nee, geen idee wie dat is. daarbij ben ik niet geobsedeerd door megan fox. sterker nog: ik ben homoquote:Op maandag 18 januari 2010 15:50 schreef Copycat het volgende:
leFUCK, was jij eerst onder een andere naam hier zo geobsedeerd door Megan Fox? CelebSweeper of zoiets?
Ja oke, bij die andere foto's zie ik idd ook verschilquote:Op maandag 18 januari 2010 15:43 schreef leFUCK het volgende:
[..]
die foto gaat alleen om de nosejob, niet om de lippen. die lippen zijn op before en after hetzelfde, en waren toen al opgespoten.
het verschil valt niet direct op, maar als je nader kijkt zie je dat haar mond wel degelijk is veranderd ten opzichte van een tijdje terug. neem het maar van me aan, want ik ken haar gezicht inmiddels nog beter dan dat ik mijn eigen gezicht ken, bewijze van spreken. hoe triest dat ook klinkt. je komt ook zoveel foto's van haar tegen op het internet.
Ah we hebben de plastische chirurg van Megan Fox in ons middenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:47 schreef leFUCK het volgende:
[..]
jezus, wat kunnen sommige van jullie overdrijven zeg. de manier waarop iemand opgemaakt is, en de manier waarop iemand in de camera kijkt, kunnen vaak al een hele andere indruk geven. er is echt niet meer veranderd aan haar dan wat ik vertelde.
Dat zegt niks, ik ben echt ultra-hetero, vrouw, en zelfs IK zou d'r doenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef leFUCK het volgende:
[..]
nee, geen idee wie dat is. daarbij ben ik niet geobsedeerd door megan fox. sterker nog: ik ben homo
oke, hahaquote:Op maandag 18 januari 2010 15:55 schreef Copycat het volgende:
Dat tweede zegt natuurlijk niks.
Je deed me aan hem denken met al je Fox/plastic surgery kennis, vandaar.
Fan met obsessiequote:Op maandag 18 januari 2010 15:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ah we hebben de plastische chirurg van Megan Fox in ons midden![]()
't is maar hoe je het bekijkt. Ik vind haar uitstraling absoluut niet mooi en dat maakt haar -in mijn ogen- geen mooie vrouw.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja oke, bij die andere foto's zie ik idd ook verschil. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat sommige mensen haar niet mooi vinden
.
nee ik ook niet. ik vind haar geweldig. voor en naquote:Op maandag 18 januari 2010 15:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja oke, bij die andere foto's zie ik idd ook verschil. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat sommige mensen haar niet mooi vinden
.
En jij hebt haar zelf gesproken om dit te weten? Je bent wel een tikkie fanatiek hequote:Op maandag 18 januari 2010 15:47 schreef leFUCK het volgende:
er is echt niet meer veranderd aan haar dan wat ik vertelde.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
't is maar hoe je het bekijkt. Ik vind haar uitstraling absoluut niet mooi en dat maakt haar -in mijn ogen- geen mooie vrouw.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtige vrouw maar god wat een uitstraling, ik weet niet of het de drank was, maar ik had haar nog nooit gezien en zag haar op die MTV awards, wat een vreselijke domme ordinaire bimbo om te zien. Die grappen en die tong 20 keer langs haar bek, Kelly was er niks bij![]()
Dat is nou echt het type vrouw die zo'n stom cliche 'mooie vrouwen zijn dom' bevestigd
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, die gevoelens koppel ik aan haar uiterlijk en dan kan ik geen mooie vrouw meer zien. Heb het ook andersom, vind bepaalde mannen die 'volgens de normen' niet knap/aantrekkelijk zouden zijn ook een stuk knapper als ze een geweldige uitstraling hebben
Ik vind Megan Fox niet mooi nee.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
.
nee hoor, maar ze fascineerde me gewoon een beetjequote:Op maandag 18 januari 2010 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En jij hebt haar zelf gesproken om dit te weten? Je bent wel een tikkie fanatiek he
megan fox is volgens helemaal niet dom. ze komt juist intelligent op me over. ze is vrij nuchter, en niet zo fake als veel van die amerikaanse sterren. zoals sam in transformers zei: ''it's more then meets the eye with her''quote:Op maandag 18 januari 2010 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtige vrouw maar god wat een uitstraling, ik weet niet of het de drank was, maar ik had haar nog nooit gezien en zag haar op die MTV awards, wat een vreselijke domme ordinaire bimbo om te zien. Die grappen en die tong 20 keer langs haar bek, Kelly was er niks bij![]()
Dat is nou echt het type vrouw die zo'n stom cliche 'mooie vrouwen zijn dom' bevestigd
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:57 schreef emss het volgende:
Ah, ik zie nu ook dat BAG nog maar 26 is.... dacht altijd dat ie veeeeel ouder was..
haar borsten puur natuurquote:Op maandag 18 januari 2010 14:51 schreef leFUCK het volgende:
[..]
lul niet, megan heeft helemaal geen boobjob gehad. haar borsten zijn puur natuur
Tori Spelling, puur natuurquote:Op maandag 18 januari 2010 17:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
haar borsten puur natuur
wat jij opnoemde is helemaal niet het enige wat zij heeft laten doen. sowieso de tieten erbij, en het zou me niks verbazen als ook zij het een en ander heeft laten liften of inspuiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |