Ja hoor, het dooit hier behoorlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:12 schreef DiabloSam het volgende:
Goeiemorgen iedereen!
Allemaal veilig naar werk/studie/watdanook gekomen?
Ik zie het hier nog niet minder worden. Gister nog naar het station gewaggeld, maar vandaag neem ik lekker een dag vrij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Prima, de sneeuw wordt minder
Eindelijk dat geglij een keer afgelopen (hoop ik)
Vandaar ook dat er een complete SC enclave moet komen hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 07:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik denk er niet over
Amerika is vast een mooi land, maar er wonen Amerikanen
Mja...ik ben m'n eigen baas.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan ik ook wel doen, maar ik geloof niet dat mij baas daar heel gelukkig van wordt....
jij verdient weer meer.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
verschil moet er wezen.....
Nee.quote:
Ach, of mijn job belangrijk is, is ook weer relatief, maar ik ben op zich wel tevreden met mijn salaris...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En ik denk idd dat ik wat meer verdien dan jij
(niet als MM, die heeft een belangrijke baan)
Is een beetje extra inkomen geen drijfveer om iets te zoeken dat een beetje betaald?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee.Jaar geleden mee gestopt en dat bevalt prima.
Daar verbaas ik me ook altijd over.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, of mijn job belangrijk is, is ook weer relatief, maar ik ben op zich wel tevreden met mijn salaris...
[..]
Is een beetje extra inkomen geen drijfveer om iets te zoeken dat een beetje betaald?
Vrijwilligerswerk is leuk en is ook nodig, maar met wat geld in je zak kan je ook wat meer leuke dingen doen.
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik begrijp niet hoe studenten rond kunnen komen als ze niet zwaar gesponsord worden door pa en ma (of partner)...
quote:De voormalige Amerikaanse vicepresidentskandidate Sarah Palin wordt politiek commentator en presentatrice bij de rechtse nieuwszender Fox News. Het gaat om een meerjarig contract, maakte Fox News gisteren bekend.
Ik zou eigenlijk niet weten wanneer ik had moeten werken dit jaar, behalve de zaterdag. De rest van de dagen ben ik echt druk met studeren, colleges volgen die verplicht zijn, etc. Het weekend wil ik graag gebruiken voor het huishouden, Sven, studie en leuke dingen zoals afspreken met vrienden of familie. Ik ben ook vrijdagavond helemaal stuk: 4 dagen van 6 uur op tot 8 uur 's avonds hakken er gewoon heel hard in.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, of mijn job belangrijk is, is ook weer relatief, maar ik ben op zich wel tevreden met mijn salaris...
[..]
Is een beetje extra inkomen geen drijfveer om iets te zoeken dat een beetje betaald?
Vrijwilligerswerk is leuk en is ook nodig, maar met wat geld in je zak kan je ook wat meer leuke dingen doen.
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik begrijp niet hoe studenten rond kunnen komen als ze niet zwaar gesponsord worden door pa en ma (of partner)...
Sorry...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:30 schreef Soempie het volgende:
Shitzooi, nu heb ik met m'n getik m'n nagellak vern**kt.
Ik ga sporten en dan aan twee deadlines voor morgen werken.
Kan je nagaan wat een ellende je had gehad als er ook nog kinderen tussendoor zatenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:31 schreef MadMaster het volgende:
Duidelijk antwoord...![]()
Wilde je ook niet veroordelen of zo, maar ik ben soms wel nieuwsgierig naar het 'waarom' van de keuzes die mensen maken...
Moet eerlijk toegeven, mw. MM en ik hebben allebei fulltime banen (en soms meer dan dat) en dat is ook niet altijd alles. Heb de laatste 2 jaar een hoop ingeleverd qua sociaal leven e.d., maar we zijn van plan van om dat weer te kantelen. Er moet wel sprake zijn van balans en dat is nu soms wel ver te zoeken...
We leven niet om te werken, we werken om te leven...
Ach, dat was dan ook wel weer 'normaal' geweest, maar we hebben er min of meer bewust voor gekozen om geen kinderen te 'nemen'.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat een ellende je had gehad als er ook nog kinderen tussendoor zaten
Ik heb het gevoel dat tvtorrents.com beter zou zijn van btjunkie(kan ik nu dus niet controleren).quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:59 schreef Etcetera het volgende:
Hoe krijgt tvtorrents.com het voor elkaarZe liggen er wéér af en natuurlijk weer als er nieuwe afleveringen te downloaden zijn
Het voordeel van een duaal inkomen is dat je, indien je geen tophypotheken en dat soort troep hebt, je daar inderdaad nog wat aan kunt sleutelenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:31 schreef MadMaster het volgende:
Duidelijk antwoord...![]()
Wilde je ook niet veroordelen of zo, maar ik ben soms wel nieuwsgierig naar het 'waarom' van de keuzes die mensen maken...
Moet eerlijk toegeven, mw. MM en ik hebben allebei fulltime banen (en soms meer dan dat) en dat is ook niet altijd alles. Heb de laatste 2 jaar een hoop ingeleverd qua sociaal leven e.d., maar we zijn van plan van om dat weer te kantelen. Er moet wel sprake zijn van balans en dat is nu soms wel ver te zoeken...
We leven niet om te werken, we werken om te leven...
Dat tvtorrents.com bestondquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:14 schreef Etcetera het volgende:
Dat tvtorrents plat zou liggenJa dat wist ik toch niet
Oh je moet eerst wat uploaden om credits te krijgen? Of je bedoelt dat het een private tracker is?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:19 schreef Etcetera het volgende:
AhIk ging uit van sites waarbij je niet verplicht bent om zelf te uploaden
Damn.quote:Poolse hoer moet betalen
Een Poolse prostituee moet een boete van 2,3 miljoen zloty (meer dan 564.000 euro) betalen voor belastingontduiking. Dat meldt de Poolse krant Gazeta Wyborcza.
De vrouw had in de jaren dat ze haar lichaam verkocht geen belasting betaald over een totaalinkomen van omgerekend bijna 3,5 miljoen euro. De hoer vertelde het belastingkantoor in de zuidelijke stad Katowice dat ze ''vrijgevige'' klanten had. Een foto is niet beschikbaar .
Ja, dan pas je je tijd vanzelf aan. Het is ook gewoon maar net welke keuze je maakt. Ik kies ervoor om me op m'n studie te richten en daar het meest uit te halen, maar ik kan ook wel begrijpen dat anderen naast hun studie gaan werken of een bestuursfunctie willen of wat dan ook. En wat MM zegt, je moet een balans zien te vinden. 't Moet wel leuk blijven.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:33 schreef iamredleader het volgende:
Kan me niet voorstellen hoe het vroeger was, zonder Jair. Of voordat ik fulltime ging werken. Op de een of andere manier maak je toch tijd voor de dingen die je dan "moet" doen
Je legt me nu de werking van een torrent uit met een private trackerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:23 schreef Etcetera het volgende:
Stel dat ik jou invite, dan krijg je wat credits, zodat je kunt downloaden. Door dat wat je download ook weer up te loaden, krijg je nog meer credits. Als je alleen download en niet upload verdwijnen je credits en kun je niets meer downloaden.
Werkt goed, over het algemeen. Als die site niet down is
Ik ken die termen nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je legt me nu de werking van een torrent uit met een private tracker
Ik weet hoe dat werkt
Maarrrre...invite?
quote:
Nee, dat snap ikquote:Ik kan je toch niet inviten als die site down is
Ik heb een jaar of 3 permanent overgewerkt en zelfs toen presteerde ik het tijd vrij te maken voor dingen. Er zit dus altijd rek in. Maar ideaal was het inderdaad nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dan pas je je tijd vanzelf aan. Het is ook gewoon maar net welke keuze je maakt. Ik kies ervoor om me op m'n studie te richten en daar het meest uit te halen, maar ik kan ook wel begrijpen dat anderen naast hun studie gaan werken of een bestuursfunctie willen of wat dan ook. En wat MM zegt, je moet een balans zien te vinden. 't Moet wel leuk blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |