Dat zie je heel goed.quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De wiki loopt heel erg achter
Skull & Bones?quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zou wel willen!! morgen soort van feestje, mijn inwijding
quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mehhhh geen zin om dat allemaal bij te werken
Volgens mij zijn de togaparties wel binnenkort...
niet van de mijne hoor. maar ze bestaan, jaquote:
Wat doet jouw clubje dan? Netwerken en thee drinken?quote:Op donderdag 21 januari 2010 04:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
niet van de mijne hoor. maar ze bestaan, ja
lerenquote:Op donderdag 21 januari 2010 04:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat doet jouw clubje dan? Netwerken en thee drinken?
Ah een club die goede doelen steunt en goed kan leren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 05:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
lerenWe moeten een behoorlijk hoog GPA houden om lid te blijven. En vrijwilligerswerk en fundraising activiteiten. enzo
Oh en GPA is grade point average...
Ja daar komt het zo'n beetje op neer... Het is ècht zo slecht nog nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 05:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah een club die goede doelen steunt en goed kan leren.
Als je maar lol maakt. Maar is het op Knox belangrijk om bij zo'n Alfa Papa Tango club te zitten?quote:Op donderdag 21 januari 2010 05:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja daar komt het zo'n beetje op neer... Het is ècht zo slecht nog niet
Komt ook door die sletten vrouwen die de onverwachte gasten aan het bedienen zijn!quote:Op donderdag 21 januari 2010 06:00 schreef Cobra4 het volgende:
Kom op mensen! het is 06.00!!!!!!! OPSTAAN!
En snel graag anders vreten die klote kinderen eten die onverwachte gasten alles op.
[ afbeelding ]
Neuh niet echt. Zelfs hier kijkt een aardig deel er op neerquote:Op donderdag 21 januari 2010 05:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je maar lol maakt. Maar is het op Knox belangrijk om bij zo'n Alfa Papa Tango club te zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |