Valt mee.. die is vrij zelfstandig.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah die grote is zeker ook de lastigste......
Das Tukker_Terror_Twente_Twan...quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah die grote is zeker ook de lastigste......
Ja dat is waar maar hij zeurt ook het meeste toch?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Valt mee.. die is vrij zelfstandig.
Andy bedoelt Peaceman...quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Das Tukker_Terror_Twente_Twan...
Twan is tof. Die gekke hippie......quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Das Tukker_Terror_Twente_Twan...
En houdt je het meest uit je slaap...quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar hij zeurt ook het meeste toch?
We zitten vaak op1 lijn.quote:
Oeps..quote:Don't let common sense get in the way of a good disaster.
Doei Andyquote:
Wij hebben echt een lief kind, tot nu toe...quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
Er zijn geen lieve kinderen. Sommigen zien er misschien lief uit, maar nee hoor, ze zijn allemaal het zelfde:
[ afbeelding ]
Wat een schattig jochie is het toch.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben echt een lief kind, tot nu toe...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is in ieder geval heel erg makkelijk, mits niet ziek of tandjespijn.
Lijkt ook wel een beetje op Chuckie.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben echt een lief kind, tot nu toe...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is in ieder geval heel erg makkelijk, mits niet ziek of tandjespijn.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt ook wel een beetje op Chuckie.
Herman en Nina?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Vind Lennon wel een stoere naam...
Voor het geval dat we onverhoopt kinderen zouden krijgen hadden we de namen ook al wel bedacht.
Ook beide uit de muziekscene afkomstig...
Ray en Anita natuurlijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Herman en Nina?
Donnie en Marie?
Saskia en Serge?
Hepie & Hepie...quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Herman en Nina?
Donnie en Marie?
Saskia en Serge?
Hepiequote:Op woensdag 24 februari 2010 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hepie & Hepie...
Ik denk niet dat we nog kids hoeven te verwachten, dus kan het wel openbaren.
Een meisje had Vienna geheten en een jongen Kashmir...
Dankjewel. Wij vinden het ook een leuke naam... in het begin was het wel even wennen, maar nu is het heel gewoon. Wel gek om af en toe de naam Lennon in ander verband te lezen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Vind Lennon wel een stoere naam...
Voor het geval dat we onverhoopt kinderen zouden krijgen hadden we de namen ook al wel bedacht.
Ook beide uit de muziekscene afkomstig...
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Marley is ook retestoer. Zo'n klein roodharig poppetje met dreads zie ik wel voor me...
Het was geen opdracht...quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We zullen ons best doen.... misschien.
Ow.. nee? Hmm dat was wel makkelijker geweest... Nu moeten we er zelf verder over nadenken....quote:
Het is een dienstbevel. De populatie van ons landje moet natuurlijk groeien.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow.. nee? Hmm dat was wel makkelijker geweest... Nu moeten we er zelf verder over nadenken....
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is een dienstbevel. De populatie van ons landje moet natuurlijk groeien.
Ik ga even checken... brb.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:37 schreef MadMaster het volgende:
@Diaan: Dacht net eventjes jullie trouwreportage te bekijken, maar kreeg toen de volgende foutmelding:
Het gevraagde internetadres kon niet worden weergegeven
Tijdens opvragen van internetadres:
http://www.hmfoto.nl/02Fo(...)iloft/BR04/index.htm
Is de volgende dreiging ontdekt:
Het gevraagde object is GEINFECTEERD met de volgende virussen: HEUR:Trojan-Downloader.Script.Generic
=====
Daarna klapte mijn internetverbinding er uit.
Is alles wel kosher daar?
IE7 met Kaspersky 2010 (die de foutmelding gaf)...quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm vreemd... als ik erop klik, opent hij ook gewoon niets. Heb het geprobeerd via de site maar daar kom ik ook niet veel verder. De site is op zich goed en heeft het ook altijd gedaan... ik ga ze morgen wel even een mailtje sturen. Heb jij IE of een andere? Ik heb in Chrome en Firefox geprobeerd.
Het blijft vreemd. Ik hou je op de hoogte. Wel jammer dat je die mooie foto's nu niet kan zien.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
IE7 met Kaspersky 2010 (die de foutmelding gaf)...
Hij zat zelfs al in mn werk email box, zo'n idioot die een zooi van die plaatjes had gespaard en rondgemaild.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:19 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)Editie_NL_s1_a39.xml
even skippen naar 14:40. Daar staat de mijne ook weer tussen
Wat een ongeloofwaardig getal. Dat is 30 euro extra inkomsten per bezoeker. Er zijn er natuurlijk zat die alleen even naar dat glazen huis gaan kijken, en verder niet gaan winkelen. Zeg de helft. Dan zou de rest GEMIDDELD 60 euro uitgeven buiten het glazen huis om.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Welke stad wilde ook al niet meewerken? Zullen ze zich nou gaan bedenken?
Hilarisch was dat jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:57 schreef Whiteguy het volgende:
Trouwens voor iedereen die voetbal international heeft gemist maandag:
![]()
![]()
Dat hoeft van mij ook niet hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, als man zijnde herken ik dat niet zo...
Maar voor een gemiddelde...quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:57 schreef Etcetera het volgende:
Mwoah, ik denk dat je je daarin vergist, even een hapje eten en drinken en je zit al vlot op 30 euro
Snurk ze daar in Tukkerland...quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij ook niet hoor.
Overigens ben ik wel toe aanmijn schoonheidsslaapje, dus ik zeg tabee.
Ik heb wel leukere uitspraken van hem gehoord...quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:57 schreef Whiteguy het volgende:
Trouwens voor iedereen die voetbal international heeft gemist maandag:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hij zat zelfs al in mn werk email box, zo'n idioot die een zooi van die plaatjes had gespaard en rondgemaild.
Als ik werkgever was zou ik dat soort lui per direct de laan uit sturenAls je bedenkt hoe veel verloren tijd die onzin mails kosten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |