abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 januari 2010 @ 07:44:00 #1
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_76709298

Welkom in de AKQ SC, voor iedereen die ooit in de AKQ gepost heeft, dat nog van plan is of dat nog steeds doet en ieder ander is ook van harte welkom.

Met als vaste gasten:

_________________________________________________________________________________

De voorgaande delen t/m 749 zijn in de archieven verdwenen. De openingspost is hier te vinden - iedereen kan zelf zijn/haar UI erinzetten.

750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 764 765 766
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  dinsdag 12 januari 2010 @ 07:44:37 #2
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_76709304
En nu als de sodemieter naar m'n werk, ik moet ook niet het topic dichtgooien als ik thuis al aan het rennen en vliegen ben
pi_76709481
Goeiemorgen iedereen!

Allemaal veilig naar werk/studie/watdanook gekomen?
I know this sounds insane. But this is an insane world.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 08:54:15 #4
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_76709971
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 08:12 schreef DiabloSam het volgende:
Goeiemorgen iedereen!

Allemaal veilig naar werk/studie/watdanook gekomen?
Ja hoor, het dooit hier behoorlijk.
Wel is er vannacht een centimetertje poedersneeuw gevallen...
pi_76710342
Het dooide ook al in Den Bsoch, hoefde niet te krabben.

PS, ondanks het feit dat je daar woont vind ik dat toch een vrij minimale basis om die kant op te verhuizen....
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 09:36:47 #6
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_76710867
Hier vriest het nog licht, maar de auto was vanochtend idd lekker snel schoon
pi_76711165
Goedemorgen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_76711333
He soempie, hoesie?
pi_76711393
Ik denk dat ik high ben van de nagellak remover. En met jou?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_76712142
Prima, de sneeuw wordt minder

Eindelijk dat geglij een keer afgelopen (hoop ik)
pi_76712272
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 10:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Prima, de sneeuw wordt minder

Eindelijk dat geglij een keer afgelopen (hoop ik)
Ik zie het hier nog niet minder worden. Gister nog naar het station gewaggeld, maar vandaag neem ik lekker een dag vrij.
pi_76712311
kan ik ook wel doen, maar ik geloof niet dat mij baas daar heel gelukkig van wordt....
  dinsdag 12 januari 2010 @ 10:37:16 #13
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_76712375
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 07:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik denk er niet over

Amerika is vast een mooi land, maar er wonen Amerikanen
Vandaar ook dat er een complete SC enclave moet komen he
pi_76712426
Dat hebben de Nederlanders in het verleden al eens geprobeerd en dat is niet erg succesvol gebleken
pi_76712560
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 10:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan ik ook wel doen, maar ik geloof niet dat mij baas daar heel gelukkig van wordt....
Mja...ik ben m'n eigen baas.
pi_76712669
verschil moet er wezen.....
pi_76712876
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 10:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
verschil moet er wezen.....
jij verdient weer meer.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 11:02:28 #18
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_76713285
fulltime student toch?

En ik denk idd dat ik wat meer verdien dan jij
(niet als MM, die heeft een belangrijke baan)
pi_76713331
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:02 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Heb jij een job eigenlijk?
Nee. Jaar geleden mee gestopt en dat bevalt prima.

Morgen ga ik wel m'n rooster voor komend blok uitzoeken en kijken of ik er vrijwilligerswerk bij kan doen. Ben gevraagd voor iets waar ik volgend jaar ook stage wil lopen, dus hoop dat ik dat wat tijd betreft voor elkaar kan krijgen.
pi_76713483
goed aangekomen op werk, het is inderdaad minder glibberig aan het worden
  dinsdag 12 januari 2010 @ 11:12:30 #22
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_76713530
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:

En ik denk idd dat ik wat meer verdien dan jij
(niet als MM, die heeft een belangrijke baan)
Ach, of mijn job belangrijk is, is ook weer relatief, maar ik ben op zich wel tevreden met mijn salaris...
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:05 schreef Soempie het volgende:

[..]

Nee. Jaar geleden mee gestopt en dat bevalt prima.
Is een beetje extra inkomen geen drijfveer om iets te zoeken dat een beetje betaald?
Vrijwilligerswerk is leuk en is ook nodig, maar met wat geld in je zak kan je ook wat meer leuke dingen doen.
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik begrijp niet hoe studenten rond kunnen komen als ze niet zwaar gesponsord worden door pa en ma (of partner)...
  dinsdag 12 januari 2010 @ 11:19:06 #23
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_76713757
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:12 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ach, of mijn job belangrijk is, is ook weer relatief, maar ik ben op zich wel tevreden met mijn salaris...
[..]

Is een beetje extra inkomen geen drijfveer om iets te zoeken dat een beetje betaald?
Vrijwilligerswerk is leuk en is ook nodig, maar met wat geld in je zak kan je ook wat meer leuke dingen doen.
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik begrijp niet hoe studenten rond kunnen komen als ze niet zwaar gesponsord worden door pa en ma (of partner)...
Daar verbaas ik me ook altijd over.

En dan woon ik uit kosten overweging nog thuis. Werk 3x zo veel als de gemiddelde student en dan nog heb ik geen idee hoe ik het zelf allemaal op zou kunnen brengen als ik niet thuis zou zitten. Behalve met IBG sponsoring dan.

Uit de categorie WTF:
quote:
De voormalige Amerikaanse vicepresidentskandidate Sarah Palin wordt politiek commentator en presentatrice bij de rechtse nieuwszender Fox News. Het gaat om een meerjarig contract, maakte Fox News gisteren bekend.
pi_76713832
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:12 schreef MadMaster het volgende:

[..]

[..]

Ik zou eigenlijk niet weten wanneer ik had moeten werken dit jaar, behalve de zaterdag. De rest van de dagen ben ik echt druk met studeren, colleges volgen die verplicht zijn, etc. Het weekend wil ik graag gebruiken voor het huishouden, Sven, studie en leuke dingen zoals afspreken met vrienden of familie. Ik ben ook vrijdagavond helemaal stuk: 4 dagen van 6 uur op tot 8 uur 's avonds hakken er gewoon heel hard in.

En vrijwilligerswerk is omdat ze alleen vrijwilligers zoeken op het moment. Het is precies het soort werk wat ik wil gaan doen, dus staat dat ook goed op m'n cv. Hopelijk is er volgend blok een dag bij waarop ik helemaal vrij ben, maar dat moet ik nog uitzoeken.

En vorig jaar studeerde ik in Nijmegen en de tijd die ik over had was ik aan het werk. Ik werd er eerlijk gezegd niet een leukere vriendin van en dan kan dat beetje extra geld me niet schelen.

En de vorige blokken heb ik extra vakken gevolgd. Juist nu ik nog studeer kan dat. Als ik was gaan werken dan was dat niet mogelijk geweest en dat vind ik erg zonde. Als ik eenmaal ga werken ga ik namelijk echt geen vakken meer volgen op deze manier, dat is dan niet meer mogelijk of in ieder geval veel moeilijker.
pi_76714083
En, en, en.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')