abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2010 @ 14:11:58 #151
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_76850382
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Jij kent haar niet van vóór de plastische chirurgie kennelijk
Je hebt het over Heidi neem ik aan? Ik vind haar ' voor' zo'n lelijke griet.
En kijk nu wat een mooie wijf het is geworden.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2010 @ 14:12:26 #152
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_76850405
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:55 schreef Xlarge het volgende:
Micky Rourke

Vroeger

[ afbeelding ]

heden

[ afbeelding ]
Dat ziet er dus echt niet uit,
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_76850483
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:42 schreef leFUCK het volgende:

[..]

ik weet niet zoveel over haar want ik kijk dat schijtprogramma waar ze in speelt nooit. dus ik ben eens gaan kijken op google voor de before en after. en de reacties die op dit forum staan zoals ''ze heeft een totaal ander gezicht'' vind ik echt zwaar overdreven. ik zie alleen een iets andere neus en grotere tieten, verder valt me niks op dat veranderd is.

het meisje had toch ook gewoon helemaal niks op de plank. voor veel vrouwen voelt dat toch als een grote onzekerheid, dus ik vind er niks mis mee om er dan wat silicone in te stoppen. en die neus ziet er gewoon iets mooier uit nu. als je haar voorheen mooi vond zou je haar nu ook mooi moeten vinden, want de basis is toch echt hetzelfde
Nouja dat is dan een verschil van mening, want ik vind dit:

toch echt niet meer lijken op dit rechtse plaatje:

Gewoon echt zonde, maargoed zij zal idd vast wel onzeker zijn geweest ofzo, en als je dan het geld hebt...
pi_76851057

Als je hier niet vindt dat haar gezicht compleet veranderd is, snap ik dat niet zo goed. Kijk even naar de lippen, kin, neus en wenkbrauwen.

Welk meisje van begin 20 laat nou haar wenkbrauwen liften
pi_76851058
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:14 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Nouja dat is dan een verschil van mening, want ik vind dit:

[ afbeelding ]

toch echt niet meer lijken op dit rechtse plaatje:

[ afbeelding ]

Gewoon echt zonde, maargoed zij zal idd vast wel onzeker zijn geweest ofzo, en als je dan het geld hebt...
op dat onderste plaatje, rechts, lijkt ze er idd anders uit te zien. maar volgens mij heeft dat meer met die foto te maken dan met dat zij er nu zo anders uit is gaan zien. ik heb andere foto's van haar huidige staat gezien, en daarop lijkt ze toch overduidelijk nog altijd op hoe ze er voorheen uitzag
pi_76851139
.edit
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:46:18 #157
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_76852120
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:24 schreef ripley1 het volgende:
[ afbeelding ]

Als je hier niet vindt dat haar gezicht compleet veranderd is, snap ik dat niet zo goed. Kijk even naar de lippen, kin, neus en wenkbrauwen.

Welk meisje van begin 20 laat nou haar wenkbrauwen liften
Ik denk dat het voor haar carrière beter was geweest als ze niks had gedaan. Voorheen was het echt "oh ja, dat is Heidi" en nu is het meer "erm.. waar ken ik haar (ook alweer) van?"..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_76852248
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:46 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor haar carrière beter was geweest als ze niks had gedaan. Voorheen was het echt "oh ja, dat is Heidi" en nu is het meer "erm.. waar ken ik haar (ook alweer) van?"..
Ja, net als jennifer grey, die direct na haar grote succes in Dirty Dancing haar neus liet verbouwen en toen niet meer herkend werd
pi_76852824
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:48 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Ja, net als jennifer grey, die direct na haar grote succes in Dirty Dancing haar neus liet verbouwen en toen niet meer herkend werd

hoewel het enige wat ze heeft laten doen haar neus is, herken ik haar op het eerste oog echt niet meer
pi_76853848
Blijft wel apart, geen wenkbrouwen, een heel deel van je expressie mist.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that's why it is called the present.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:30:36 #161
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_76853970
edit: die andere foto is een soep volgens mij

pi_76854707
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:27 schreef 11_Dreams het volgende:
Blijft wel apart, geen wenkbrouwen, een heel deel van je expressie mist.
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:30 schreef Maraca het volgende:
edit: die andere foto is een soep volgens mij

[ afbeelding ]
ik vond er al iets vreemd aan die foto's
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:49:30 #163
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_76854826
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:47 schreef leFUCK het volgende:

[..]

[..]

ik vond er al iets vreemd aan die foto
Ik ook Vond haar best eng eigenlijk
pi_76854853
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:49 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik ook Vond haar best eng eigenlijk
ja nu je het verschil ziet zeker xD
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:53:55 #165
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_76855040
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:50 schreef leFUCK het volgende:

[..]

ja nu je het verschil ziet zeker xD
Ja Nu is het gewoon een mooie vrouw ipv een eng mens
pi_76862843
Oh mijn God wat heeft Heidi nu gedaan?!! wat bezielt je als 23 jarige,knappe vrouw om je zo om te laten ombouwen!!!.In het artikel zei ze dat ze obsessed is,als dat zo is dan wil ze op haar 30ste zich weer laten verbouwen en op haar 40ste weer. En wat een loser van een man heeft ze dat hij gewoon dit toelaat

pi_76867635
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 19:08 schreef Saphia het volgende:
Oh mijn God wat heeft Heidi nu gedaan?!! wat bezielt je als 23 jarige,knappe vrouw om je zo om te laten ombouwen!!!.In het artikel zei ze dat ze obsessed is,als dat zo is dan wil ze op haar 30ste zich weer laten verbouwen en op haar 40ste weer. En wat een loser van een man heeft ze dat hij gewoon dit toelaat

Hij kan het haar moeilijk verbieden?
pi_76868243
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 21:06 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Hij kan het haar moeilijk verbieden?
Dat dus. Ze is 23 en mag het zelf bepalen.
pi_76870979
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:11 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Je hebt het over Heidi neem ik aan? Ik vind haar ' voor' zo'n lelijke griet.
En kijk nu wat een mooie wijf het is geworden.
Voor was ze mooier hoor.
Striving to be more than average.
pi_76871149
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:19 schreef Daniane het volgende:

[..]

Voor was ze mooier hoor.
nee vind ik niet. maar ik vind haar überhaupt niet bijzonder, voor en na niet
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:24:57 #171
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_76871273
Die borsten van heidi zijn echt uit proportie. En dat iemand hier riep dat ze voorheen niks had slaat nergens op. Op die before-pic zie ik toch duidelijk borsten. En er zijn genoeg meiden die heel blij zouden zijn met die before-borsten hoor. Ik vind het zo zonde van haar, het was echt een leuke meid om te ien. Nu ziet ze er TE perfect uit en daardoor komt ze gewoon fake over. En je ziet duidelijk dat er iets verbouwt is...zo'n "perfect" hoofd heeft niemand van zichzelf. En Spencer kan het haar niet verbieden nee, maar mijn vriend zou toch echt wel roepen dat ie bij me weg gaat als ik er zo uit kwam te zien en daarna nog meer aan mezelf liet verbouwen.
To infinity…and beyond!
pi_76871770
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:24 schreef ivetje het volgende:
Die borsten van heidi zijn echt uit proportie. En dat iemand hier riep dat ze voorheen niks had slaat nergens op. Op die before-pic zie ik toch duidelijk borsten. En er zijn genoeg meiden die heel blij zouden zijn met die before-borsten hoor. Ik vind het zo zonde van haar, het was echt een leuke meid om te ien. Nu ziet ze er TE perfect uit en daardoor komt ze gewoon fake over. En je ziet duidelijk dat er iets verbouwt is...zo'n "perfect" hoofd heeft niemand van zichzelf. En Spencer kan het haar niet verbieden nee, maar mijn vriend zou toch echt wel roepen dat ie bij me weg gaat als ik er zo uit kwam te zien en daarna nog meer aan mezelf liet verbouwen.

je kunt me nu toch niet gaan vertellen dat je vond dat ze voorheen ook al een volle cup had. die borsten zijn zeker buiten proportie. als je voorheen niks had, past het waarschijnlijk niet bij je bouw om dan meteen huge tieten aan te schaffen, en dat geldt voor haar misschien ook wel een beetje. maar wat jij zegt dat ze ''te perfect'' is vind ik ook onzin. dat is toch maar een kwestie van smaak. megan fox is naar mijn mening veel perfecter, en die is bijna puur natuur, op 2 hele kleine aanpassingen na. ik vind het gezicht van die heidi vrij saai. er is niks mis mee, maar het heeft ook niet echt iets aantrekkelijks
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:37:41 #173
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_76871864
Ik zeg ook niet dat het een volle cup is, maar niks is ook weer niet zo. Er zijn mensen die echt niks hebben en daar hoorde Heidi echt niet bij hoor. En ze probeert haar gezicht te perfect te maken. Ik vind het niet perfect, maar dat wil ze wel graag. En hoe hard je het ook probeert, hoe nepper het overkomt. En dat zie je bij haar dus erg duidelijk vind ik.
To infinity…and beyond!
  zaterdag 16 januari 2010 @ 10:41:04 #174
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_76883506
Heidi au naturel deed me denken aan een soort vriendelijk ogende surferchick, nu ziet ze eruit als een opgeblazen realdoll. What's next? Wordt ze de volgende Jenny Lee? Daar is echt niks meer echt aan:
http://thejennylee.com/

Dit soort mensen zal altijd wel iets vinden wat volgens hen nóg mooier kan en gaan vervolgens weer onder het mes..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_76908174
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:35 schreef leFUCK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
je kunt me nu toch niet gaan vertellen dat je vond dat ze voorheen ook al een volle cup had.
wat zonde, het staat zo mooi en chique bij haar die kleine tietjes

als ze 40 is is ze helemaal vervormd een alien..
Jusqu'ici tout va bien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')