Kan ik uitstappen op het noodperron?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:37 schreef MadMaster het volgende:
Het volgende station is... Wibautstraat...
[ afbeelding ]
Van wanneer is dat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:37 schreef MadMaster het volgende:
Het volgende station is... Wibautstraat...
[ afbeelding ]
Is dat het oordeel van de dokter? Fijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bronchitis...
Aan het einde van de zomer 2008 denk ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van wanneer is dat?
Ik ben er wel eens langsgekomen en ik voel me niet snel onveilig..maar daar
Ja mag de rest van de week aan de antibiotica. Hoeraquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat het oordeel van de dokter? Fijn
En dan maar hopen dat het geen longontsteking wordt.
Wel het type waar je bij mag drinken?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja mag de rest van de week aan de antibiotica. Hoera
weet ik niet eensquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel het type waar je bij mag drinken?
Dat is misschien maar beter met bronchitisquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
weet ik niet eensmaar het lijkt er op dat ik het tweede weekend feesten ook moet missen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is misschien maar beter met bronchitis
Kun je wel mooi je huiswerk makenInderdaad. En ik voel me asoluuut niet huiswerkerig nu. Hoef trouwens ook nit naar les tot maandagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
Kun je wel mooi je huiswerk makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het gaat niet zoals je wil?
Moet ik mijn pads en handschoenen even pakken?quote:
Ik ben niet zo thuis in software......quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb liever iemand die zo gek is om die complete opdracht voor me te maken
Dan zou ik maar gewoon lekker gaan uitzieken. Ik ga straks wel de kroeg in en zaterdag een feestquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik voel me asoluuut niet huiswerkerig nu. Hoef trouwens ook nit naar les tot maandag
Hangmat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het vervelende is dat in bed liggen pijn doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |