Op hoeveel posts heb jij dan je instellingen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zit pas op 4 pagina's
Dat spaghetti monster is een religie tochquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:04 schreef Whiteguy het volgende:
Ik had nog niet van deze religie gehoord, maar ...
![]()
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Flying_Spaghetti_Monster
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Er zit imo ongeveer net zo veel waarheid in als in het 'intelligent design' waar ze zich op richtten toen, dus dan moet het wel waar zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat spaghetti monster is een religie toch
En die piratentheorie hea... Er wordt gezegd dat we een jaar of 30 afkoeling van de aarde tegemoet kunnen zien. En de moderne piraten zijn aardig in opkomst geweest afgelopen jaar. Volgens mij is het waar
Alle providers berekenen dat toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:14 schreef Etcetera het volgende:
Dexter-acteur heeft kankergun je niemand natuurlijk.
Iemand ervaring met KPN Mobiel abonnement? Er komen blijkbaar 'eenmalige entreekosten' bij op, is dat normaal ofzo
Volgens mij wel, maar ook bijna alle providers geven bij het afsluiten van een abbo dat zelfde bedrag als korting.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alle providers berekenen dat toch?
Dat kan geen toeval meer zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:29 schreef Cobra4 het volgende:20 t/m 26-02 ga ik weer lekker naar Finland!
Ach je kent het wel. Er is al een reis geboekt en nog een plek over.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan geen toeval meer zijn
Relaxquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach je kent het wel. Er is al een reis geboekt en nog een plek over.
Levi, vlakbij Kittïlä, dit keer.quote:
Over welk nummer heb je het?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Monty Python heeft daar ook nog eens een mooi nummer over geschreven
Ik heb m op 300 staan, gaat bestquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
75.
Heb een hele tijd 300 gehad, maar met baggerlayout die ik nu heb duurde het laden te lang.
Dan kun je het beter op 302 zettenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:37 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik heb m op 300 staan, gaat best. Alleen moest ik gister een nieuw AKQ topic openen omdat ik post 300 maakte en dus opeens op pagina 2 was.
( zei alleen dat ik geen flauw idee had o.i.d., niet echt nodig dus.)
Finlandquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Over welk nummer heb je het?
Cool!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Levi, vlakbij Kittïlä, dit keer.
[ afbeelding ]
Flash is inderdaad een onkundig programmataal.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:53 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera schopt haar Actionscript naar Mars.
misschien dat de marsmannetjes het kunnen oplossen
quote:Je kunt van die NS zeggen wat je wilt, maar in feite krijgen die kudtreizigers ook gewoon het bedrijf dat ze verdienen. Man man man wat een trieste afspiegeling van de Nederlandse samenleving waggelt daar dagelijks toch die winderige perrons over. De meest deerniswekkende zijn uiteraard de exemplaren die met een vouwfiets onder de arm en een rugzak op hun buik (???) met bezwete kop hun treintje richting kudtbaan trachten te halen. Gelukkig mislukt dat af en toe nog wel eens. FAAL! Uit het gratis krantje Spits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |