Van een sarcastisch grapje ga je niet dood.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat al sinds je 15e levensjaar?
Kijk, de quiz staat of valt nu eenmaal met de eerlijkheid van de deelnemers. Als je dan op deze manier reageert op vragen heb je jezelf wat mij betreft sowieso al gediskwalificeerd. En dan bedoel ik niet perse deze opmerking maar vooral ook hoe je in het topic deed.
Van het geven van een normaal antwoord ga je ook niet dood.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:35 schreef Heracross het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Als je de volgende aan jezelf vraagt waarom? Dan zeg je maar principes.
Omdat ik anoniem wil blijven.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van het geven van een normaal antwoord ga je ook niet dood.
Waarom kom je dan in een Slowchat topic?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:35 schreef Heracross het volgende:
[..]
Goedzo! Want ik heb geen zin om alles van mijzelf uit te leggen qua hoe en waarom.
Dan nog kun je op een normale manier antwoord geven.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:41 schreef Heracross het volgende:
[..]
Omdat ik anoniem wil blijven.
Als je niet je foto post is dat ook prima te behouden hoor, zelfs als je gewoon wat over jezelf verteld....quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:41 schreef Heracross het volgende:
[..]
Prima, maar dan kun je best normaal antwoord geven op vragen die niet over je identiteit gaan. Romo met de juiste accenten typen lijkt nu eenmaal erg alsof je het gekopieerd hebt en als mensen daar dan naar vragen en je zegt alleen 'afgestudeerd in een aardrijkskundige richting' terwijl je daar later de middelbare school mee blijkt te bedoelen, dan is dat vreemd. Net zoals het e-nummer van caroteen weten en de naam zelf niet, trouwens.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:41 schreef Heracross het volgende:
[..]
Hij kan niet meer antwoordenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Prima, maar dan kun je best normaal antwoord geven op vragen die niet over je identiteit gaan. Romo met de juiste accenten typen lijkt nu eenmaal erg alsof je het gekopieerd hebt en als mensen daar dan naar vragen en je zegt alleen 'afgestudeerd in een aardrijkskundige richting' terwijl je daar later de middelbare school mee blijkt te bedoelen, dan is dat vreemd. Net zoals het e-nummer van caroteen weten en de naam zelf niet, trouwens.
quote:
Dat is goed. Moet ik wel aan mijn cardio gaan werken.... 2 x per dag naar de sportschool dus....quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
Andy, hier moeten we een keer naar toe. Doen we gezellig mee.
http://www.boston.com/big(...)_challenge_2010.html
Flikker op, dat doe ik ook niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is goed. Moet ik wel aan mijn cardio gaan werken.... 2 x per dag naar de sportschool dus....
quote:
Ik heb een speciale reden....quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Flikker op, dat doe ik ook niet.
Dan hoef je toch niet 2 x per dag te trainen? Ga je gewoon voor en na je normale training een paar uur sapjes drinken aan de bar.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb een speciale reden....
Maar als ik dan s'ochtends geen mazzel had dan misschien s'avonds wel....quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan hoef je toch niet 2 x per dag te trainen? Ga je gewoon voor en na je normale training een paar uur sapjes drinken aan de bar.
Is dat het nieuwe tuigvernederproject van de overheid?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:03 schreef Cobra4 het volgende:
Dat ze die vraag (op hun pak) nog moeten stellen!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is helemaal geen slecht idee. Kunnen ze kiezen tussen de schandpaal of zo'n pak.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe tuigvernederproject van de overheid?
Als je in zo'n pak grafiti moet verwijderen of de straat vegen denk ik dat die etterbakjes dat wangedrag heel snel afleren.....quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen slecht idee. Kunnen ze kiezen tussen de schandpaal of zo'n pak.
Liefst in het roze....quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je in zo'n pak grafiti moet verwijderen of de straat vegen denk ik dat die etterbakjes dat wangedrag heel snel afleren.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |