abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 januari 2010 @ 07:44:00 #1
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_76709298

Welkom in de AKQ SC, voor iedereen die ooit in de AKQ gepost heeft, dat nog van plan is of dat nog steeds doet en ieder ander is ook van harte welkom.

Met als vaste gasten:

_________________________________________________________________________________

De voorgaande delen t/m 749 zijn in de archieven verdwenen. De openingspost is hier te vinden - iedereen kan zelf zijn/haar UI erinzetten.

750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 764 765 766
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  dinsdag 12 januari 2010 @ 07:44:37 #2
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_76709304
En nu als de sodemieter naar m'n werk, ik moet ook niet het topic dichtgooien als ik thuis al aan het rennen en vliegen ben
pi_76709481
Goeiemorgen iedereen!

Allemaal veilig naar werk/studie/watdanook gekomen?
I know this sounds insane. But this is an insane world.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 08:54:15 #4
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_76709971
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 08:12 schreef DiabloSam het volgende:
Goeiemorgen iedereen!

Allemaal veilig naar werk/studie/watdanook gekomen?
Ja hoor, het dooit hier behoorlijk.
Wel is er vannacht een centimetertje poedersneeuw gevallen...
pi_76710342
Het dooide ook al in Den Bsoch, hoefde niet te krabben.

PS, ondanks het feit dat je daar woont vind ik dat toch een vrij minimale basis om die kant op te verhuizen....
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 09:36:47 #6
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_76710867
Hier vriest het nog licht, maar de auto was vanochtend idd lekker snel schoon
pi_76711165
Goedemorgen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_76711333
He soempie, hoesie?
pi_76711393
Ik denk dat ik high ben van de nagellak remover. En met jou?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_76712142
Prima, de sneeuw wordt minder

Eindelijk dat geglij een keer afgelopen (hoop ik)
pi_76712272
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 10:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Prima, de sneeuw wordt minder

Eindelijk dat geglij een keer afgelopen (hoop ik)
Ik zie het hier nog niet minder worden. Gister nog naar het station gewaggeld, maar vandaag neem ik lekker een dag vrij.
pi_76712311
kan ik ook wel doen, maar ik geloof niet dat mij baas daar heel gelukkig van wordt....
  dinsdag 12 januari 2010 @ 10:37:16 #13
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_76712375
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 07:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik denk er niet over

Amerika is vast een mooi land, maar er wonen Amerikanen
Vandaar ook dat er een complete SC enclave moet komen he
pi_76712426
Dat hebben de Nederlanders in het verleden al eens geprobeerd en dat is niet erg succesvol gebleken
pi_76712560
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 10:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan ik ook wel doen, maar ik geloof niet dat mij baas daar heel gelukkig van wordt....
Mja...ik ben m'n eigen baas.
pi_76712669
verschil moet er wezen.....
pi_76712876
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 10:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
verschil moet er wezen.....
jij verdient weer meer.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 11:02:28 #18
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_76713285
fulltime student toch?

En ik denk idd dat ik wat meer verdien dan jij
(niet als MM, die heeft een belangrijke baan)
pi_76713331
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:02 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Heb jij een job eigenlijk?
Nee. Jaar geleden mee gestopt en dat bevalt prima.

Morgen ga ik wel m'n rooster voor komend blok uitzoeken en kijken of ik er vrijwilligerswerk bij kan doen. Ben gevraagd voor iets waar ik volgend jaar ook stage wil lopen, dus hoop dat ik dat wat tijd betreft voor elkaar kan krijgen.
pi_76713483
goed aangekomen op werk, het is inderdaad minder glibberig aan het worden
  dinsdag 12 januari 2010 @ 11:12:30 #22
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_76713530
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:

En ik denk idd dat ik wat meer verdien dan jij
(niet als MM, die heeft een belangrijke baan)
Ach, of mijn job belangrijk is, is ook weer relatief, maar ik ben op zich wel tevreden met mijn salaris...
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:05 schreef Soempie het volgende:

[..]

Nee. Jaar geleden mee gestopt en dat bevalt prima.
Is een beetje extra inkomen geen drijfveer om iets te zoeken dat een beetje betaald?
Vrijwilligerswerk is leuk en is ook nodig, maar met wat geld in je zak kan je ook wat meer leuke dingen doen.
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik begrijp niet hoe studenten rond kunnen komen als ze niet zwaar gesponsord worden door pa en ma (of partner)...
  dinsdag 12 januari 2010 @ 11:19:06 #23
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_76713757
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:12 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ach, of mijn job belangrijk is, is ook weer relatief, maar ik ben op zich wel tevreden met mijn salaris...
[..]

Is een beetje extra inkomen geen drijfveer om iets te zoeken dat een beetje betaald?
Vrijwilligerswerk is leuk en is ook nodig, maar met wat geld in je zak kan je ook wat meer leuke dingen doen.
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik begrijp niet hoe studenten rond kunnen komen als ze niet zwaar gesponsord worden door pa en ma (of partner)...
Daar verbaas ik me ook altijd over.

En dan woon ik uit kosten overweging nog thuis. Werk 3x zo veel als de gemiddelde student en dan nog heb ik geen idee hoe ik het zelf allemaal op zou kunnen brengen als ik niet thuis zou zitten. Behalve met IBG sponsoring dan.

Uit de categorie WTF:
quote:
De voormalige Amerikaanse vicepresidentskandidate Sarah Palin wordt politiek commentator en presentatrice bij de rechtse nieuwszender Fox News. Het gaat om een meerjarig contract, maakte Fox News gisteren bekend.
pi_76713832
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:12 schreef MadMaster het volgende:

[..]

[..]

Ik zou eigenlijk niet weten wanneer ik had moeten werken dit jaar, behalve de zaterdag. De rest van de dagen ben ik echt druk met studeren, colleges volgen die verplicht zijn, etc. Het weekend wil ik graag gebruiken voor het huishouden, Sven, studie en leuke dingen zoals afspreken met vrienden of familie. Ik ben ook vrijdagavond helemaal stuk: 4 dagen van 6 uur op tot 8 uur 's avonds hakken er gewoon heel hard in.

En vrijwilligerswerk is omdat ze alleen vrijwilligers zoeken op het moment. Het is precies het soort werk wat ik wil gaan doen, dus staat dat ook goed op m'n cv. Hopelijk is er volgend blok een dag bij waarop ik helemaal vrij ben, maar dat moet ik nog uitzoeken.

En vorig jaar studeerde ik in Nijmegen en de tijd die ik over had was ik aan het werk. Ik werd er eerlijk gezegd niet een leukere vriendin van en dan kan dat beetje extra geld me niet schelen.

En de vorige blokken heb ik extra vakken gevolgd. Juist nu ik nog studeer kan dat. Als ik was gaan werken dan was dat niet mogelijk geweest en dat vind ik erg zonde. Als ik eenmaal ga werken ga ik namelijk echt geen vakken meer volgen op deze manier, dat is dan niet meer mogelijk of in ieder geval veel moeilijker.
pi_76714083
En, en, en.
pi_76714116
Ik ken ook wel studenten die wel veel werken, maar vaak doen ze dan langer over bijvoorbeeld hun laatste jaar. Of ze volgen niets extra's en lezen alleen de samenvatting. Prima, maar ik vind het zonde van de tijd dat ik studeer. En veel studenten wonen nog thuis, waar voor ze gekookt wordt, etc.
pi_76714162
Shitzooi, nu heb ik met m'n getik m'n nagellak vern**kt.

Ik ga sporten en dan aan twee deadlines voor morgen werken.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 11:31:38 #28
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_76714194
Duidelijk antwoord...

Wilde je ook niet veroordelen of zo, maar ik ben soms wel nieuwsgierig naar het 'waarom' van de keuzes die mensen maken...

Moet eerlijk toegeven, mw. MM en ik hebben allebei fulltime banen (en soms meer dan dat) en dat is ook niet altijd alles. Heb de laatste 2 jaar een hoop ingeleverd qua sociaal leven e.d., maar we zijn van plan van om dat weer te kantelen. Er moet wel sprake zijn van balans en dat is nu soms wel ver te zoeken...

We leven niet om te werken, we werken om te leven...
  dinsdag 12 januari 2010 @ 11:32:24 #29
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_76714225
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:30 schreef Soempie het volgende:
Shitzooi, nu heb ik met m'n getik m'n nagellak vern**kt.

Ik ga sporten en dan aan twee deadlines voor morgen werken.
Sorry...

Sport ze...
pi_76714250
Kan me niet voorstellen hoe het vroeger was, zonder Jair. Of voordat ik fulltime ging werken. Op de een of andere manier maak je toch tijd voor de dingen die je dan "moet" doen
  dinsdag 12 januari 2010 @ 11:35:41 #31
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_76714319
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:31 schreef MadMaster het volgende:
Duidelijk antwoord...

Wilde je ook niet veroordelen of zo, maar ik ben soms wel nieuwsgierig naar het 'waarom' van de keuzes die mensen maken...

Moet eerlijk toegeven, mw. MM en ik hebben allebei fulltime banen (en soms meer dan dat) en dat is ook niet altijd alles. Heb de laatste 2 jaar een hoop ingeleverd qua sociaal leven e.d., maar we zijn van plan van om dat weer te kantelen. Er moet wel sprake zijn van balans en dat is nu soms wel ver te zoeken...

Kan je nagaan wat een ellende je had gehad als er ook nog kinderen tussendoor zaten
  dinsdag 12 januari 2010 @ 11:41:50 #32
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_76714526
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:35 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Kan je nagaan wat een ellende je had gehad als er ook nog kinderen tussendoor zaten
Ach, dat was dan ook wel weer 'normaal' geweest, maar we hebben er min of meer bewust voor gekozen om geen kinderen te 'nemen'.
Ik zou aan de andere kant best wel opa willen zijn over een aantal jaren, maar ja...
  Redactie Frontpage dinsdag 12 januari 2010 @ 11:47:01 #33
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_76714699
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_76715032
  Redactie Frontpage dinsdag 12 januari 2010 @ 11:59:53 #35
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_76715109
Hoe krijgt tvtorrents.com het voor elkaar Ze liggen er wéér af en natuurlijk weer als er nieuwe afleveringen te downloaden zijn
With four other people
And aliens
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:12:00 #36
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_76715446
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:59 schreef Etcetera het volgende:
Hoe krijgt tvtorrents.com het voor elkaar Ze liggen er wéér af en natuurlijk weer als er nieuwe afleveringen te downloaden zijn
Ik heb het gevoel dat tvtorrents.com beter zou zijn van btjunkie(kan ik nu dus niet controleren).
Waarom heb je dat gisteren niet gezegd?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  Redactie Frontpage dinsdag 12 januari 2010 @ 12:14:26 #37
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_76715527
Dat tvtorrents plat zou liggen Ja dat wist ik toch niet
With four other people
And aliens
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:17:04 #38
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_76715600
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:31 schreef MadMaster het volgende:
Duidelijk antwoord...

Het voordeel van een duaal inkomen is dat je, indien je geen tophypotheken en dat soort troep hebt, je daar inderdaad nog wat aan kunt sleutelen

Een vriend van me zit te plannen voor samenwonen en bedenkt dat er vast wel eens een kindje komt. Zijn redenatie is dat ze het huis puur op zijn salaris moeten kunnen kopen(+misschien een klein beetje meer) zodat zijn vriendin altijd de *mogelijkheid* heeft een paar jaar te stoppen met werken.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:17:22 #39
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_76715604
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:14 schreef Etcetera het volgende:
Dat tvtorrents plat zou liggen Ja dat wist ik toch niet
Dat tvtorrents.com bestond
  Redactie Frontpage dinsdag 12 januari 2010 @ 12:19:22 #40
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_76715656
Ah Ik ging uit van sites waarbij je niet verplicht bent om zelf te uploaden
With four other people
And aliens
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:21:16 #41
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_76715696
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:19 schreef Etcetera het volgende:
Ah Ik ging uit van sites waarbij je niet verplicht bent om zelf te uploaden
Oh je moet eerst wat uploaden om credits te krijgen? Of je bedoelt dat het een private tracker is?
  Redactie Frontpage dinsdag 12 januari 2010 @ 12:23:32 #42
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_76715762
Stel dat ik jou invite, dan krijg je wat credits, zodat je kunt downloaden. Door dat wat je download ook weer up te loaden, krijg je nog meer credits. Als je alleen download en niet upload verdwijnen je credits en kun je niets meer downloaden.

Werkt goed, over het algemeen. Als die site niet down is
With four other people
And aliens
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:30:45 #43
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_76715954
quote:
Poolse hoer moet betalen
Een Poolse prostituee moet een boete van 2,3 miljoen zloty (meer dan 564.000 euro) betalen voor belastingontduiking. Dat meldt de Poolse krant Gazeta Wyborcza.

De vrouw had in de jaren dat ze haar lichaam verkocht geen belasting betaald over een totaalinkomen van omgerekend bijna 3,5 miljoen euro. De hoer vertelde het belastingkantoor in de zuidelijke stad Katowice dat ze ''vrijgevige'' klanten had. Een foto is niet beschikbaar .
Damn.
3,5 mln euro verdienen met hoereren. Die moet eelt aan de binnenkant hebben zitten zeg. Tenzij ze 100 000 euro per klant rekende, maar dat lijkt me sterk.
pi_76716069
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:33 schreef iamredleader het volgende:
Kan me niet voorstellen hoe het vroeger was, zonder Jair. Of voordat ik fulltime ging werken. Op de een of andere manier maak je toch tijd voor de dingen die je dan "moet" doen
Ja, dan pas je je tijd vanzelf aan. Het is ook gewoon maar net welke keuze je maakt. Ik kies ervoor om me op m'n studie te richten en daar het meest uit te halen, maar ik kan ook wel begrijpen dat anderen naast hun studie gaan werken of een bestuursfunctie willen of wat dan ook. En wat MM zegt, je moet een balans zien te vinden. 't Moet wel leuk blijven.
  Redactie Frontpage dinsdag 12 januari 2010 @ 12:36:08 #45
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_76716130
http://torrents.to/ Deze doet het een beetje
With four other people
And aliens
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:38:24 #46
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_76716198
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:23 schreef Etcetera het volgende:
Stel dat ik jou invite, dan krijg je wat credits, zodat je kunt downloaden. Door dat wat je download ook weer up te loaden, krijg je nog meer credits. Als je alleen download en niet upload verdwijnen je credits en kun je niets meer downloaden.

Werkt goed, over het algemeen. Als die site niet down is
Je legt me nu de werking van een torrent uit met een private tracker
Ik weet hoe dat werkt

Maarrrre...invite?
  Redactie Frontpage dinsdag 12 januari 2010 @ 12:39:11 #47
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_76716230
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:38 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Je legt me nu de werking van een torrent uit met een private tracker
Ik weet hoe dat werkt

Maarrrre...invite?
Ik ken die termen niet

Ik kan je toch niet inviten als die site down is
With four other people
And aliens
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:46:14 #48
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_76716495
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik ken die termen niet
quote:
Ik kan je toch niet inviten als die site down is
Nee, dat snap ik
Maar ik wil wel het proces in gang zetten

Heroes aan het downloaden
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:46:37 #49
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_76716515
Duitse snelwegen spekglad

straks het weerbericht:
Ja er gaat overal een beetje regen vallen, dan wordt de straat nat, en jij ook als je buiten loopt.
Wat een waardeloos bericht zeg
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:47:54 #50
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_76716563
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:34 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ja, dan pas je je tijd vanzelf aan. Het is ook gewoon maar net welke keuze je maakt. Ik kies ervoor om me op m'n studie te richten en daar het meest uit te halen, maar ik kan ook wel begrijpen dat anderen naast hun studie gaan werken of een bestuursfunctie willen of wat dan ook. En wat MM zegt, je moet een balans zien te vinden. 't Moet wel leuk blijven.
Ik heb een jaar of 3 permanent overgewerkt en zelfs toen presteerde ik het tijd vrij te maken voor dingen. Er zit dus altijd rek in. Maar ideaal was het inderdaad niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')