Moet wel lukkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik
Maar ik wil wel het proces in gang zetten
Ik ben bezig met Chuck en Castlequote:Heroes aan het downloaden
Mijn ouders riepen altijd dat ze "vroagah" gewoon op de straten konden schaatsen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Duitse snelwegen spekglad
straks het weerbericht:
Ja er gaat overal een beetje regen vallen, dan wordt de straat nat, en jij ook als je buiten loopt.
Wat een waardeloos bericht zeg
Heb net vanmiddag een flinke snooker sessie kijken geplandquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:11 schreef Etcetera het volgende:
Veel tv kijken, eerder dood
I'm so deadLijkt me wel logisch trouwens, had ik geen onderzoek voor nodig. Tv kijken doe je vaak zittend (Soempies daargelaten
) en da's niet erg gezond als je het lang doet
Ik ben in 1977 op mijn schaatsen naar school gegaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn ouders riepen altijd dat ze "vroagah" gewoon op de straten konden schaatsen.
Tot van de week hield ik het altijd voor een kletsverhaal
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn ouders riepen altijd dat ze "vroagah" gewoon op de straten konden schaatsen.
Tot van de week hield ik het altijd voor een kletsverhaal
Geen auto te bekennen, behalve in greppels of grachten. Oudjes met sokken over hun schoenen voor grip en wij hadden de hele straat om te schaatsen.quote:
Dat zou wel eens kunnen. Was een erg strenge winter. Niet te vergelijken met dat warme weer van nu.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:49 schreef Etcetera het volgende:
Dat was volgens mij de winter dat m'n ouders hier min of meer zaten ingesneeuwd
Heb ze net binnenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat snap ik
Maar ik wil wel het proces in gang zetten
Heroes aan het downloaden
whehehequote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En daarna kon je je schaatsen weer laten slijpen...
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:56 schreef Etcetera het volgende:
Dan is die download ook bij nieuwsgroepen gebruikt
Er zitten altijd gekken bij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:55 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Heb ze net binnen
Wel in rarretjes ingepakt. Waarom is mij niet duidelijk.
Echt absurd dat het zoveel moeite moet kostenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, voor de gezelligheid maar weer eens een belletje naar het secretariaat van mn studie gedaan, en er is goed nieuws en slecht nieuws.
Slecht: het lag wéér stilecht, bad karma hangt over mijn afstuderen ofzo!! Nu duurt het dus nog weer langer...
Goed: ik weet nu wel dat ik voor 25 maart ingepland sta bij de buluitreiking!!
Ik heb een datum
Eindelijk!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, voor de gezelligheid maar weer eens een belletje naar het secretariaat van mn studie gedaan, en er is goed nieuws en slecht nieuws.
Slecht: het lag wéér stilecht, bad karma hangt over mijn afstuderen ofzo!! Nu duurt het dus nog weer langer...
Goed: ik weet nu wel dat ik voor 25 maart ingepland sta bij de buluitreiking!!
Ik heb een datum
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:11 schreef Etcetera het volgende:
Veel tv kijken, eerder dood
I'm so deadLijkt me wel logisch trouwens, had ik geen onderzoek voor nodig. Tv kijken doe je vaak zittend (Soempies daargelaten
) en da's niet erg gezond als je het lang doet
Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt absurd dat het zoveel moeite moet kosten
En negen maanden later is je zus geboren? Of?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:49 schreef Etcetera het volgende:
Dat was volgens mij de winter dat m'n ouders hier min of meer zaten ingesneeuwd
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
En negen maanden later is je zus geboren? Of?
Toen ik de kop van dat bericht las vroeg ik me stiekem af hoe een varken te rijmen valt met de cultuur die er om bekend staat kinderen uit te huwelijkenquote:Meisje gedwongen tot seks en huwelijk in ruil voor varken
WELLINGHTON - In Nieuw-Zeeland is een tienermeisje gedwongen tot seks en een huwelijk met de vader van haar vriendje. De man 'kocht' het meisje van haar ouders in ruil voor een varken. In de deal waren ook nog een paar tapijten begrepen.
De moeder van het meisje, afkomstig van de Polynesische eilandengroep Tonga, is inmiddels gearresteerd. Ook een man, die omschreven wordt als de stiefvader van de tiener, is gearresteerd omdat hij het meisje tegen haar wil heeft uitgehuwelijk en haar wederrechterlijk van haar vrijheid heeft beroofd.
Ja, dat vind ik ook en daarom krijgt bureau studentzaken een dikke klacht van mijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt absurd dat het zoveel moeite moet kosten
Oh, dus het is je eigen schuld?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook en daarom krijgt bureau studentzaken een dikke klacht van mij
Secretariaatmedewerkster zei dat er nog steeds verwarring heerste om het feit dat ik in september ook al een keer aangaf klaar te zijn (onterecht). Dat was allang opgelost zeiden ze bij BSZ, nou mooi niet dus
NIETESquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dus het is je eigen schuld?
Kan ik me wel iets bij voorstellen. Het verhaal wordt steeds gekker.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik geef het op met Lost hoorSnap er niks meer van, het boeit me ook niet meer, vind het wel prima.
Same here, maar ik heb thuis een live sitcom met Jairquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kijk echt helemaal niks op het momentalleen af en toe wat random series die op tv zijn als ik op de bank zit te hangen, maar da's eigenlijk haast nooit (ja, wel op de bank hangen, maar de tv staat dan zelden aan)
Heb ook een beetje mn buik vol van de meeste.... ze gaan gewoon te lang door.
Vroegah was een serie 13 afleveringen en dan was het klaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kijk echt helemaal niks op het momentalleen af en toe wat random series die op tv zijn als ik op de bank zit te hangen, maar da's eigenlijk haast nooit (ja, wel op de bank hangen, maar de tv staat dan zelden aan)
Heb ook een beetje mn buik vol van de meeste.... ze gaan gewoon te lang door.
En met welke andere sitcom kunnen we het vergelijken?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Same here, maar ik heb thuis een live sitcom met Jair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |