Leuk.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:30 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
![]()
Deze:
http://www.carnavalskledinghendriks.nl/dames/18.html Linksonder.
En nee, ik zie er niet zo uit in dat pakje want ik ben namelijk 2 koppen kleiner dan die dame..
vind die roodkapje er best sletterig uitzienquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:30 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
![]()
Deze:
http://www.carnavalskledinghendriks.nl/dames/18.html Linksonder.
En nee, ik zie er niet zo uit in dat pakje want ik ben namelijk 2 koppen kleiner dan die dame..
Ja zeg, verpest jij even de kans op (eindelijk) leuke carnavalsfoto's.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vind die roodkapje er best sletterig uitzien
Ja, dat meisje op die foto wel. Maar ik gelukkig nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vind die roodkapje er best sletterig uitzien
Ik vraag me af of je een reden in gedachte hebt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
en boven je 35e vind ik dat je een betere reden moet hebben je als bloemkool te verkleden dan dat het eind februari is.
Wat als ze zeggen: Ik wil aan de kinderen duidelijk maken dat bloemkool heel vriendelijk is zodat ze het meer gaan eten?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
en boven je 35e vind ik dat je een betere reden moet hebben je als bloemkool te verkleden dan dat het eind februari is.
[ afbeelding ]
volgens mij gaan carnaval en leuk niet samenquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja zeg, verpest jij even de kans op (eindelijk) leuke carnavalsfoto's.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben een keer met carnaval in Lampegat geweest, en vond het niet echt wat voor mij. Sommige kostuums (draak, praatpaal) vond ik wel tof, en met een hoop mensen in een grote tent bier drinken terwijl er slechte muziek draait kan ook leuk zijn. Toch stond de combinatie me niet aan: er waren veel te veel mensen, en boven je 35e vind ik dat je een betere reden moet hebben je als bloemkool te verkleden dan dat het eind februari is. Om nog maar te zwijgen van de grote groepen joelende huisvrouwen die als niets bijzonders verkleed waren maar allemaal een roze pruik op hadden gedaan om weer eens 'lekker gek te doen'![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Misschien maken foto's van Tanjaa als Roodkapje het wel leuk? Wie weet?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij gaan carnaval en leuk niet samen
Die wyccie tochquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:40 schreef Cobra4 het volgende:
Nieuws uit het Radboud:
NIJMEGEN - Bij het Radboud Ziekenhuis Nijmegen aan het Geert Grooteplein is in een afgesloten ruimte een ontploffing geweest. Daarbij zijn stoffen vrijgekomen.
Uit voorzorg zijn er twee verdiepingen van het gebouw ontruimd. Volgens een woordvoerster van het ziekenhuis zijn er geen gewonden. De hulpdiensten zijn met groot materieel uitgerukt. De brandweer verricht metingen.
Het is nog onbekend wat de oorzaak is van de ontploffing.
bron: www.omroepgelderland.nl
Je eet toch geen vriendelijke bloemkoolquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:39 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Wat als ze zeggen: Ik wil aan de kinderen duidelijk maken dat bloemkool heel vriendelijk is zodat ze het meer gaan eten?
Mjah, met hangen en wurgenquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:46 schreef Yurithemaster het volgende:
werk nog een beetje overleefd?
Nee, maar wel boevenkippen. Dat verhaal vertel ik binnenkortquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:48 schreef Etcetera het volgende:
Je eet toch geen vriendelijke bloemkool
Dan gaat hij heel veel zuipen en eng doen tegen de kinderen zodat de kindjes hem willen opeten?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je eet toch geen vriendelijke bloemkool
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, maar wel boevenkippen. Dat verhaal vertel ik binnenkort
Daar doe ik inderdaad mee.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:54 schreef Etcetera het volgende:
Hey Heracross, hoe kom jij hier eigenlijk terechtik post niet meer in de AKQ, geen idee of je daar meedoet
![]()
Riep je?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wannabe-wyccie is nog altijd niet gesignaleerd
Gezelligquote:
Wie z'n kloon is er nu weer uit de kast getrokkenquote:
Da's lang geleden!?quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Jullie gingen weer even hard vandaag
Nu weer rustig aan hè.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Jullie gingen weer even hard vandaag
Hé Andyquote:
Nee.....quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hé AndyEn? Je zweetkip al gezien?
Dat zou misschien een optie zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee.....MIsschien moet ik eens s'avonds gaan trainen ipv met jullie zitten kletsen.....
Dat is een optie, maar als je nog steeds slank bent zie ik het probleem niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee.....MIsschien moet ik eens s'avonds gaan trainen ipv met jullie zitten kletsen.....
Dat dan maar eens ernstig overwegen...... Ik hoop toch dat ze ooit weer bij de receptie zit...quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou misschien een optie zijn.
Er is een hoger doelquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:52 schreef Heracross het volgende:
[..]
Dat is een optie, maar als je nog steeds slank bent zie ik het probleem niet.
Nooit! Dan eerder nog prof fighter.quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik twijfel dus tussen deze
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
en deze
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Welke zal ik nemen?
En daarna mag jij bij mijquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik trap jou zo hard als ik kan in je kruis...
Ik ken toevallig een bodybuilder, en alhoewel dat gedoe soms aardig vermoeiend is (sorry C., ik hoef níet te zien hoe breed je bent geworden, ik hoef níet te weten hoe het met je dieet gaat en het zal me een zórg zijn dat je je borstspieren apart van elkaar kunt bewegenquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nooit! Dan eerder nog prof fighter.
Oké, maar even serieus, welk hoger doel?quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nooit! Dan eerder nog prof fighter.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ken toevallig een bodybuilder, en alhoewel dat gedoe soms aardig vermoeiend is (sorry C., ik hoef níet te zien hoe breed je bent geworden, ik hoef níet te weten hoe het met je dieet gaat en het zal me een zórg zijn dat je je borstspieren apart van elkaar kunt bewegen) maar het is een schat van een vent verder
Gebruikt hij anabolen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ken toevallig een bodybuilder, en alhoewel dat gedoe soms aardig vermoeiend is (sorry C., ik hoef níet te zien hoe breed je bent geworden, ik hoef níet te weten hoe het met je dieet gaat en het zal me een zórg zijn dat je je borstspieren apart van elkaar kunt bewegen) maar het is een schat van een vent verder
Als je iets wilt weten hoor ik het wel. Persoonlijke informatie geef ik trouwens niet prijs.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
Heb je trouwens al een voorstelrondje gedaan in de SC, Heracross?
Hogere staat van geluk....quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:00 schreef Heracross het volgende:
[..]
Oké, maar even serieus, welk hoger doel?
Bovendien is Amsterdam ook een truttige stad.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, onder andere om die reden zou Amsterdam voor mij ook niet aantrekkelijk zijn.
Een andere reden zijn al die toeristen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |