Ik ben momenteel bezig met een experiment in de weekeinden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haha waarom dan?
Oh en ik denk dat ik je niet meer ga volgen op Twitter, je schrijft zó veel![]()
ja wątquote:
alweerquote:
Regenquote:Op zondag 17 januari 2010 03:06 schreef lubje25 het volgende:
[..]
alweerDacht na de dooi van vandaag dat we er vanaf zouden zijn. Toen nog regen, helemaal mooi, alle sneeuw weg. De regen werd sneeuw en toen met een gang van 35 km per uur naar huis. Achter een stel bejaarden denk ik
eentje kan wel, schenk ik een jenever-sinas inquote:Op zondag 17 januari 2010 03:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dilemma: ik kom net thuis van een verjaardag. Zal ik voor mezelf nog een gin-tonic inschenken of niet?
Die combi ken ik niet. Ik ben wel bekend met de straaljagerquote:Op zondag 17 januari 2010 03:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
eentje kan wel, schenk ik een jenever-sinas in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zondag 17 januari 2010 03:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die combi ken ik niet. Ik ben wel bekend met de straaljagerIk vind het heel lekker, heb een grote handicap, lust geen bier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
schenk je er wel een in dan?quote:Op zondag 17 januari 2010 03:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dilemma: ik kom net thuis van een verjaardag. Zal ik voor mezelf nog een gin-tonic inschenken of niet?
akkoordquote:Op zondag 17 januari 2010 03:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor alle zekerheid heb ik er maar een gemaakt waarbij de verhouding gin:tonic rond de 1:7 ligt
In de officiėle informatiepagina over dit drankje:quote:Op zondag 17 januari 2010 03:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Naar de verjaardag had ik nog rond een halve fles Semen shot mee (echte naam: Seaman's shot, smaakt naar Fisherman's friend). Het viel in de smaak: binnen een half uur nadat ik daar aan kwam was de resterende hoeveelheid op
Oftewel: het maakt ons geen reet uit hoe je het drinkt, als je het maar kooptquote:Seaman’s Shot extra hot drink je op kamertemperatuur, gekoeld, als een shot of samen
met een biertje.
quote:Op zondag 17 januari 2010 03:19 schreef lubje25 het volgende:
was het een leuke verjaardag?
heb het andersom ook meegemaakt, das geen pretjequote:Op zondag 17 januari 2010 03:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik heb me er wel vermaakt, ondanks dat ik ook weer niet superveel heb met de jarige. Het helpt dan wel als je de rest van het bezoek kent en eigenlijk met elk van de aanwezigen wel een leuke avond kan hebben
Die ken ik ook. Dat je de jarige kent maar dat die heel druk is met al het bezoek, en van de rest van de aanwezigen ken je er maar 1 een beetje redelijk. Na een half uur ben je dan ook uitgepraat en is het vooral uitzitten. Gelukkig had ik de laatste keer dat ik zo'n verjaardag meemaakte onverwacht een auto tot mijn beschikking, wat toch wel prettig wasquote:Op zondag 17 januari 2010 03:26 schreef lubje25 het volgende:
[..]
heb het andersom ook meegemaakt, das geen pretje![]()
Ik heb een voordeel wat dat betreft. Ik werk in de horeca, sorry kan niet komen helaas moet werkenquote:Op zondag 17 januari 2010 03:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die ken ik ook. Dat je de jarige kent maar dat die heel druk is met al het bezoek, en van de rest van de aanwezigen ken je er maar 1 een beetje redelijk. Na een half uur ben je dan ook uitgepraat en is het vooral uitzitten. Gelukkig had ik de laatste keer dat ik zo'n verjaardag meemaakte onverwacht een auto tot mijn beschikking, wat toch wel prettig was
Wat voor vereniging is dat dan? Toch niet de AAquote:Op zondag 17 januari 2010 03:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Achtergrondinfo: de vereniging waar ik lid van ben had die dag iemand nodig die kon rijden, heel veel leden hebben geen rijbewijs. Uiteindelijk heb ik toegezegd op zaterdag een paar keer te gaan rijden, met het verhuurbedrijf was afgesproken dat de auto zondagmiddag weer ingeleverd zou worden. Die auto heb ik nog prima kunnen gebruiken om in de avonduren naar een verjaardag een paar plaatsen verderop te gaan ^^.
Ik niet, ik werk bij de klantenservice van een bank (bevalt ook prima), dus ik moet andere redenen verzinnen om niet te hoeven komenquote:Op zondag 17 januari 2010 03:32 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik heb een voordeel wat dat betreft. Ik werk in de horeca, sorry kan niet komen helaas moet werken
Nah, een studentenvereniging die niet studentikoos isquote:Op zondag 17 januari 2010 03:33 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Wat voor vereniging is dat dan? Toch niet de AA
quote:Op zondag 17 januari 2010 03:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah vind het altijd gezellig als jullie nachtbraken
quote:Op zondag 17 januari 2010 03:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah vind het altijd gezellig als jullie nachtbraken
quote:
wanneer zijn de opnamen weer?quote:Op zondag 17 januari 2010 03:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen iemand die over enkele maanden weer op de nationale tv te zien is ja?
Overigens, kan je Uitzending Gemist daar gebruiken?
herhaling van Idols? Wat ga je nu weer doen?quote:Op zondag 17 januari 2010 03:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen iemand die over enkele maanden weer op de nationale tv te zien is ja?
Voor zover ik weet in april. De uitzending zal dan waarschijnlijk de zondag na de opnames zijnquote:Op zondag 17 januari 2010 03:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wanneer zijn de opnamen weer?
Kaassoufflésquote:Op zondag 17 januari 2010 03:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
PS, ik eet nu een speculaaskoek () en denk er plotseling aan of WW nog Nederlands eten mee heef genomen waar je nu lekker van kunt smikkelen. Is dat zo?
Nah, daarmee was ik een maand geleden nog op tv (opnames zijn nu ruim 7 jaar oud). Dit keer is het een quizquote:Op zondag 17 januari 2010 03:42 schreef lubje25 het volgende:
[..]
herhaling van Idols? Wat ga je nu weer doen?
wat voor quiz?quote:Op zondag 17 januari 2010 03:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nah, daarmee was ik een maand geleden nog op tv (opnames zijn nu ruim 7 jaar oud). Dit keer is het een quiz
Ah ja, over de mayo had ik je inderdaad zien postenquote:Op zondag 17 januari 2010 03:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kaassoufflés(nog niet gegeten)
Zaanse mayonaise
Dropfruit duo's
Oma had chocotofs mee (zijn al op, die vind ik toch zoooo lekker)
723 tot de macht 0 tegen 10 in het kwadraatquote:
die quote slaat nergens op trouwens, doelde er op dat ik het aan jou vroeg.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kaassoufflés(nog niet gegeten)
Zaanse mayonaise
Dropfruit duo's
Oma had chocotofs mee (zijn al op, die vind ik toch zoooo lekker)
o ja diequote:Op zondag 17 januari 2010 03:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
723 tot de macht 0 tegen 10 in het kwadraat
jaquote:Op zondag 17 januari 2010 03:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het smaakt inderdaad naar Fisherman's Friendquote:Op zondag 17 januari 2010 03:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Naar de verjaardag had ik nog rond een halve fles Semen shot mee (echte naam: Seaman's shot, smaakt naar Fisherman's friend). Het viel in de smaak: binnen een half uur nadat ik daar aan kwam was de resterende hoeveelheid op
Hihi had ik verteld wat de omschrijving van mijn rol was?quote:Op zondag 17 januari 2010 03:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoe zit dat nou precies met dat toneelstuk PS?
En gaat Tim daar in spelen?quote:Op zondag 17 januari 2010 09:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kabouter Wesley op Nederlandse televisie
![]()
Ik zat met wat vrienden en m'n vriend te WoWenquote:Op zondag 17 januari 2010 05:46 schreef Neleos het volgende:
En waarom zit jij zo laat nog achter de computer?
Hoi PSquote:Op zondag 17 januari 2010 18:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hola
Hé, leven in de brouwerij.quote:
Die van Freddy.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
welke? Die van InBev liggen nog steeds stil
Als ik het maar kan kopen maakt het mij geen reet uit waar de brouwerij staat.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die in Amsterdam is ook al jaren dicht
Dan liever deze:quote:
Je weet het nooit, zulke dingen kunnen ineens omslaan. Paar weken geleden ook, hele dag was superleuk, gezellig en lief, maar om 7 was het ineens een dramaquote:Op zondag 17 januari 2010 21:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik kan me voorstellen dat er een betere papadag is dan morgen
Pak er maar één hoor.quote:
Ik heb de mazzel dat ik nog wat flesjes Bitburger heb staan. Die ga ik straks na het werk maar eens soldaat maken.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Niet direct mijn favoriete bier, maar ja, na een paar biertjes proef je het toch niet meer
quote:Op maandag 18 januari 2010 10:51 schreef LadyBlack het volgende:
OMFG
En dat antwoord ook![]()
IARL (of anderen): heb je nog leuke tips voor Sevilla? Ik ga er pas in april heen, maar toch he, voorpret enzo
Doe mij nog maar een sterke bak... heb het hard nodigquote:Op maandag 18 januari 2010 09:54 schreef LadyBlack het volgende:
Jaaa koffie dat is een goed idee!
Mogge allemaalPS al weer een beetje opgeknapt?
Wat MM zegtquote:Op maandag 18 januari 2010 10:51 schreef LadyBlack het volgende:
OMFG
En dat antwoord ook![]()
IARL (of anderen): heb je nog leuke tips voor Sevilla? Ik ga er pas in april heen, maar toch he, voorpret enzo
Slecht geslapen of heb je nu al een zware dag?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doe mij nog maar een sterke bak... heb het hard nodig
De kathedraal heb ik bewust niet genoemd, had geen zin om in de wachtrij aan te sluiten toen ik er was...quote:Op maandag 18 januari 2010 11:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat MM zegtvooral de tapasbarretjes net buiten het centrum zijn bijzonder goed
![]()
En natuurlijk de grote kathedraal, met de "Giralda" toren (ooit een minaret)
Oh ja, die kathedraal doet me nu al kwijlenquote:Op maandag 18 januari 2010 11:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat MM zegtvooral de tapasbarretjes net buiten het centrum zijn bijzonder goed
![]()
En natuurlijk de grote kathedraal, met de "Giralda" toren (ooit een minaret)
Ja en jaquote:Op maandag 18 januari 2010 11:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Slecht geslapen of heb je nu al een zware dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |