Ehm, 1km bij je ouders vandaan, dubbele beglazing en voldoende ruimte voor een 2e kind?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:58 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, die ook aan onze zoek-criteria voldoen?
Ik zou eerst eens kijken wat je wil gaan doen/kan vinden. Misschien vindt je wel iets waar je geen brief voor hoeft te sturenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:04 schreef Soempie het volgende:
EnThuiszorg
ga ik echt niet meer aan beginnen.
Dus nu heb ik goede tips nodig voor m'n brief.
Zit wel wat in.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens kijken wat je wil gaan doen/kan vinden. Misschien vindt je wel iets waar je geen brief voor hoeft te sturen
Neuh, maar locatie is wel erg belangrijk, vraagprijs is natuurlijk een factor, grootte ook, alsmede aanwezige faciliteiten (ruimte voor bad in badkamer, tuin aanwezig etc.) en nog wat dingen...quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ehm, 1km bij je ouders vandaan, dubbele beglazing en voldoende ruimte voor een 2e kind?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:11 schreef Soempie het volgende:
Op zich is het niet heel erg nodig, maar dan moeten we wel wat zuiniger leven.Dus niet dat het een ramp is als ik niet iets kan vinden, maar beter van wel.
Bleh, ik voel me echt stom nu na mn verhaal van gister.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mogguh
altijd lekker, niet de wekker maar het brandalarm en dam allemaal naar buiten in onze pyjamaatjes
Ja gaat nog steeds heel lekker hierquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
pyjama-party
![]()
C4-modus: pics?
/C4-modus![]()
Alles goed verder?
Daar droomt toch iedereen van?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mogguh
altijd lekker, niet de wekker maar het brandalarm
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:06 schreef Soempie het volgende:
Arme pinguïn (met gerelateerde foto en paint)
Goed topic.
Jawel, maar een beetje afleiding kan geen kwaadquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Nem heeft niks te doen zeker?
Kleine doet het goed, behalve dattie wat last heeft van doorkomend tandenspulquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja gaat nog steeds heel lekker hierBrandalarms en kou daargelaten
hoe is het met jullie en de kleine?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:20 schreef iamredleader het volgende:
Deze kan ik jullie niet onthouden:
http://myfirstfail.com/20(...)cdc-the-early-years/
![]()
![]()
Het is maar goed dat jij zelf geen kinderen hebtquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Zo heb ik mijn neefje geleerd het duivelsteken te maken bij heavy metal muziek.
En dat hij de wijs- en middelvinger van z'n ene hand onder z'n neus moet houden en z'n andere hand moet opsteken als 'ie in Duitsland is en op de foto gaat...
Ik zoek me een ongeluk naar foto's van mijn neefje in Movieworld, Bottrop, maar kan ze niet vinden...quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij zelf geen kinderen hebt
Gevonden...quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zoek me een ongeluk naar foto's van mijn neefje in Movieworld, Bottrop, maar kan ze niet vinden...
Niks voor jou of Soempie?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
Wat heeft Balkenende toch een kutbaan
* dankzij vriendje naar debat zit te kijken![]()
Dat dus. Hij heeft geen kutbaan, hij heeft het een kutbaan GEMAAKT.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik krijg toch wel het idee dat hij het grotendeels het er zelf naar maakt.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat een prutser
True enoughquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dus. Hij heeft geen kutbaan, hij heeft het een kutbaan GEMAAKT.
Ik zeg: Verkiezingen!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dit gekut loopt al 7 jaar. Dan heeft hij dit gewoon verdient.
En de smoesjes worden steeds slechter.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat een prutser
'geen tijd voor crisis'quote:JPB: Dit is geen tijd voor crisis
Dit is geen tijd om een crisis te hebben. Dat stelde premier Jan Peter Balkenende woensdagavond na afloop van het beraad met zijn vicepremiers André Rouvoet (ChristenUnie) en Wouter Bos (PvdA) over de kwestie-Irak.
Bij binnenkomst in het gebouw van de Tweede Kamer liet hij kort daarna nog weten: "Ik heb een goed gevoel bij hoe we hierover hebben gesproken''.
Hamer
PvdA-fractievoorzitter Mariëtte Hamer verwacht niet dat het kabinet woensdagavond valt. Ze zei dat voorafgaande aan het debat over de ontstane situatie sinds de publicatie van het kritische Irak-rapport.
Na de "ongelooflijk valse start van gisteren'', waarbij het rapport van de commissie-Davids zo'n beetje direct in de prullenbak belandde, is Hamer blij dat er nu een kabinetsreactie komt waarin het rapport leidend zal zijn bij een terugblik op het verleden. "Het rapport is nu uit de prullenbak'', zei Hamer.
quote:In my home town, a modern artwork was removed by construction workers who thought it was scrap-metal. They brought it to the wasteyard. IMMD
Ik hoop dat dat iemand uit Barneveld is en dat ze dit "kunstwerk"quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:24 schreef Etcetera het volgende:
In my home town, a modern artwork was removed by construction workers who thought it was scrap-metal. They brought it to the wasteyard. IMMD
[..]
![]()
quote:You may be interested to know that global warming, earthquakes, hurricanes, and other natural disasters are a direct effect of the shrinking numbers of Pirates since the 1800s. For your interest, I have included a graph of the approximate number of pirates versus the average global temperature over the last 200 years. As you can see, there is a statistically significant inverse relationship between pirates and global temperature.
tof! ik lig ziek in bedquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kleine doet het goed, behalve dattie wat last heeft van doorkomend tandenspulZal binnenkort weer een actuele foto plaatsen, doet de eierstokken in dit topic goed
Daar heb ik eerder al wel eens om dubbel gelegenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:04 schreef Whiteguy het volgende:
Ik had nog niet van deze religie gehoord, maar ...
![]()
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Flying_Spaghetti_Monster
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Dat Balkenende terug naar Kapelle (Zeeland) gaat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dit gekut loopt al 7 jaar. Dan heeft hij dit gewoon verdient.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |