Ja hoor, het dooit hier behoorlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:12 schreef DiabloSam het volgende:
Goeiemorgen iedereen!
Allemaal veilig naar werk/studie/watdanook gekomen?
Ik zie het hier nog niet minder worden. Gister nog naar het station gewaggeld, maar vandaag neem ik lekker een dag vrij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Prima, de sneeuw wordt minder
Eindelijk dat geglij een keer afgelopen (hoop ik)
Vandaar ook dat er een complete SC enclave moet komen hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 07:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik denk er niet over
Amerika is vast een mooi land, maar er wonen Amerikanen
Mja...ik ben m'n eigen baas.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan ik ook wel doen, maar ik geloof niet dat mij baas daar heel gelukkig van wordt....
jij verdient weer meer.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
verschil moet er wezen.....
Nee.quote:
Ach, of mijn job belangrijk is, is ook weer relatief, maar ik ben op zich wel tevreden met mijn salaris...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En ik denk idd dat ik wat meer verdien dan jij
(niet als MM, die heeft een belangrijke baan)
Is een beetje extra inkomen geen drijfveer om iets te zoeken dat een beetje betaald?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee.Jaar geleden mee gestopt en dat bevalt prima.
Daar verbaas ik me ook altijd over.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, of mijn job belangrijk is, is ook weer relatief, maar ik ben op zich wel tevreden met mijn salaris...
[..]
Is een beetje extra inkomen geen drijfveer om iets te zoeken dat een beetje betaald?
Vrijwilligerswerk is leuk en is ook nodig, maar met wat geld in je zak kan je ook wat meer leuke dingen doen.
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik begrijp niet hoe studenten rond kunnen komen als ze niet zwaar gesponsord worden door pa en ma (of partner)...
quote:De voormalige Amerikaanse vicepresidentskandidate Sarah Palin wordt politiek commentator en presentatrice bij de rechtse nieuwszender Fox News. Het gaat om een meerjarig contract, maakte Fox News gisteren bekend.
Ik zou eigenlijk niet weten wanneer ik had moeten werken dit jaar, behalve de zaterdag. De rest van de dagen ben ik echt druk met studeren, colleges volgen die verplicht zijn, etc. Het weekend wil ik graag gebruiken voor het huishouden, Sven, studie en leuke dingen zoals afspreken met vrienden of familie. Ik ben ook vrijdagavond helemaal stuk: 4 dagen van 6 uur op tot 8 uur 's avonds hakken er gewoon heel hard in.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, of mijn job belangrijk is, is ook weer relatief, maar ik ben op zich wel tevreden met mijn salaris...
[..]
Is een beetje extra inkomen geen drijfveer om iets te zoeken dat een beetje betaald?
Vrijwilligerswerk is leuk en is ook nodig, maar met wat geld in je zak kan je ook wat meer leuke dingen doen.
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik begrijp niet hoe studenten rond kunnen komen als ze niet zwaar gesponsord worden door pa en ma (of partner)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |