abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76800471
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:19 schreef Vivi het volgende:
Vorig seizoen was ze uit eten met iemand die haar van vroeger kende en dat mens zei dat ze haar niet eens herkend had...Heidi ging er maar niet op in... .
Het vriendinnetje van haar ex-vriendje van lang geleden
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_76801566
Heel bizar om te zien ja. En juist door die operaties vind ik ze er minder mooi uit zien. Dat wat mensen soms zo leuk maakt zijn juist die ongebruikelijkheden zeg maar: wellicht een wat apart neusje, kin, whatever. Je krijgt er personality van en je bent inderdaad herkenbaar. Alles wat die meiden nu doen is in een soort mal proberen te passen waar er dus uiteindelijk honderden van zijn.
Zelf ben ik 24, bijna 25 en ik pieker er niet over om iets aan mezelf te laten veranderen. Stel ik doe een nosejob, dan ben ik mezelf niet meer, deze neus die ik nu heb past bij mij en daarom laat ik het lekker zo.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that's why it is called the present.
pi_76802079
D'r staan hier foto's tussen van mensen waar ik mijn hond nog van af zou schoppen, hoe kan je zo doorslaan zeg. Die op de 1e pagina, Michaela Romanini, wtf is dat zeg. Ik ken ze (tenminste dat vermoed ik dat het een ze is) niet eens, maar dat is echt walgelijk. Ik zou daar niet eens mee kunnen praten ofzo, misschien als het heel goed lukt om mijn kokhalsneigingen te onderdrukken. Ik zag pas geleden van die foto's van Indiaase vrouwen die van dat bijtend zuur in hun gezicht hebben gekregen, nou, die zagen er een stuk beter uit dan het gros wat hier tussen staat.
pi_76803598
Je bedoelt die fotoserie over eerwraak met die Pakistaanse vrouwen? Die was erg indrukwekkend ja.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that's why it is called the present.
pi_76803776
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:05 schreef 11_Dreams het volgende:
Je bedoelt die fotoserie over eerwraak met die Pakistaanse vrouwen? Die was erg indrukwekkend ja.
Die bedoel ik ja. Daar kan ik normaal naar kijken, ok, het is verschrikkelijk voor die vrouwen natuurlijk. Maar hier staan echt monsters tussen. De imperfectie van het lichaam maakt je mooi, niet allerlei plastic opvulrotzooi.
pi_76804291
Juistem, dat was ook mijn punt min of meer
  donderdag 14 januari 2010 @ 23:48:37 #132
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_76831489
Oh. Mijn. God.

Heidi is helemaal gestoord.

Ze was zo leuk

pi_76833866
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:35 schreef Turbomuis het volgende:
Ik vind David Gest (ex van Liza Minelli) toch ook best wel erg slecht uit de verf gekomen. Niet dat het eerst een vreselijke knapperd was, maar hij was wel menselijk. Nu nauwelijks meer...

Vroegah
[ afbeelding ]

Nu
[ afbeelding ][ afbeelding ]
HAHAHAHAH.
pi_76846272
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:48 schreef Smash-it het volgende:
Oh. Mijn. God.

[ afbeelding ]

Ze was zo leuk

[ afbeelding ]
Ik vond haar zo'n leuk meisje om te zien! Maar het lijkt echt serieus alsof ze een nieuw gezicht over haar hoofd hebben genaaid. En die borsten
pi_76846505
Is die 'after' ook echt een 'after' of is dat gewoon een gok dat ze zo gaat worden?
Haar eerste boobjob vond ik nog wel ok. Ze kon het hebben maar het kan ook teveel worden natuurlijk.
Als je het vergelijkt is ze echt heel erg veranderd.
pi_76846572
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:31 schreef vencodark het volgende:
Is die 'after' ook echt een 'after' of is dat gewoon een gok dat ze zo gaat worden?
Haar eerste boobjob vond ik nog wel ok. Ze kon het hebben maar het kan ook teveel worden natuurlijk.
Als je het vergelijkt is ze echt heel erg veranderd.
dat is echt een after
pi_76846780
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:33 schreef kvd het volgende:

[..]

dat is echt een after
Damn girl!
Echt triest.
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2010 @ 13:07:38 #138
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_76847839
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:48 schreef Smash-it het volgende:
Oh. Mijn. God.

[ afbeelding ]

Ze was zo leuk

[ afbeelding ]
'after' is veel mooier.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_76848565
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:07 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

'after' is veel mooier.
vind ik ook. sommige mensen zeggen gewoon per defenitie dat before beter was, bij iedereen die plastische chirurgie heeft gehad, omdat ze tegen plastische chirurgie zijn
pi_76848657
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:27 schreef leFUCK het volgende:

[..]

vind ik ook. sommige mensen zeggen gewoon per defenitie dat before beter was, bij iedereen die plastische chirurgie heeft gehad, omdat ze tegen plastische chirurgie zijn
En sommige mensen vinden het oprecht lelijk.
pi_76848739
Ik vind het niet perse lelijk, maar gewoon schokkend dat ze een heel ander persoon is geworden qua uiterlijk. En dat terwijl ik haar eerst al echt heel mooi om te zien vond, ze was een natural beauty.
pi_76848798
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind het niet perse lelijk, maar gewoon schokkend dat ze een heel ander persoon is geworden qua uiterlijk. En dat terwijl ik haar eerst al echt heel mooi om te zien vond, ze was een natural beauty.
Daar zit het hm ook in. De verandering in een paar jaar, juist omdat ze zo jong is.
Zou ze van nature die 'after' look hebben, dan zal je mij ook niet snel horen (behalve dat de foto lelijk is).
pi_76849034
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:27 schreef leFUCK het volgende:

[..]

Nah, weet je: het kan soms wel echt mooi zijn (oogleden liften bij wat oudere dames, bijvoorbeeld, is vaak best een verbetering), maar mensen slaan snel door en laten allerlei onderdelen die perfectly OK zijn ook helemaal veranderen.
pi_76849146
quote:
ik weet niet zoveel over haar want ik kijk dat schijtprogramma waar ze in speelt nooit. dus ik ben eens gaan kijken op google voor de before en after. en de reacties die op dit forum staan zoals ''ze heeft een totaal ander gezicht'' vind ik echt zwaar overdreven. ik zie alleen een iets andere neus en grotere tieten, verder valt me niks op dat veranderd is.

het meisje had toch ook gewoon helemaal niks op de plank. voor veel vrouwen voelt dat toch als een grote onzekerheid, dus ik vind er niks mis mee om er dan wat silicone in te stoppen. en die neus ziet er gewoon iets mooier uit nu. als je haar voorheen mooi vond zou je haar nu ook mooi moeten vinden, want de basis is toch echt hetzelfde
pi_76849245
quote:
Dat. Waarom een volslagen normaal en mooi meisje van 23 zich zo laat verknippen is me een raadsel. Daarnaast vind ik die 2 meloenen op dat tengere lijfje ook buiten proportie, is ze zichzelf niet meer en heeft haar gezicht veel minder karakter zo.
pi_76849406
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:44 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Dat. Waarom een volslagen normaal en mooi meisje van 23 zich zo laat verknippen is me een raadsel. Daarnaast vind ik die 2 meloenen op dat tengere lijfje ook buiten proportie, is ze zichzelf niet meer en heeft haar gezicht veel minder karakter zo.
Zodra er gesleuteld wordt aan jukbeenderen en/of kaak, wordt het snel zo ontzettend karakterloos, vind ik! Zeker als er verder niets mis is met de vorm van het gezicht.
pi_76849578
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:42 schreef leFUCK het volgende:

''ze heeft een totaal ander gezicht'' vind ik echt zwaar overdreven. ik zie alleen een iets andere neus en grotere tieten, verder valt me niks op dat veranderd is.

Jij kent haar niet van vóór de plastische chirurgie kennelijk
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_76849675
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Jij kent haar niet van vóór de plastische chirurgie kennelijk
ik zei toch dat ik er plaatjes van heb opgezocht van hoe ze ervoor én van hoe ze erna uitzag. en aan de hand van die plaatjes trek ik de conclusie dat ik het verschil niet zo groot vind
pi_76849696
Micky Rourke

Vroeger

heden

vrijdag 15 januari 2010 @ 13:59:28 #150
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_76849858
Hunter Tylo
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties