Ik heb ook bergen collega's die Pepsi drinken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Cobra, het is toch wat met je collega's en Coke.......
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb ook bergen collega's die Pepsi drinken.
Ja die is toch in het nieuws ivm verdenking op betrokkenheid bij cokehandel?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:14 schreef Cobra4 het volgende:
Maar ik neem aan dat je doelt op Kroon?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja die is toch in het nieuws ivm verdenking op betrokkenheid bij cokehandel?
Julio P staat toch ook met naam en toenaam tegenwoordig?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Trouwens erg apart dat bij hem zijn complete naam gebruikt mag worden in de persbericht. Zelfs de grootste moordenaar staat met maximaal alleen een voornaam in de krant.
Mocht Kroon onschuldig zijn dan voorspel een giga schadeclaim.
Vind het sowieso raar dat hij als verdachte wordt aangemerkt maar de bewijslast is kennelijk zo mager dat ie nog vrij is......quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Trouwens erg apart dat bij hem zijn complete naam gebruikt mag worden in de persbericht. Zelfs de grootste moordenaar staat met maximaal alleen een voornaam in de krant.
Mocht Kroon onschuldig zijn dan voorspel een giga schadeclaim.
Ik gok (ik weet het, aannames zijn dodelijkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vind het sowieso raar dat hij als verdachte wordt aangemerkt maar de bewijslast is kennelijk zo mager dat ie nog vrij is......
Ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Julio P staat toch ook met naam en toenaam tegenwoordig?
Als uitbater ben je inderdaad wel verantwoordelijk voor wat er in je tent gebeurd maar dat wil nog niet zeggen dat je betrokken bent bij cokehandel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik gok (ik weet het, aannames zijn dodelijk) dat het gaat om coke gebruik in die kroeg voor of vlak na hij die kocht.
Ik wacht het complete onderzoek dus rustig even af.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als uitbater ben je inderdaad wel verantwoordelijk voor wat er in je tent gebeurd maar dat wil nog niet zeggen dat je betrokken bent bij cokehandel.
Ik denk dat het met een sisser afloopt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wacht het complete onderzoek dus rustig even af.
Misschien.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat het met een sisser afloopt.
Hij was zelfs lid van de SS maar alleen om zijn motorrijbewijs te halen......quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien.
Als een andere MWO drager een bribe van o.a. Lockheed mocht aannemen en wat buitenechtelijke kinderen had is dat wel een mogelijkheid.
Ik had zelf ook bijna een SS50 gekocht. Dus misschien was ik ook wel lid geworden van de SS club.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij was zelfs lid van de SS maar alleen om zijn motorrijbewijs te halen......
Jammer dat hun geheime groet nu bij iedereen bekend is......quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had zelf ook bijna een SS50 gekocht. Dus misschien was ik ook wel lid geworden van de SS club.
En dat terwijl ze die ook maar geleend hebben van die jongens die Asterix en Obelix nooit klein hebben gekregen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jammer dat hun geheime groet nu bij iedereen bekend is......
Yep. Avé!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat terwijl ze die ook maar geleend hebben van die jongens die Asterix en Obelix nooit klein hebben gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |