Het vriendinnetje van haar ex-vriendje van lang geledenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:19 schreef Vivi het volgende:
Vorig seizoen was ze uit eten met iemand die haar van vroeger kende en dat mens zei dat ze haar niet eens herkend had...Heidi ging er maar niet op in....
Die bedoel ik ja. Daar kan ik normaal naar kijken, ok, het is verschrikkelijk voor die vrouwen natuurlijk. Maar hier staan echt monsters tussen. De imperfectie van het lichaam maakt je mooi, niet allerlei plastic opvulrotzooi.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:05 schreef 11_Dreams het volgende:
Je bedoelt die fotoserie over eerwraak met die Pakistaanse vrouwen? Die was erg indrukwekkend ja.
HAHAHAHAH.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:35 schreef Turbomuis het volgende:
Ik vind David Gest (ex van Liza Minelli) toch ook best wel erg slecht uit de verf gekomen. Niet dat het eerst een vreselijke knapperd was, maar hij was wel menselijk. Nu nauwelijks meer...
Vroegah
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vond haar zo'n leuk meisje om te zien! Maar het lijkt echt serieus alsof ze een nieuw gezicht over haar hoofd hebben genaaid. En die borstenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:48 schreef Smash-it het volgende:
Oh. Mijn. God.
Heidi is helemaal gestoord.
[ afbeelding ]
Ze was zo leuk
[ afbeelding ]
dat is echt een afterquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:31 schreef vencodark het volgende:
Is die 'after' ook echt een 'after' of is dat gewoon een gok dat ze zo gaat worden?
Haar eerste boobjob vond ik nog wel ok. Ze kon het hebben maar het kan ook teveel worden natuurlijk.
Als je het vergelijkt is ze echt heel erg veranderd.
'after' is veel mooier.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:48 schreef Smash-it het volgende:
Oh. Mijn. God.
Heidi is helemaal gestoord.
[ afbeelding ]
Ze was zo leuk
[ afbeelding ]
vind ik ook. sommige mensen zeggen gewoon per defenitie dat before beter was, bij iedereen die plastische chirurgie heeft gehad, omdat ze tegen plastische chirurgie zijnquote:
En sommige mensen vinden het oprecht lelijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:27 schreef leFUCK het volgende:
[..]
vind ik ook. sommige mensen zeggen gewoon per defenitie dat before beter was, bij iedereen die plastische chirurgie heeft gehad, omdat ze tegen plastische chirurgie zijn
Daar zit het hm ook in. De verandering in een paar jaar, juist omdat ze zo jong is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind het niet perse lelijk, maar gewoon schokkend dat ze een heel ander persoon is geworden qua uiterlijk. En dat terwijl ik haar eerst al echt heel mooi om te zien vond, ze was een natural beauty.
Nah, weet je: het kan soms wel echt mooi zijn (oogleden liften bij wat oudere dames, bijvoorbeeld, is vaak best een verbetering), maar mensen slaan snel door en laten allerlei onderdelen die perfectly OK zijn ook helemaal veranderen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:27 schreef leFUCK het volgende:
[..]
vind ik ook. sommige mensen zeggen gewoon per defenitie dat before beter was, bij iedereen die plastische chirurgie heeft gehad, omdat ze tegen plastische chirurgie zijn
ik weet niet zoveel over haar want ik kijk dat schijtprogramma waar ze in speelt nooit. dus ik ben eens gaan kijken op google voor de before en after. en de reacties die op dit forum staan zoals ''ze heeft een totaal ander gezicht'' vind ik echt zwaar overdreven. ik zie alleen een iets andere neus en grotere tieten, verder valt me niks op dat veranderd is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind het niet perse lelijk, maar gewoon schokkend dat ze een heel ander persoon is geworden qua uiterlijk. En dat terwijl ik haar eerst al echt heel mooi om te zien vond, ze was een natural beauty.
Dat. Waarom een volslagen normaal en mooi meisje van 23 zich zo laat verknippen is me een raadsel. Daarnaast vind ik die 2 meloenen op dat tengere lijfje ook buiten proportie, is ze zichzelf niet meer en heeft haar gezicht veel minder karakter zo.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Zodra er gesleuteld wordt aan jukbeenderen en/of kaak, wordt het snel zo ontzettend karakterloos, vind ik! Zeker als er verder niets mis is met de vorm van het gezicht.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:44 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Dat. Waarom een volslagen normaal en mooi meisje van 23 zich zo laat verknippen is me een raadsel. Daarnaast vind ik die 2 meloenen op dat tengere lijfje ook buiten proportie, is ze zichzelf niet meer en heeft haar gezicht veel minder karakter zo.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:42 schreef leFUCK het volgende:
''ze heeft een totaal ander gezicht'' vind ik echt zwaar overdreven. ik zie alleen een iets andere neus en grotere tieten, verder valt me niks op dat veranderd is.
ik zei toch dat ik er plaatjes van heb opgezocht van hoe ze ervoor én van hoe ze erna uitzag. en aan de hand van die plaatjes trek ik de conclusie dat ik het verschil niet zo groot vindquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij kent haar niet van vóór de plastische chirurgie kennelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |