Heb nog eens goed foto's bekeken van haar van een jaar of twee terug, toen zag ze er wel mooi uit.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
haar borsten puur natuur
wat jij opnoemde is helemaal niet het enige wat zij heeft laten doen. sowieso de tieten erbij, en het zou me niks verbazen als ook zij het een en ander heeft laten liften of inspuiten.
megan's tieten schudden nog altijd, terwijl silicone tieten niet bewegen. ze is voor haar 20e bekend geworden, dus die tieten kunnen nog wel degelijk gegroeid zijn van toen tot nu.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
haar borsten puur natuur
wat jij opnoemde is helemaal niet het enige wat zij heeft laten doen. sowieso de tieten erbij, en het zou me niks verbazen als ook zij het een en ander heeft laten liften of inspuiten.
als dat dan al zo is, wat is het probleem dan? ik zie veel van die opmerkingen over haar gewoon als afgunstquote:Op maandag 18 januari 2010 17:46 schreef shinydiscoball het volgende:
Ook heel jammer van Megan, hoewel ik haar niet verspookt vind. Maar wel ordi inderdaad, en niet 'mooi'.
Enne, siliconentieten kunnen ook gewoon bewegen hoor, ligt er gewoon aan wat voor vulling erin zit en of je een goeie plastische chirurg hebt. Als je borsten neemt die bij je lichaam passen en dus genoeg vlees hebt, staan ze ook niet zo strak.
Niets hoor, maar ze wordt in dit topic gepost, ik kijk erin en wil mijn mening geven. Ik snap nooit al die opmerkingen over afgunst, je kunt haar toch gewoon niet knap vinden? Ik heb verder niks tegen haar, want ik ken haar niet. En ik zou ook niet op haar willen lijken ofzo. Ik vond haar alleen eerst een stuk knapper.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:50 schreef leFUCK het volgende:
[..]
als dat dan al zo is, wat is het probleem dan? ik zie veel van die opmerkingen over haar gewoon als afgunst
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:38 schreef leFUCK het volgende:
[..]
megan's tieten schudden nog altijd, terwijl silicone tieten niet bewegen. ze is voor haar 20e bekend geworden, dus die tieten kunnen nog wel degelijk gegroeid zijn van toen tot nu.
prima, ieder zijn meningquote:Op maandag 18 januari 2010 17:55 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Niets hoor, maar ze wordt in dit topic gepost, ik kijk erin en wil mijn mening geven. Ik snap nooit al die opmerkingen over afgunst, je kunt haar toch gewoon niet knap vinden? Ik heb verder niks tegen haar, want ik ken haar niet. En ik zou ook niet op haar willen lijken ofzo. Ik vond haar alleen eerst een stuk knapper.
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:50 schreef leFUCK het volgende:
[..]
als dat dan al zo is, wat is het probleem dan? ik zie veel van die opmerkingen over haar gewoon als afgunst
dan stel ik voor dat we de hele discussie rondom megan maar laten rusten. we komen er duidelijk niet uitquote:Op maandag 18 januari 2010 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*mompelt iets over de TT*
Wij noemen het op en jij gaat er tegen in, en nu hebben wij een probleem?
We zeggen gewoon dat er dingen veranderd zijn, meer niet
Fox heeft geen kind, die is van d'r lover.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:21 schreef Vivi het volgende:
Srsly!? Onherkenbaar!
En Megan Fox een kind!? Ik heb blijkbaar iets gemist. En dat zwarte haar in combi met d'r ogen vind ik dreamy.
ik heb net een aflevering gekeken van the hills uit season 1, en daarna heb ik een aflevering gekeken van the hills uit season 5. die heidi ziet er echt veel beter uit nu, dan in het begin van de serie!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:25 schreef Kings het volgende:
Over Heidi hieronder een link van het hele artikel:
http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/42978036.html
Ik ben absoluut niet voor plastische chirurgie op je 23e, ze was vroeger zo'n mooie natural beauty, nu
is ze er een van 'zovelen'. Echt zo'n typisch plastische chirurgie hoofd. Bah!
Janice had ik niet herkend, wat heeft zij voor buitenlandse roots?quote:
Deze is beterquote:
quote:
Of minder crystal meth gebruiken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:29 schreef Manono het volgende:
[..]
dit is nauwelijks voor en na.. voor en na de kapper ja
die hierboven is het echte werk, fergie was beeldschoon (of is dat een ouderwets woord)
scary, dat mooie mensen zo vroeg met liften hijsen en fillen beginnen
wat moet daar nog van worden straks
om niet te spreken van wat ze moeten blijven verdienen om het allemaal te onderhouden
anders ziet het er niet fijn uit
zouden er door de crisis nu veel mensen ondergedoken zitten?
Ja! En een groot drugs- en drankprobleem.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:42 schreef emss het volgende:
Wat zag Janice er onschuldig uit zeg... zou ze toen ook al zo'n attitude hebben gehad?
Dit is ook een aanrader als je ff wil lachenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! En een groot drugs- en drankprobleem.
Geïnteresseerden in haar bizarre levensverhaal moeten haar memoires No Lifeguard on duty lezen. Aanrader!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |