die borsten van heidi zijn echt uit proportie. En dat iemand hier riep dat ze voorheen niks had slaat nergens op. Op die before-pic zie ik toch duidelijk borsten. En er zijn genoeg meiden die heel blij zouden zijn met die before-borsten hoor. Ik vind het zo zonde van haar, het was echt een leuke meid om te ien. Nu ziet ze er TE perfect uit en daardoor komt ze gewoon fake over. En je ziet duidelijk dat er iets verbouwt is...zo'n "perfect" hoofd heeft niemand van zichzelf. En Spencer kan het haar niet verbieden nee, maar mijn vriend zou toch echt wel roepen dat ie bij me weg gaat als ik er zo uit kwam te zien en daarna nog meer aan mezelf liet verbouwen.
wat zonde, het staat zo mooi en chique bij haar die kleine tietjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:35 schreef leFUCK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je kunt me nu toch niet gaan vertellen dat je vond dat ze voorheen ook al een volle cup had.
ehhquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:35 schreef leFUCK het volgende:
[..]
megan fox is naar mijn mening veel perfecter, en die is bijna puur natuur, op 2 hele kleine aanpassingen na.
Net als Lolo Ferrari...quote:Op maandag 18 januari 2010 10:40 schreef Ericr het volgende:
Die Heidi Montag gaat nog verder, haar DDD-borsten moet nog wat groter worden. Totaal gestoord, die eindigt als bouwpakket dat uit elkaar dondert.
Yup, die heeft ook d'r lippen op laten spuiten en daar zal het vast niet bij gebleven zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:03 schreef emss het volgende:
ik zapte gisteren weer langs de Hills... en toen viel me ook op dat Stephanie er opeens heel anders uitziet... Ook plastics?
Eigenlijk zijn het er drie, boobjob, neuscorrectie en lipopvul shitquote:Op maandag 18 januari 2010 01:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
ehhwelke 2 ''hele kleine aanpassingen'' dan?
megan heeft dat bultje wat veel mensen op de neus hebben, en wat alleen zichtbaar is van de zijkant, kleiner laten maken. en daarnaast heeft ze haar lippen iets voller laten maken. het verschil is niet zo groot, en valt ook niet heel erg opquote:Op maandag 18 januari 2010 01:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
lul niet, megan heeft helemaal geen boobjob gehad. haar borsten zijn puur natuurquote:Op maandag 18 januari 2010 14:08 schreef Siral het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het er drie, boobjob, neuscorrectie en lipopvul shitIk vind haar maar een neppe pop.
Iig d'r neus. Die andere weet ik niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die vollere lippen komen volgens mij gewoon door de andere manier van opmaken (meer gloss, bijvoorbeeld). Ik heb zelf ook een gloss die ervoor zorgt dat mijn lippen groter worden...iets met een prikkelend stofje wat erin zit waardoor je lippen opzwellen.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:50 schreef leFUCK het volgende:
[..]
megan heeft dat bultje wat veel mensen op de neus hebben, en wat alleen zichtbaar is van de zijkant, kleiner laten maken. en daarnaast heeft ze haar lippen iets voller laten maken. het verschil is niet zo groot, en valt ook niet heel erg op
[ afbeelding ]
nosejob
Er is wel meer gedaan dan alleen die neus lijkt mij...quote:Op maandag 18 januari 2010 14:50 schreef leFUCK het volgende:
[..]
megan heeft dat bultje wat veel mensen op de neus hebben, en wat alleen zichtbaar is van de zijkant, kleiner laten maken. en daarnaast heeft ze haar lippen iets voller laten maken. het verschil is niet zo groot, en valt ook niet heel erg op
[ afbeelding ]
nosejob
Daar ziet ze er heel mooi uitquote:Op maandag 18 januari 2010 15:35 schreef Siral het volgende:
Vond haar zo veel mooier...:
[ afbeelding ]
die foto gaat alleen om de nosejob, niet om de lippen. die lippen zijn op before en after hetzelfde, en waren toen al opgespoten.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die vollere lippen komen volgens mij gewoon door de andere manier van opmaken (meer gloss, bijvoorbeeld). Ik heb zelf ook een gloss die ervoor zorgt dat mijn lippen groter worden...iets met een prikkelend stofje wat erin zit waardoor je lippen opzwellen.
dat vind ik ook niet te gelovenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:37 schreef Felixa het volgende:
Ongelooflijk dat dat een en dezelfde persoon is...
jezus, wat kunnen sommige van jullie overdrijven zeg. de manier waarop iemand opgemaakt is, en de manier waarop iemand in de camera kijkt, kunnen vaak al een hele andere indruk geven. er is echt niet meer veranderd aan haar dan wat ik vertelde.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:37 schreef Felixa het volgende:
Ongelooflijk dat dat een en dezelfde persoon is...
Jij zal er wel verstand van hebben maar het zou haar zus kunnen zijn zoveel verschil zit er tussenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:47 schreef leFUCK het volgende:
[..]
jezus, wat kunnen sommige van jullie overdrijven zeg. de manier waarop iemand opgemaakt is, en de manier waarop iemand in de camera kijkt, kunnen vaak al een hele andere indruk geven. er is echt niet meer veranderd aan haar dan wat ik vertelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |