ehhquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:35 schreef leFUCK het volgende:
[..]
megan fox is naar mijn mening veel perfecter, en die is bijna puur natuur, op 2 hele kleine aanpassingen na.
Net als Lolo Ferrari...quote:Op maandag 18 januari 2010 10:40 schreef Ericr het volgende:
Die Heidi Montag gaat nog verder, haar DDD-borsten moet nog wat groter worden. Totaal gestoord, die eindigt als bouwpakket dat uit elkaar dondert.
Yup, die heeft ook d'r lippen op laten spuiten en daar zal het vast niet bij gebleven zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:03 schreef emss het volgende:
ik zapte gisteren weer langs de Hills... en toen viel me ook op dat Stephanie er opeens heel anders uitziet... Ook plastics?
Eigenlijk zijn het er drie, boobjob, neuscorrectie en lipopvul shitquote:Op maandag 18 januari 2010 01:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
ehhwelke 2 ''hele kleine aanpassingen'' dan?
megan heeft dat bultje wat veel mensen op de neus hebben, en wat alleen zichtbaar is van de zijkant, kleiner laten maken. en daarnaast heeft ze haar lippen iets voller laten maken. het verschil is niet zo groot, en valt ook niet heel erg opquote:Op maandag 18 januari 2010 01:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
lul niet, megan heeft helemaal geen boobjob gehad. haar borsten zijn puur natuurquote:Op maandag 18 januari 2010 14:08 schreef Siral het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het er drie, boobjob, neuscorrectie en lipopvul shitIk vind haar maar een neppe pop.
Iig d'r neus. Die andere weet ik niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die vollere lippen komen volgens mij gewoon door de andere manier van opmaken (meer gloss, bijvoorbeeld). Ik heb zelf ook een gloss die ervoor zorgt dat mijn lippen groter worden...iets met een prikkelend stofje wat erin zit waardoor je lippen opzwellen.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:50 schreef leFUCK het volgende:
[..]
megan heeft dat bultje wat veel mensen op de neus hebben, en wat alleen zichtbaar is van de zijkant, kleiner laten maken. en daarnaast heeft ze haar lippen iets voller laten maken. het verschil is niet zo groot, en valt ook niet heel erg op
[ afbeelding ]
nosejob
Er is wel meer gedaan dan alleen die neus lijkt mij...quote:Op maandag 18 januari 2010 14:50 schreef leFUCK het volgende:
[..]
megan heeft dat bultje wat veel mensen op de neus hebben, en wat alleen zichtbaar is van de zijkant, kleiner laten maken. en daarnaast heeft ze haar lippen iets voller laten maken. het verschil is niet zo groot, en valt ook niet heel erg op
[ afbeelding ]
nosejob
Daar ziet ze er heel mooi uitquote:Op maandag 18 januari 2010 15:35 schreef Siral het volgende:
Vond haar zo veel mooier...:
[ afbeelding ]
die foto gaat alleen om de nosejob, niet om de lippen. die lippen zijn op before en after hetzelfde, en waren toen al opgespoten.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die vollere lippen komen volgens mij gewoon door de andere manier van opmaken (meer gloss, bijvoorbeeld). Ik heb zelf ook een gloss die ervoor zorgt dat mijn lippen groter worden...iets met een prikkelend stofje wat erin zit waardoor je lippen opzwellen.
dat vind ik ook niet te gelovenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:37 schreef Felixa het volgende:
Ongelooflijk dat dat een en dezelfde persoon is...
jezus, wat kunnen sommige van jullie overdrijven zeg. de manier waarop iemand opgemaakt is, en de manier waarop iemand in de camera kijkt, kunnen vaak al een hele andere indruk geven. er is echt niet meer veranderd aan haar dan wat ik vertelde.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:37 schreef Felixa het volgende:
Ongelooflijk dat dat een en dezelfde persoon is...
Jij zal er wel verstand van hebben maar het zou haar zus kunnen zijn zoveel verschil zit er tussenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:47 schreef leFUCK het volgende:
[..]
jezus, wat kunnen sommige van jullie overdrijven zeg. de manier waarop iemand opgemaakt is, en de manier waarop iemand in de camera kijkt, kunnen vaak al een hele andere indruk geven. er is echt niet meer veranderd aan haar dan wat ik vertelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |