quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:12 schreef MadMaster het volgende:[..]
Ach, of mijn job belangrijk is, is ook weer relatief, maar ik ben op zich wel tevreden met mijn salaris...
[..]
Is een beetje extra inkomen geen drijfveer om iets te zoeken dat een beetje betaald?
Vrijwilligerswerk is leuk en is ook nodig, maar met wat geld in je zak kan je ook wat meer leuke dingen doen.
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik begrijp niet hoe studenten rond kunnen komen als ze niet zwaar gesponsord worden door pa en ma (of partner)...
Ik zou eigenlijk niet weten wanneer ik had moeten werken dit jaar, behalve de zaterdag. De rest van de dagen ben ik echt druk met studeren, colleges volgen die verplicht zijn, etc. Het weekend wil ik graag gebruiken voor het huishouden, Sven, studie en leuke dingen zoals afspreken met vrienden of familie. Ik ben ook vrijdagavond helemaal stuk: 4 dagen van 6 uur op tot 8 uur 's avonds hakken er gewoon heel hard in.
En vrijwilligerswerk is omdat ze alleen vrijwilligers zoeken op het moment. Het is precies het soort werk wat ik wil gaan doen, dus staat dat ook goed op m'n cv. Hopelijk is er volgend blok een dag bij waarop ik helemaal vrij ben, maar dat moet ik nog uitzoeken.
En vorig jaar studeerde ik in Nijmegen en de tijd die ik over had was ik aan het werk. Ik werd er eerlijk gezegd niet een leukere vriendin van en dan kan dat beetje extra geld me niet schelen.

En de vorige blokken heb ik extra vakken gevolgd. Juist nu ik nog studeer kan dat. Als ik was gaan werken dan was dat niet mogelijk geweest en dat vind ik erg zonde. Als ik eenmaal ga werken ga ik namelijk echt geen vakken meer volgen op deze manier, dat is dan niet meer mogelijk of in ieder geval veel moeilijker.