Als je niet aan bodybuilding doet niet veel lijkt mequote:Op donderdag 11 februari 2010 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat heb ik hier nu weer mee te maken?
Nope. Kunnen we hem altijd mooi mee plagen, 'Ana Bolen C.' tegen 'm zeggen vind hij niet zo leukquote:
Da's niet ergquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:02 schreef Heracross het volgende:
[..]
Als je iets wilt weten hoor ik het wel. Persoonlijke informatie geef ik trouwens niet prijs.
Gelukkig!quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je niet aan bodybuilding doet niet veel lijkt me
Mij zul je niet tegenkomen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk. Hier is het ook al maanden bezig. Regelmatig kom je volwassen mannen tegen in die rare pakjes.![]()
Sorry Tanjaa
Limburg.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Da's niet erg
Waar woon je (ongeveer precies)Sorry Puntenslijpsel, couldn't resist
Wanneer beginnen de OS?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mij zul je niet tegenkomen.
Op het moment dat de carnavalgangers laveloos liggen van hun gangbangpartijen, zit ik lekker naar de TV te kijken.
Die kant ga ik weer op deze zomerquote:
18 jaar.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die kant ga ik weer op deze zomer
Hoe oud ben je?
Is het het gemiddelde hier zo hoog dan? En zet me er maar in.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:10 schreef Etcetera het volgende:Jong bloed in de SC
Wil je ook in de OP
Ik ben het enigszins kwijt eerlijk gezegdquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:11 schreef Heracross het volgende:
[..]
Is het het gemiddelde hier zo hoog dan? En zet me er maar in.
Ik moet elke avond bier drinken en elke morgen ontnuchteren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alleen dat tijdverschil...![]()
Maar voor de rest wil ik het wel intensief volgen.
Ik durf dames nooit om hun leeftijd te vragen. Durf je het te zeggen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben het enigszins kwijt eerlijk gezegdHet varieert wel aardig
En dan al afgestudeerd aardrijkskundige. Knap hoor.quote:
Ja, van de middelbare school.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En dan al afgestudeerd aardrijkskundige. Knap hoor.
Ik ben al een heul kwartjequote:Op donderdag 11 februari 2010 20:12 schreef Heracross het volgende:
[..]
Ik durf dames nooit om hun leeftijd te vragen. Durf je het te zeggen?
Ik blij zijn met mijn rijbewijs en jij hebt al een mijlpaal bereikt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben al een heul kwartje
OP gefikst
Net nieuw geregistreerd, alleen in MEN actief, al die dingen weten en dan dit soort verklaringen geven.. Ik geloof er niets van.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:13 schreef Heracross het volgende:
[..]
Ja, van de middelbare school.
In die contreien zijn het oude besjes toch?quote:
Ik heb nooit gezegd dat dit mijn enige account is. Kun je het niet hebben dat ik je te slim af ben?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Net nieuw geregistreerd, alleen in MEN actief, al die dingen weten en dan dit soort verklaringen geven.. Ik geloof er niets van.
Dat is ook een beginnersfout.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Net nieuw geregistreerd, alleen in MEN actief, al die dingen weten en dan dit soort verklaringen geven.. Ik geloof er niets van.
Als mijn ouders het niet betaald hadden, dan had ik het ook nog niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Crap volgens mij ben ik de enige zonder rijbewijs....
Soempie heeft 'm ook nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben groot, dus ik begin niet klein.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is ook een beginnersfout.
Het is juist de kunst om klein te beginnen.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah gelukkig!quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:22 schreef Heracross het volgende:
[..]
Ik ben groot, dus ik begin niet klein.
Ah nog een lotgenoot!quote:
Het was mijn eigen vraag.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:20 schreef Heracross het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat dit mijn enige account is. Kun je het niet hebben dat ik je te slim af ben?
Waarom dan een kloon?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:25 schreef Heracross het volgende:
[..]
Ik snap hem wel, maar ik ben geen newbie en ik hecht geen waarde aan mijn e-fame.
Al sinds mijn 15e levensjaar.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het was mijn eigen vraag.Ik vind het nogal vreemd dat je als antwoord op die vragen zegt afgestudeerd te zijn in een aardrijkskundige richting terwijl je net van de middelbare school af komt.
Dat kan niet met dezelfde account?quote:
Ik houd ze liever gesplitst, anders was ik hier met die andere geweest.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat kan niet met dezelfde account?
Nou ja, ik post ook niet graag in ONZquote:
En wat is het nut daarvan precies?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:30 schreef Heracross het volgende:
[..]
Ik houd ze liever gesplitst, anders was ik hier met die andere geweest.
Ik geloof dat ik eerst drie keer met mijn kop tegen de muur moet rammen en een krat bier moet leegzuipen wil ik de logica hiervan begrijpen....quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:30 schreef Heracross het volgende:
[..]
Ik houd ze liever gesplitst, anders was ik hier met die andere geweest.
Puur uit principes.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En wat is het nut daarvan precies?
Dit volg ik niet.quote:
Ik ben de draad ook al kwijt en eigenlijk vind ik het wel best zo......quote:
Wat al sinds je 15e levensjaar?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:26 schreef Heracross het volgende:
[..]
Al sinds mijn 15e levensjaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |