quote:Op maandag 18 januari 2010 15:11 schreef Etcetera het volgende:
Wauw ik heb vooruitgang geboekt met m'n AS opdracht
mijn advies ophaal periode is tussen 22 en 31 januariquote:Op maandag 18 januari 2010 15:42 schreef Etcetera het volgende:
Heb je ook opgezocht op die site wanneer je 'm kunt opwaarderen?
Scary shit hoorquote:
Dan moet je gewoon wachten tot de 22stequote:Op maandag 18 januari 2010 15:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mijn advies ophaal periode is tussen 22 en 31 januari
Dat kan wel. Je moet alleen 5 minuten wachten. Misschien 6.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:56 schreef Soempie het volgende:
Wat ik wel al ontdekt hebt: je kunt niet inloggen op het station en 5 minuten later op hetzelfde station uitloggen. Dus ik vraag me af wat ik moet doen als ik op het laatste moment besluit niet met de trein te gaan (vanwege vertraging ofzo).
Vind het nu al een rotsysteem.
Oke, langer wachten dus.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan wel. Je moet alleen 5 minuten wachten. Misschien 6.
Yup. Ik heb het ook wel eens een paar keer aan de hand gehadquote:
1. ALS JE REIST MET DE STUDENTEN OV-CHIPKAART ALS JE GRATIS MAG REIZEN, VERGEET DAN NIET OM IN TE CHECKEN. Het vergeten uitchecken kost je toch geen geld. Maar, wanneer je niet ingecheckt staat en je kaart wordt gecontroleerd, dan kun je een boete krijgen! Dit is met name van belang op plekken waar men al een tijdje bezig is met de OV-chipkaart (Rotterdam, Amsterdam). Daar hebben controleurs inmiddels de apparaten om de OV-chipkaarten uit te lezen. In andere regio's (bijvoorbeeld Arnhem - Nijmegen) zijn deze apparaatjes nog niet uitgeleverd aan de (twee) controleurs.quote:
Yup. ENORM fijn voor toeristen ookquote:Op maandag 18 januari 2010 16:08 schreef Etcetera het volgende:
Dat hele systeem is een probleem op zich
die moeten toch leren hoe de wereld in elkaar zit?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
willen jullie aub niet meer van die onsmakelijke foto's hier posten? Er lezen hier ook minderjarigen mee.
Is dat zo dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
willen jullie aub niet meer van die onsmakelijke foto's hier posten? Er lezen hier ook minderjarigen mee.
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:09 schreef Nembrionic het volgende:
Waarschijnlijk vocht in je oor van het douchen
Nee hoor, ik vind je heel aardigquote:Op maandag 18 januari 2010 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
God haat me. De tweedegraads brandwond op mijn hand doet nauwelijks nog pijn. De koorts van mijn bronchitis is weg en daarmee de hoofdpijn. Alleen nog een hoestje, dat zou okee geweest zijn. Maar nu heb ik al de hele dag stekende oorpijn! Tjeez, als daar zich maar niks ontwikkelt
Ik zou die nep-Wildenstein het bed uit trappen...quote:Op maandag 18 januari 2010 17:02 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen...
Deze post was eigenlijk bedoeld voor in dat SHO-topic...
Tering, wat faalt dat vaak en hard zeg dat verbouwenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
fuck man
Door plastische chirurgie verspookte celebs # 9
Die twee gaan het ook niet doen.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tering, wat faalt dat vaak en hard zeg dat verbouwen
* Whiteguy hoopt dat Ilse de Lange en Taylor Swift niks laten verspijkeren
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tering, wat faalt dat vaak en hard zeg dat verbouwen
* Whiteguy hoopt dat Ilse de Lange en Taylor Swift niks laten verspijkeren
Ilse doet dat niet, die zit straks als een gerimpelde oude moeke nog steeds met een gitaar op een kruk 'World Of Hurt' te spelen...quote:Op maandag 18 januari 2010 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
Het is een kwestie van tijd vrees ik
Dat denk ik ook. Maar Swift woont in LaLa-land...dus tja...quote:Op maandag 18 januari 2010 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ilse doet dat niet, die zit straks als een gerimpelde oude moeke nog steeds met een gitaar op een kruk 'World Of Hurt' te spelen...
Tevens wil ik mevrouw Watson aan het niets-aan-verbouwen lijstje toevoegen. Die huist immers ook in LaLa-land inmiddels toch?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar Swift woont in LaLa-land...dus tja...
Dat bedacht ik mezelf ook vlak nadat ik posttequote:Op maandag 18 januari 2010 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ja ik geloof het wel.
Ik kan trouwens een hele lange lijst maken maar dat ga ik niet doen
Nee die studeert nou aan Brownquote:Op maandag 18 januari 2010 23:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tevens wil ik mevrouw Watson aan het niets-aan-verbouwen lijstje toevoegen. Die huist immers ook in LaLa-land inmiddels toch?
Niveau van veel Nederlandersquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:46 schreef Whiteguy het volgende:
Op RTLz:
'wat voor beelden zijn het nou precies die gebruikt gaan worden bij de rechtszaak van hoek van Holland'?
Antwoord die presentatrice muts:
'Dit zijn vooral beelden gemaakt met camera's. Veel beelden van vaste beveiligingscamera's maar ook van schoudercamera's van agenten bijvoorbeeld'.
Goh. Camera beelden. Ik dacht even dat ze beelden gemaakt met een pot pindakaas gingen gebruiken, maar nee het zijn toch camera beelden geworden.
beelden van kleiquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:46 schreef Whiteguy het volgende:
Op RTLz:
'wat voor beelden zijn het nou precies die gebruikt gaan worden bij de rechtszaak van hoek van Holland'?
Antwoord die presentatrice muts:
'Dit zijn vooral beelden gemaakt met camera's. Veel beelden van vaste beveiligingscamera's maar ook van schoudercamera's van agenten bijvoorbeeld'.
Goh. Camera beelden. Ik dacht even dat ze beelden gemaakt met een pot pindakaas gingen gebruiken, maar nee het zijn toch camera beelden geworden.
Tuigquote:Op dinsdag 19 januari 2010 06:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Nem,
over dat artikel die je eerder plaatste over die 2 eikels
Die 2 eikels die zaterdag die man doodreden op die gestolen scooter
hier het vervolg:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ding_bedreigd__.html
Dit vind ik ook wel (weer) schrijnend hoor:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tuig
Bontkraag afknippen en hun moeder "per ongeluk" platrijden. Dat zeg ik.
Iemand doodrijden terwijl je op de vlucht bent en je daarna zo gedragen? Flikker op
Doe dan gvd wat als agent. Knuppel in de nek, taser dr op, knieschot, nekschot, kies er maar een. Maar de politie doet tegenwoordig aan apathisch toekijken en 'hopen dat het niet escaleert'.quote:Het tweetal was net als het slachtoffer naar het ziekenhuis gebracht voor medische behandeling. Ze hadden de voetganger geschept terwijl ze op de vlucht waren voor de politie.
Omdat ze al door de politie waren aangehouden, stonden de twee voortdurend onder toezicht van twee agenten.
quote:De politie rukte tot drie keer toe uit voor het incident, maar besloot uiteindelijk uit het zicht van de familieleden te blijven om de gemoederen niet nog verder te verhitten.
Bij dat laatste geval stond er ook nog bij dat er geen strafbare feiten waren gepleegdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dit vind ik ook wel (weer) schrijnend hoor:
[..]
Doe dan gvd wat als agent. Knuppel in de nek, taser dr op, knieschot, nekschot, kies er maar een. Maar de politie doet tegenwoordig aan apathisch toekijken en 'hopen dat het niet escaleert'.
Net zoals dus bij dat bericht van 13-januari:
http://www.telegraaf.nl/b(...)reanimatie_af__.html
[..]
goed alleen niet een heel erg productieve dag gehad op schoolquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:14 schreef Soempie het volgende:
Hoe is het met jullie?
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
goed alleen niet een heel erg productieve dag gehad op school
Op zich goed, maar jobhunt wil niet vlotten.quote:
Nog steeds moeilijk om iets te vinden dus...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich goed, maar jobhunt wil niet vlotten.
In die twee tussenuren kun je juist productief zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb 2 tussenuren gehad en ook 1 les waar we alleen een toetsje van 10 minuten hadden ofzo
heb sociaal wezen doenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
In die twee tussenuren kun je juist productief zijn.![]()
[/zeurmodus]
Ja maar dat wordt niks aangezien ik al 2 weken op response wacht.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog steeds moeilijk om iets te vinden dus...![]()
Heb je nog sollicitaties lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |