Ik wacht op het verslag.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hopelijk volgende week Nina Hagen in concert voor jou.
Moet ze eerst die grafittikunstenaar van haar dumpen.....quote:
Oh, da's alleen maar een kwestie van laten oppakken voor vandalisme.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet ze eerst die grafittikunstenaar van haar dumpen.....
Helaas is hij een legale..... Hij doet net als Keith Haring.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, da's alleen maar een kwestie van laten oppakken voor vandalisme.
Trustequote:Op maandag 22 februari 2010 00:04 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga schaatsen kijken en dan snurken.
Blijkbaar, maar het lijkt nu wel gelukt te zijnquote:Op zondag 21 februari 2010 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
Maar even tussendoor, over die documentaire op SBS. Een ter dood veroordeelde vrouw wil geexecuteerd worden maar dat mag niet van de overheid?
hoop wel dat de knal lang genoeg duurtquote:Op maandag 22 februari 2010 00:13 schreef ScottTracy het volgende:
Hopen dat Wüst ouderwets gaat knallen!
Moet ze over de boarding op een kabel springen met haar schaats....quote:Op maandag 22 februari 2010 00:13 schreef ScottTracy het volgende:
Hopen dat Wüst ouderwets gaat knallen!
Ja... het kan dat ze te graag wil en zichzelf opblaast. Maar ik hoop op een Tuitertscenario, alles valt op z'n plekquote:Op maandag 22 februari 2010 00:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoop wel dat de knal lang genoeg duurt
Heeft ze het echt zo zwaar?quote:Op maandag 22 februari 2010 00:37 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, Gerritsen aan de lijding voorlopig.
Nee maar ik wel zo te zienquote:
Die reed wel heel snel ineens...quote:Op maandag 22 februari 2010 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
Wat gebeurt er nou met die Japanse?
quote:Op maandag 22 februari 2010 01:21 schreef Cobra4 het volgende:
Toch maar weer online. Wat is het schaatsen spannend!!!
quote:Op maandag 22 februari 2010 01:28 schreef ScottTracy het volgende:
Sowieso een medaille!! Menn wat spannend met die streep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |