Linksom sjoelen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgens mn engels lerares kan ik zo iets met schijven in het engels gaan doen.
Een mix uit Hollands next top baby, how I met your diaper, the baby whisperer, baby's in de dop en the late night baby showquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
En met welke andere sitcom kunnen we het vergelijken?
Engelse schijven, heeft dat iets met eten te maken?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgens mn engels lerares kan ik zo iets met schijven in het engels gaan doen.
ohquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Engelse schijven, heeft dat iets met eten te maken?
Wie/wat/waar?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:02 schreef iamredleader het volgende:
btw @ tt: maandag huisje bezichtigen
Dacht dat het crisis wasquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:07 schreef iamredleader het volgende:
En nu ga ik een kopje koffie drinken en een vakantie boeken
Ja, ik heb een rijk oud dametje haar testament laten veranderenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Dacht dat het crisis wasof ben jij een van die bankiers die er met 'onze' centen vandoor ging
en weer eentje terugquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ga ik niet hier neerplempen
PM onderweg
ik kan hier op de straat ook wel 'schaatsen'quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:27 schreef TradeMarkie het volgende:
De ijsbaan is hier sinds vanavond open, dus ik was net ff heen, maar die baan is levensgevaarlijk, je trapt de gaten er zo in. Ik ben na 20 minuten maar weer van de baan gestapt
Ik hier nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kan hier op de straat ook wel 'schaatsen'![]()
Jaquote:
Wacom?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb net een tekentablet gekocht. Werkt lekker
Ik gebruikte hem alleen maar voor Photoshop, als muis werd ik er gek van...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee Trust, wil hem eens een tijdje gaan gebruiken ipv muis
Het is in ieder geval beter dan zo'n trackball, daar moet je m.i. juist RSI van krijgen...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ga het wel merken, een aantal collega's gebruiken zo'n ding als muis en die zijn er erg tevreden over.
Ik klink misschien als een ouwe lul ...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Cleveland, Ohio.
Geweldige collectie als je van muziek houdt.
Je wordt alleen gefouilleerd alsof je op een vlucht naar de USA stapt, camera's worden in beslag genomen en dus zijn er nauwelijks foto's van de binnenkant...
[ afbeelding ]
Ze checken niet zo zeer op wapens, maar expliciet op camera's.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik klink misschien als een ouwe lul ...
maar zoiets verpest bij mij nou juist de zin om naar een museum te gaan. Bij het holocaust museum was dat ook al zo. En helpen doet het toch niet aangezien er een paar weken nadat ik er geweest was ook iemand neergeknald is.
Die foto's zijn juist gratis reclame lijkt me.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze checken niet zo zeer op wapens, maar expliciet op camera's.
Ik snap het wel, ze willen de unieke collectie een beetje exlusief houden.
Het is er echter niet zo druk als op Schiphol of zo, dus die controle (wel door een metaaldetector) duurt maar enkele seconden...
Veel artiesten hebben hun spullen in bruikleen gegeven onder voorbehoud dat er geen beelden van worden gemaakt. Dat is dus de reden...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die foto's zijn juist gratis reclame lijkt me.
En nemen ze dan ook mobiele telefoons in enzo? Tegenwoordig zijn er best telefoons die aardige pics maken.
Een samsung memoir maakt bijvoorbeeld aardige pics.
Zelf in de hermitage deden ze er niet moeilijk over. Officieel moest je dan 5 euro betalen als je foto's wilde maken maar niemand die daarna er op controleerde.
Het Holocaustmuseum vind ik persoonlijk niet zo vreemd dat daar gecontroleerd wordt. Het is toch wel een risico-gebouw/kelder gezien de historische achtergrond. Het is wel jammer dat het nodig is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik klink misschien als een ouwe lul ...
maar zoiets verpest bij mij nou juist de zin om naar een museum te gaan. Bij het holocaust museum was dat ook al zo. En helpen doet het toch niet aangezien er een paar weken nadat ik er geweest was ook iemand neergeknald is.
Dat is dan wel weer een pluspunt. En dan niet zozeer vanwege de camera functie die er op zit.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Telefoons mag je ook inleveren bij de garderobe...
dat hebben we genoeg hierquote:
Mooiquote:
Jij moet er nodig eens tussenuitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Een mix uit Hollands next top baby, how I met your diaper, the baby whisperer, baby's in de dop en the late night baby show
Eens. Ik moet binnenkort weer eens een tablet halen. Erg fijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gebruikte hem alleen maar voor Photoshop, als muis werd ik er gek van...
Werkt photoshoppen op een tablet pc of touchscreen eigenlijk een beetje ? Of is zo'n tablet pad veel nauwkeuriger ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens. Ik moet binnenkort weer eens een tablet halen. Erg fijn
Ik zou me er niet aan wagen, zo'n touchscreen ding. Je moet heel nauwkeurig werken. Soms tot op de pixel. Nou, dan wil ik wel de precisie van een tablet hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Werkt photoshoppen op een tablet pc of touchscreen eigenlijk een beetje ? Of is zo'n tablet pad veel nauwkeuriger ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |