Ja hoor, het dooit hier behoorlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:12 schreef DiabloSam het volgende:
Goeiemorgen iedereen!
Allemaal veilig naar werk/studie/watdanook gekomen?
Ik zie het hier nog niet minder worden. Gister nog naar het station gewaggeld, maar vandaag neem ik lekker een dag vrij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Prima, de sneeuw wordt minder
Eindelijk dat geglij een keer afgelopen (hoop ik)
Vandaar ook dat er een complete SC enclave moet komen hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 07:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik denk er niet over
Amerika is vast een mooi land, maar er wonen Amerikanen
Mja...ik ben m'n eigen baas.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan ik ook wel doen, maar ik geloof niet dat mij baas daar heel gelukkig van wordt....
jij verdient weer meer.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
verschil moet er wezen.....
Nee.quote:
Ach, of mijn job belangrijk is, is ook weer relatief, maar ik ben op zich wel tevreden met mijn salaris...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En ik denk idd dat ik wat meer verdien dan jij
(niet als MM, die heeft een belangrijke baan)
Is een beetje extra inkomen geen drijfveer om iets te zoeken dat een beetje betaald?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee.Jaar geleden mee gestopt en dat bevalt prima.
Daar verbaas ik me ook altijd over.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, of mijn job belangrijk is, is ook weer relatief, maar ik ben op zich wel tevreden met mijn salaris...
[..]
Is een beetje extra inkomen geen drijfveer om iets te zoeken dat een beetje betaald?
Vrijwilligerswerk is leuk en is ook nodig, maar met wat geld in je zak kan je ook wat meer leuke dingen doen.
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik begrijp niet hoe studenten rond kunnen komen als ze niet zwaar gesponsord worden door pa en ma (of partner)...
quote:De voormalige Amerikaanse vicepresidentskandidate Sarah Palin wordt politiek commentator en presentatrice bij de rechtse nieuwszender Fox News. Het gaat om een meerjarig contract, maakte Fox News gisteren bekend.
Ik zou eigenlijk niet weten wanneer ik had moeten werken dit jaar, behalve de zaterdag. De rest van de dagen ben ik echt druk met studeren, colleges volgen die verplicht zijn, etc. Het weekend wil ik graag gebruiken voor het huishouden, Sven, studie en leuke dingen zoals afspreken met vrienden of familie. Ik ben ook vrijdagavond helemaal stuk: 4 dagen van 6 uur op tot 8 uur 's avonds hakken er gewoon heel hard in.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, of mijn job belangrijk is, is ook weer relatief, maar ik ben op zich wel tevreden met mijn salaris...
[..]
Is een beetje extra inkomen geen drijfveer om iets te zoeken dat een beetje betaald?
Vrijwilligerswerk is leuk en is ook nodig, maar met wat geld in je zak kan je ook wat meer leuke dingen doen.
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik begrijp niet hoe studenten rond kunnen komen als ze niet zwaar gesponsord worden door pa en ma (of partner)...
Sorry...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:30 schreef Soempie het volgende:
Shitzooi, nu heb ik met m'n getik m'n nagellak vern**kt.
Ik ga sporten en dan aan twee deadlines voor morgen werken.
Kan je nagaan wat een ellende je had gehad als er ook nog kinderen tussendoor zatenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:31 schreef MadMaster het volgende:
Duidelijk antwoord...![]()
Wilde je ook niet veroordelen of zo, maar ik ben soms wel nieuwsgierig naar het 'waarom' van de keuzes die mensen maken...
Moet eerlijk toegeven, mw. MM en ik hebben allebei fulltime banen (en soms meer dan dat) en dat is ook niet altijd alles. Heb de laatste 2 jaar een hoop ingeleverd qua sociaal leven e.d., maar we zijn van plan van om dat weer te kantelen. Er moet wel sprake zijn van balans en dat is nu soms wel ver te zoeken...
We leven niet om te werken, we werken om te leven...
Ach, dat was dan ook wel weer 'normaal' geweest, maar we hebben er min of meer bewust voor gekozen om geen kinderen te 'nemen'.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat een ellende je had gehad als er ook nog kinderen tussendoor zaten
Ik heb het gevoel dat tvtorrents.com beter zou zijn van btjunkie(kan ik nu dus niet controleren).quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:59 schreef Etcetera het volgende:
Hoe krijgt tvtorrents.com het voor elkaarZe liggen er wéér af en natuurlijk weer als er nieuwe afleveringen te downloaden zijn
Het voordeel van een duaal inkomen is dat je, indien je geen tophypotheken en dat soort troep hebt, je daar inderdaad nog wat aan kunt sleutelenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:31 schreef MadMaster het volgende:
Duidelijk antwoord...![]()
Wilde je ook niet veroordelen of zo, maar ik ben soms wel nieuwsgierig naar het 'waarom' van de keuzes die mensen maken...
Moet eerlijk toegeven, mw. MM en ik hebben allebei fulltime banen (en soms meer dan dat) en dat is ook niet altijd alles. Heb de laatste 2 jaar een hoop ingeleverd qua sociaal leven e.d., maar we zijn van plan van om dat weer te kantelen. Er moet wel sprake zijn van balans en dat is nu soms wel ver te zoeken...
We leven niet om te werken, we werken om te leven...
Dat tvtorrents.com bestondquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:14 schreef Etcetera het volgende:
Dat tvtorrents plat zou liggenJa dat wist ik toch niet
Oh je moet eerst wat uploaden om credits te krijgen? Of je bedoelt dat het een private tracker is?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:19 schreef Etcetera het volgende:
AhIk ging uit van sites waarbij je niet verplicht bent om zelf te uploaden
Damn.quote:Poolse hoer moet betalen
Een Poolse prostituee moet een boete van 2,3 miljoen zloty (meer dan 564.000 euro) betalen voor belastingontduiking. Dat meldt de Poolse krant Gazeta Wyborcza.
De vrouw had in de jaren dat ze haar lichaam verkocht geen belasting betaald over een totaalinkomen van omgerekend bijna 3,5 miljoen euro. De hoer vertelde het belastingkantoor in de zuidelijke stad Katowice dat ze ''vrijgevige'' klanten had. Een foto is niet beschikbaar .
Ja, dan pas je je tijd vanzelf aan. Het is ook gewoon maar net welke keuze je maakt. Ik kies ervoor om me op m'n studie te richten en daar het meest uit te halen, maar ik kan ook wel begrijpen dat anderen naast hun studie gaan werken of een bestuursfunctie willen of wat dan ook. En wat MM zegt, je moet een balans zien te vinden. 't Moet wel leuk blijven.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:33 schreef iamredleader het volgende:
Kan me niet voorstellen hoe het vroeger was, zonder Jair. Of voordat ik fulltime ging werken. Op de een of andere manier maak je toch tijd voor de dingen die je dan "moet" doen
Je legt me nu de werking van een torrent uit met een private trackerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:23 schreef Etcetera het volgende:
Stel dat ik jou invite, dan krijg je wat credits, zodat je kunt downloaden. Door dat wat je download ook weer up te loaden, krijg je nog meer credits. Als je alleen download en niet upload verdwijnen je credits en kun je niets meer downloaden.
Werkt goed, over het algemeen. Als die site niet down is
Ik ken die termen nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je legt me nu de werking van een torrent uit met een private tracker
Ik weet hoe dat werkt
Maarrrre...invite?
quote:
Nee, dat snap ikquote:Ik kan je toch niet inviten als die site down is
Ik heb een jaar of 3 permanent overgewerkt en zelfs toen presteerde ik het tijd vrij te maken voor dingen. Er zit dus altijd rek in. Maar ideaal was het inderdaad nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dan pas je je tijd vanzelf aan. Het is ook gewoon maar net welke keuze je maakt. Ik kies ervoor om me op m'n studie te richten en daar het meest uit te halen, maar ik kan ook wel begrijpen dat anderen naast hun studie gaan werken of een bestuursfunctie willen of wat dan ook. En wat MM zegt, je moet een balans zien te vinden. 't Moet wel leuk blijven.
Moet wel lukkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik
Maar ik wil wel het proces in gang zetten
Ik ben bezig met Chuck en Castlequote:Heroes aan het downloaden
Mijn ouders riepen altijd dat ze "vroagah" gewoon op de straten konden schaatsen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Duitse snelwegen spekglad
straks het weerbericht:
Ja er gaat overal een beetje regen vallen, dan wordt de straat nat, en jij ook als je buiten loopt.
Wat een waardeloos bericht zeg
Heb net vanmiddag een flinke snooker sessie kijken geplandquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:11 schreef Etcetera het volgende:
Veel tv kijken, eerder dood
I'm so deadLijkt me wel logisch trouwens, had ik geen onderzoek voor nodig. Tv kijken doe je vaak zittend (Soempies daargelaten
) en da's niet erg gezond als je het lang doet
Ik ben in 1977 op mijn schaatsen naar school gegaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn ouders riepen altijd dat ze "vroagah" gewoon op de straten konden schaatsen.
Tot van de week hield ik het altijd voor een kletsverhaal
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn ouders riepen altijd dat ze "vroagah" gewoon op de straten konden schaatsen.
Tot van de week hield ik het altijd voor een kletsverhaal
Geen auto te bekennen, behalve in greppels of grachten. Oudjes met sokken over hun schoenen voor grip en wij hadden de hele straat om te schaatsen.quote:
Dat zou wel eens kunnen. Was een erg strenge winter. Niet te vergelijken met dat warme weer van nu.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:49 schreef Etcetera het volgende:
Dat was volgens mij de winter dat m'n ouders hier min of meer zaten ingesneeuwd
Heb ze net binnenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat snap ik
Maar ik wil wel het proces in gang zetten
Heroes aan het downloaden
whehehequote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En daarna kon je je schaatsen weer laten slijpen...
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:56 schreef Etcetera het volgende:
Dan is die download ook bij nieuwsgroepen gebruikt
Er zitten altijd gekken bij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:55 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Heb ze net binnen
Wel in rarretjes ingepakt. Waarom is mij niet duidelijk.
Echt absurd dat het zoveel moeite moet kostenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, voor de gezelligheid maar weer eens een belletje naar het secretariaat van mn studie gedaan, en er is goed nieuws en slecht nieuws.
Slecht: het lag wéér stilecht, bad karma hangt over mijn afstuderen ofzo!! Nu duurt het dus nog weer langer...
Goed: ik weet nu wel dat ik voor 25 maart ingepland sta bij de buluitreiking!!
Ik heb een datum
Eindelijk!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, voor de gezelligheid maar weer eens een belletje naar het secretariaat van mn studie gedaan, en er is goed nieuws en slecht nieuws.
Slecht: het lag wéér stilecht, bad karma hangt over mijn afstuderen ofzo!! Nu duurt het dus nog weer langer...
Goed: ik weet nu wel dat ik voor 25 maart ingepland sta bij de buluitreiking!!
Ik heb een datum
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:11 schreef Etcetera het volgende:
Veel tv kijken, eerder dood
I'm so deadLijkt me wel logisch trouwens, had ik geen onderzoek voor nodig. Tv kijken doe je vaak zittend (Soempies daargelaten
) en da's niet erg gezond als je het lang doet
Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt absurd dat het zoveel moeite moet kosten
En negen maanden later is je zus geboren? Of?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:49 schreef Etcetera het volgende:
Dat was volgens mij de winter dat m'n ouders hier min of meer zaten ingesneeuwd
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
En negen maanden later is je zus geboren? Of?
Toen ik de kop van dat bericht las vroeg ik me stiekem af hoe een varken te rijmen valt met de cultuur die er om bekend staat kinderen uit te huwelijkenquote:Meisje gedwongen tot seks en huwelijk in ruil voor varken
WELLINGHTON - In Nieuw-Zeeland is een tienermeisje gedwongen tot seks en een huwelijk met de vader van haar vriendje. De man 'kocht' het meisje van haar ouders in ruil voor een varken. In de deal waren ook nog een paar tapijten begrepen.
De moeder van het meisje, afkomstig van de Polynesische eilandengroep Tonga, is inmiddels gearresteerd. Ook een man, die omschreven wordt als de stiefvader van de tiener, is gearresteerd omdat hij het meisje tegen haar wil heeft uitgehuwelijk en haar wederrechterlijk van haar vrijheid heeft beroofd.
Ja, dat vind ik ook en daarom krijgt bureau studentzaken een dikke klacht van mijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt absurd dat het zoveel moeite moet kosten
Oh, dus het is je eigen schuld?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook en daarom krijgt bureau studentzaken een dikke klacht van mij
Secretariaatmedewerkster zei dat er nog steeds verwarring heerste om het feit dat ik in september ook al een keer aangaf klaar te zijn (onterecht). Dat was allang opgelost zeiden ze bij BSZ, nou mooi niet dus
NIETESquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dus het is je eigen schuld?
Kan ik me wel iets bij voorstellen. Het verhaal wordt steeds gekker.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik geef het op met Lost hoorSnap er niks meer van, het boeit me ook niet meer, vind het wel prima.
Same here, maar ik heb thuis een live sitcom met Jairquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kijk echt helemaal niks op het momentalleen af en toe wat random series die op tv zijn als ik op de bank zit te hangen, maar da's eigenlijk haast nooit (ja, wel op de bank hangen, maar de tv staat dan zelden aan)
Heb ook een beetje mn buik vol van de meeste.... ze gaan gewoon te lang door.
Vroegah was een serie 13 afleveringen en dan was het klaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kijk echt helemaal niks op het momentalleen af en toe wat random series die op tv zijn als ik op de bank zit te hangen, maar da's eigenlijk haast nooit (ja, wel op de bank hangen, maar de tv staat dan zelden aan)
Heb ook een beetje mn buik vol van de meeste.... ze gaan gewoon te lang door.
En met welke andere sitcom kunnen we het vergelijken?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Same here, maar ik heb thuis een live sitcom met Jair
Linksom sjoelen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgens mn engels lerares kan ik zo iets met schijven in het engels gaan doen.
Een mix uit Hollands next top baby, how I met your diaper, the baby whisperer, baby's in de dop en the late night baby showquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
En met welke andere sitcom kunnen we het vergelijken?
Engelse schijven, heeft dat iets met eten te maken?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgens mn engels lerares kan ik zo iets met schijven in het engels gaan doen.
ohquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Engelse schijven, heeft dat iets met eten te maken?
Wie/wat/waar?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:02 schreef iamredleader het volgende:
btw @ tt: maandag huisje bezichtigen
Dacht dat het crisis wasquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:07 schreef iamredleader het volgende:
En nu ga ik een kopje koffie drinken en een vakantie boeken
Ja, ik heb een rijk oud dametje haar testament laten veranderenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Dacht dat het crisis wasof ben jij een van die bankiers die er met 'onze' centen vandoor ging
en weer eentje terugquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ga ik niet hier neerplempen
PM onderweg
ik kan hier op de straat ook wel 'schaatsen'quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:27 schreef TradeMarkie het volgende:
De ijsbaan is hier sinds vanavond open, dus ik was net ff heen, maar die baan is levensgevaarlijk, je trapt de gaten er zo in. Ik ben na 20 minuten maar weer van de baan gestapt
Ik hier nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kan hier op de straat ook wel 'schaatsen'![]()
Jaquote:
Wacom?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb net een tekentablet gekocht. Werkt lekker
Ik gebruikte hem alleen maar voor Photoshop, als muis werd ik er gek van...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee Trust, wil hem eens een tijdje gaan gebruiken ipv muis
Het is in ieder geval beter dan zo'n trackball, daar moet je m.i. juist RSI van krijgen...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ga het wel merken, een aantal collega's gebruiken zo'n ding als muis en die zijn er erg tevreden over.
Ik klink misschien als een ouwe lul ...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Cleveland, Ohio.
Geweldige collectie als je van muziek houdt.
Je wordt alleen gefouilleerd alsof je op een vlucht naar de USA stapt, camera's worden in beslag genomen en dus zijn er nauwelijks foto's van de binnenkant...
[ afbeelding ]
Ze checken niet zo zeer op wapens, maar expliciet op camera's.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik klink misschien als een ouwe lul ...
maar zoiets verpest bij mij nou juist de zin om naar een museum te gaan. Bij het holocaust museum was dat ook al zo. En helpen doet het toch niet aangezien er een paar weken nadat ik er geweest was ook iemand neergeknald is.
Die foto's zijn juist gratis reclame lijkt me.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze checken niet zo zeer op wapens, maar expliciet op camera's.
Ik snap het wel, ze willen de unieke collectie een beetje exlusief houden.
Het is er echter niet zo druk als op Schiphol of zo, dus die controle (wel door een metaaldetector) duurt maar enkele seconden...
Veel artiesten hebben hun spullen in bruikleen gegeven onder voorbehoud dat er geen beelden van worden gemaakt. Dat is dus de reden...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die foto's zijn juist gratis reclame lijkt me.
En nemen ze dan ook mobiele telefoons in enzo? Tegenwoordig zijn er best telefoons die aardige pics maken.
Een samsung memoir maakt bijvoorbeeld aardige pics.
Zelf in de hermitage deden ze er niet moeilijk over. Officieel moest je dan 5 euro betalen als je foto's wilde maken maar niemand die daarna er op controleerde.
Het Holocaustmuseum vind ik persoonlijk niet zo vreemd dat daar gecontroleerd wordt. Het is toch wel een risico-gebouw/kelder gezien de historische achtergrond. Het is wel jammer dat het nodig is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik klink misschien als een ouwe lul ...
maar zoiets verpest bij mij nou juist de zin om naar een museum te gaan. Bij het holocaust museum was dat ook al zo. En helpen doet het toch niet aangezien er een paar weken nadat ik er geweest was ook iemand neergeknald is.
Dat is dan wel weer een pluspunt. En dan niet zozeer vanwege de camera functie die er op zit.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Telefoons mag je ook inleveren bij de garderobe...
dat hebben we genoeg hierquote:
Mooiquote:
Jij moet er nodig eens tussenuitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Een mix uit Hollands next top baby, how I met your diaper, the baby whisperer, baby's in de dop en the late night baby show
Eens. Ik moet binnenkort weer eens een tablet halen. Erg fijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gebruikte hem alleen maar voor Photoshop, als muis werd ik er gek van...
Werkt photoshoppen op een tablet pc of touchscreen eigenlijk een beetje ? Of is zo'n tablet pad veel nauwkeuriger ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens. Ik moet binnenkort weer eens een tablet halen. Erg fijn
Ik zou me er niet aan wagen, zo'n touchscreen ding. Je moet heel nauwkeurig werken. Soms tot op de pixel. Nou, dan wil ik wel de precisie van een tablet hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Werkt photoshoppen op een tablet pc of touchscreen eigenlijk een beetje ? Of is zo'n tablet pad veel nauwkeuriger ?
Wat vond je van het verhaal?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
Net naar Avatar 3D geweest. Leuke film
Niet echt. Ik heb namelijk al eens iedereen bij elkaar geroepen en besproken dat het op een andere manier beter kan. Maar ondertussen zijn ze heel enthousiast zelf toch allemaal aan het mailen geslagen en overleggen ze niks. Grote chaos dus.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zie het al, een geboren projectleider
Herkenbaar...quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet echt. Ik heb namelijk al eens iedereen bij elkaar geroepen en besproken dat het op een andere manier beter kan. Maar ondertussen zijn ze heel enthousiast zelf toch allemaal aan het mailen geslagen en overleggen ze niks. Grote chaos dus.![]()
Ik heb er echt zo'n beeld bij: 4 mensen die druk aan het mailen zijn, op mail versturen drukken, niet nadenken maar gewoon maar doen, heel vrolijk blijven, nog meer versturen, etc.
En dan ik: wacht, nee, sto, h, nee, nie, wa..Dat je niet eens meer uit kunt praten, omdat ze ondertussen maar door blijven gaan.
Ik vind het meer losgeslagen robotjes.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Studenten zijn af en toe net mensen
*ding-dong*quote:Oproep: meld kinderseks tijdens vakantie
UTRECHT - Nederlanders die vermoeden dat landgenoten zich in het buitenland vergrijpen aan kinderen, doen er goed aan dat te melden bij politie en justitie. Minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie) geeft woensdag op de Vakantiebeurs in Utrecht de aftrap van een campagne die toeristen duidelijk moet maken dat ze in actie kunnen komen.
Seks met kinderen in het buitenland kan ook in Nederland worden bestraft, wil de minister duidelijk maken. Toeristen die landgenoten betrappen, kunnen dit melden op de website www.meldkindersekstoerisme.nl , bellen met Meld Misdaad Anoniem, contact opnemen met de ambassade of bij terugkeer de marechaussee op Schiphol informeren.
Vanaf woensdag krijgen reizigers naar Brazilië en Thailand bij wijze van proef, die zes weken duurt, een driedimensionale puzzel waarop staat hoe ze kunnen optreden. Reisleiders en andere professionals uit de reiswereld krijgen informatiemateriaal om hen te attenderen op kindersekstoerisme.
De Vereniging van reisbureaus ANVR zal de aangesloten bedrijven via de eigen website informeren over de aanpak van kinderseks op de vakantie. (ANP)
En dan:quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:03 schreef DiabloSam het volgende:
Ja echt gewoon een vriendin, ze wist wat voor joggingbroek het was en ze wist dat ie heel warm en lekker zit, dus heeft ze hem gepakt en nu wil ik hem terug, maar ik zal niet liegen, tis een knappe meid en als ze die joggingbroek nog aan heeft als ik hem op kom halen dan weet ik daar wel raad mee
![]()
Ik vind dat altijd zo'n lastig programma.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:22 schreef TradeMarkie het volgende:
@ soempie: Autocad, lijntjes trekken
Koffie na de seks?quote:
Nee, koffie voor de seks (tenzij ze geen koffie drinkt), en als ik weg ben een peukquote:
Ik ben benieuwd hoe zij dat dan interpreteert...quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:02 schreef DiabloSam het volgende:
Ja eerst netjes even doen alsof ik oprecht geinteresseerd ben in wat ze gedaan heeft de afgelopen dagen...beetje naar m'n koffie kijken en meepraten alsof ik het een kwartier later nog weet. En als de koffie op is zal ik voorstellen om maar eens mijn broek te gaan pakken (en trui, maar die is nieuw die had ik gewoon nog niet ontvangen), en als ze de joggingbroek niet in haar kamer heeft liggen ken ik nog wel een paar smoesjes om daar te belanden
Op zich een bericht om heel verdrietig van te worden.quote:Marokkaanse familie dwingt reanimatie af
door Johan van den Dongen
BERGEN OP ZOOM - Artsen en verpleegkundigen van het Lievensberg-ziekenhuis in Bergen op Zoom zijn zo geïntimideerd door de familie van een Marokkaanse hartinfarctpatiënte, dat ze hun reanimatiepogingen voortzetten terwijl dat allang zinloos was.
De arts die de reanimatie vrijdag had geleid, voelde zich zelfs genoodzaakt het ziekenhuis via een sluiproute te verlaten. Bedreigde zorgmedewerkers zijn bang om aangifte te doen uit angst voor de Marokkaanse nabestaanden. De politie rukte tot drie keer toe uit voor het incident, maar besloot uiteindelijk uit het zicht van de familieleden te blijven om de gemoederen niet nog verder te verhitten. 's Ochtends verscheen de politie voor het eerst, toen ambulancepersoneel dat snel naar de woning van de vrouw was gekomen om haar op te halen, werd lastiggevallen. Aangekomen bij de afdeling spoedeisende hulp liep de situatie weer uit de hand. En ook op de afdeling intensive care kon het personeel zijn werk niet doen.
Bedreigen
"Al tijdens de eerste reanimatie kwamen leden van de familie verpleegkundigen en doktoren bedreigen, zodat zij in hun werk werden gehinderd", zegt een arts die getuige was van het incident en uit angst voor de familie anoniem wil blijven. "De vrouw is overleden. De artsen durfden onder druk van de familie niet de reanimatiepoging te staken. Toen dat uiteindelijk wel gebeurde, werd een van de artsen tegen de muur aan gedrukt en met de dood bedreigd."
Onrust
"Ondanks herhaaldelijke gesprekken wilde de familie niet tot bedaren komen", vervolgt de zorgverlener. "De hal was volgestroomd met familieleden en kennissen die de betrokken artsen en verplegend personeel stonden op te wachten. De politie was erbij, maar trad niet op. De betrokken familie heeft gezworen dat ze na de begrafenis van hun moeder in Marokko terugkomen om wraak te nemen." Volgens de politie is er op bepaalde momenten niet ingegrepen, omdat 'onze aanwezigheid meer onrust veroorzaakte dan kalmte'. "De familie wilde koste wat kost de afdeling intensive care binnen. Het werd met onze komst eigenlijk alleen maar onrustiger. Daarop werd besloten om weg te gaan, zodat de gemoederen tot bedaren konden komen", aldus een woordvoerster, die meldt dat er geen strafbare feiten zijn geconstateerd.
quote:Ads door Google
Hoe slim ben jij ?
Test Hier je IQ met de leukste IQtest van Nederland !
www.dommezel.com
Luke Willeijns overleden
Omgekomen bij ongeval Papendrecht Betuig hier je medeleven
www.dierbareherinneringen.nl
Easy-Echtscheiding
Specialisten dus Kwaliteit; geen Advocaten, dus Goedkoper.
www.Easy-Echtscheiding.nl
Koffie drinken is een ander woord voor seksquote:
Verdraaid. Ik wilde nog zeggen: je had het over TWEE kledingstukkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:02 schreef DiabloSam het volgende:
(en trui, maar die is nieuw die had ik gewoon nog niet ontvangen),
En het is nog niet in je opgekomen iedereen 1 mail te sturen met die suggestie?quote:Op woensdag 13 januari 2010 07:42 schreef Soempie het volgende:
Bijna iedereen van m'n groepje heeft de begeleider een onvolledig verslag toegestuurd.Ze hebben ook allemaal apart onderdelen van het verslag gemaild. Die man zal wel helemaal gek worden van de mailtjes. Ipv dat ze nu even met elkaar overleggen en 1 iemand het uiteindelijke verslag laten mailen (wat ik net toch maar gedaan heb
).
Ik ben de enige die overlegt, vraagt of er nog meer meegestuurd moet worden, wat er al gedaan is en iedereen ook even in de CC plaatst.![]()
Communicatie is zo moeilijk he.
Natuurlijk is dat wel in me opgekomen. Ik heb het al een keer besproken en gemaild.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En het is nog niet in je opgekomen iedereen 1 mail te sturen met die suggestie?
Dan zijn ze *echt* lompquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat wel in me opgekomen. Ik heb het al een keer besproken en gemaild.![]()
Ik wacht nu voor morgen even de bespreking af met onze begeleider.
Wat ben jij toch een schavuitquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:02 schreef DiabloSam het volgende:
Ja eerst netjes even doen alsof --
Ik neem aan niet die van jullie?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:28 schreef iamredleader het volgende:
Blech. Net belletje van de makelaar - woning is zojuist verkocht
quote:
Ik weet er nog wel een paar...quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
duh... neuh, woning waar ik maandag zou gaan kijken. Helaas pindakaas, maar een volgende komt wel weer voorbij
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
duh... neuh, woning waar ik maandag zou gaan kijken. Helaas pindakaas, maar een volgende komt wel weer voorbij
Ehm, 1km bij je ouders vandaan, dubbele beglazing en voldoende ruimte voor een 2e kind?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:58 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, die ook aan onze zoek-criteria voldoen?
Ik zou eerst eens kijken wat je wil gaan doen/kan vinden. Misschien vindt je wel iets waar je geen brief voor hoeft te sturenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:04 schreef Soempie het volgende:
EnThuiszorg
ga ik echt niet meer aan beginnen.
Dus nu heb ik goede tips nodig voor m'n brief.
Zit wel wat in.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens kijken wat je wil gaan doen/kan vinden. Misschien vindt je wel iets waar je geen brief voor hoeft te sturen
Neuh, maar locatie is wel erg belangrijk, vraagprijs is natuurlijk een factor, grootte ook, alsmede aanwezige faciliteiten (ruimte voor bad in badkamer, tuin aanwezig etc.) en nog wat dingen...quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ehm, 1km bij je ouders vandaan, dubbele beglazing en voldoende ruimte voor een 2e kind?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:11 schreef Soempie het volgende:
Op zich is het niet heel erg nodig, maar dan moeten we wel wat zuiniger leven.Dus niet dat het een ramp is als ik niet iets kan vinden, maar beter van wel.
Bleh, ik voel me echt stom nu na mn verhaal van gister.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mogguh
altijd lekker, niet de wekker maar het brandalarm en dam allemaal naar buiten in onze pyjamaatjes
Ja gaat nog steeds heel lekker hierquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
pyjama-party
![]()
C4-modus: pics?
/C4-modus![]()
Alles goed verder?
Daar droomt toch iedereen van?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mogguh
altijd lekker, niet de wekker maar het brandalarm
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:06 schreef Soempie het volgende:
Arme pinguïn (met gerelateerde foto en paint)
Goed topic.
Jawel, maar een beetje afleiding kan geen kwaadquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Nem heeft niks te doen zeker?
Kleine doet het goed, behalve dattie wat last heeft van doorkomend tandenspulquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja gaat nog steeds heel lekker hierBrandalarms en kou daargelaten
hoe is het met jullie en de kleine?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:20 schreef iamredleader het volgende:
Deze kan ik jullie niet onthouden:
http://myfirstfail.com/20(...)cdc-the-early-years/
![]()
![]()
Het is maar goed dat jij zelf geen kinderen hebtquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Zo heb ik mijn neefje geleerd het duivelsteken te maken bij heavy metal muziek.
En dat hij de wijs- en middelvinger van z'n ene hand onder z'n neus moet houden en z'n andere hand moet opsteken als 'ie in Duitsland is en op de foto gaat...
Ik zoek me een ongeluk naar foto's van mijn neefje in Movieworld, Bottrop, maar kan ze niet vinden...quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij zelf geen kinderen hebt
Gevonden...quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zoek me een ongeluk naar foto's van mijn neefje in Movieworld, Bottrop, maar kan ze niet vinden...
Niks voor jou of Soempie?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
Wat heeft Balkenende toch een kutbaan
* dankzij vriendje naar debat zit te kijken![]()
Dat dus. Hij heeft geen kutbaan, hij heeft het een kutbaan GEMAAKT.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik krijg toch wel het idee dat hij het grotendeels het er zelf naar maakt.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat een prutser
True enoughquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dus. Hij heeft geen kutbaan, hij heeft het een kutbaan GEMAAKT.
Ik zeg: Verkiezingen!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dit gekut loopt al 7 jaar. Dan heeft hij dit gewoon verdient.
En de smoesjes worden steeds slechter.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat een prutser
'geen tijd voor crisis'quote:JPB: Dit is geen tijd voor crisis
Dit is geen tijd om een crisis te hebben. Dat stelde premier Jan Peter Balkenende woensdagavond na afloop van het beraad met zijn vicepremiers André Rouvoet (ChristenUnie) en Wouter Bos (PvdA) over de kwestie-Irak.
Bij binnenkomst in het gebouw van de Tweede Kamer liet hij kort daarna nog weten: "Ik heb een goed gevoel bij hoe we hierover hebben gesproken''.
Hamer
PvdA-fractievoorzitter Mariëtte Hamer verwacht niet dat het kabinet woensdagavond valt. Ze zei dat voorafgaande aan het debat over de ontstane situatie sinds de publicatie van het kritische Irak-rapport.
Na de "ongelooflijk valse start van gisteren'', waarbij het rapport van de commissie-Davids zo'n beetje direct in de prullenbak belandde, is Hamer blij dat er nu een kabinetsreactie komt waarin het rapport leidend zal zijn bij een terugblik op het verleden. "Het rapport is nu uit de prullenbak'', zei Hamer.
quote:In my home town, a modern artwork was removed by construction workers who thought it was scrap-metal. They brought it to the wasteyard. IMMD
Ik hoop dat dat iemand uit Barneveld is en dat ze dit "kunstwerk"quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:24 schreef Etcetera het volgende:
In my home town, a modern artwork was removed by construction workers who thought it was scrap-metal. They brought it to the wasteyard. IMMD
[..]
![]()
quote:You may be interested to know that global warming, earthquakes, hurricanes, and other natural disasters are a direct effect of the shrinking numbers of Pirates since the 1800s. For your interest, I have included a graph of the approximate number of pirates versus the average global temperature over the last 200 years. As you can see, there is a statistically significant inverse relationship between pirates and global temperature.
tof! ik lig ziek in bedquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kleine doet het goed, behalve dattie wat last heeft van doorkomend tandenspulZal binnenkort weer een actuele foto plaatsen, doet de eierstokken in dit topic goed
Daar heb ik eerder al wel eens om dubbel gelegenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:04 schreef Whiteguy het volgende:
Ik had nog niet van deze religie gehoord, maar ...
![]()
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Flying_Spaghetti_Monster
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Dat Balkenende terug naar Kapelle (Zeeland) gaat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dit gekut loopt al 7 jaar. Dan heeft hij dit gewoon verdient.
Op hoeveel posts heb jij dan je instellingen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zit pas op 4 pagina's
Dat spaghetti monster is een religie tochquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:04 schreef Whiteguy het volgende:
Ik had nog niet van deze religie gehoord, maar ...
![]()
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Flying_Spaghetti_Monster
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Er zit imo ongeveer net zo veel waarheid in als in het 'intelligent design' waar ze zich op richtten toen, dus dan moet het wel waar zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat spaghetti monster is een religie toch
En die piratentheorie hea... Er wordt gezegd dat we een jaar of 30 afkoeling van de aarde tegemoet kunnen zien. En de moderne piraten zijn aardig in opkomst geweest afgelopen jaar. Volgens mij is het waar
Alle providers berekenen dat toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:14 schreef Etcetera het volgende:
Dexter-acteur heeft kankergun je niemand natuurlijk.
Iemand ervaring met KPN Mobiel abonnement? Er komen blijkbaar 'eenmalige entreekosten' bij op, is dat normaal ofzo
Volgens mij wel, maar ook bijna alle providers geven bij het afsluiten van een abbo dat zelfde bedrag als korting.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alle providers berekenen dat toch?
Dat kan geen toeval meer zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:29 schreef Cobra4 het volgende:20 t/m 26-02 ga ik weer lekker naar Finland!
Ach je kent het wel. Er is al een reis geboekt en nog een plek over.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan geen toeval meer zijn
Relaxquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach je kent het wel. Er is al een reis geboekt en nog een plek over.
Levi, vlakbij Kittïlä, dit keer.quote:
Over welk nummer heb je het?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Monty Python heeft daar ook nog eens een mooi nummer over geschreven
Ik heb m op 300 staan, gaat bestquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
75.
Heb een hele tijd 300 gehad, maar met baggerlayout die ik nu heb duurde het laden te lang.
Dan kun je het beter op 302 zettenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:37 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik heb m op 300 staan, gaat best. Alleen moest ik gister een nieuw AKQ topic openen omdat ik post 300 maakte en dus opeens op pagina 2 was.
( zei alleen dat ik geen flauw idee had o.i.d., niet echt nodig dus.)
Finlandquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Over welk nummer heb je het?
Cool!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Levi, vlakbij Kittïlä, dit keer.
[ afbeelding ]
Flash is inderdaad een onkundig programmataal.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:53 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera schopt haar Actionscript naar Mars.
misschien dat de marsmannetjes het kunnen oplossen
quote:Je kunt van die NS zeggen wat je wilt, maar in feite krijgen die kudtreizigers ook gewoon het bedrijf dat ze verdienen. Man man man wat een trieste afspiegeling van de Nederlandse samenleving waggelt daar dagelijks toch die winderige perrons over. De meest deerniswekkende zijn uiteraard de exemplaren die met een vouwfiets onder de arm en een rugzak op hun buik (???) met bezwete kop hun treintje richting kudtbaan trachten te halen. Gelukkig mislukt dat af en toe nog wel eens. FAAL! Uit het gratis krantje Spits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |