abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 11 februari 2010 @ 17:16:59 #176
39237 crew  H_T
2733
pi_77889425
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:15 schreef Soempie het volgende:

[..]

Carnaval.
Rampuitvinding is het he
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_77889452
quote:

[..]

Carnaval.
Even rekening houden met mijn limburgheid
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
pi_77889475
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:15 schreef Heracross het volgende:

[..]

Zolang je hem maar niet naleeft.
Ik had gisteren zo'n leuke schoenen gezien joh
Ik móet ze woensdag gaan kopen.
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
  donderdag 11 februari 2010 @ 17:19:17 #179
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_77889496
quote:

[..]

Carnaval.
Carnaval

Vroegah vierde ik dat altijd in 't Kielegat
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 11 februari 2010 @ 17:19:18 #180
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_77889498
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:14 schreef Tanjaa het volgende:
al voorbereid op carnaval?
Ik woon boven de riolen dus doe er niet aan.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_77889512
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Rampuitvinding is het he
Het is echt verschrikkelijk. Hier is het ook al maanden bezig. Regelmatig kom je volwassen mannen tegen in die rare pakjes.

Sorry Tanjaa
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Redactie Frontpage donderdag 11 februari 2010 @ 17:20:12 #182
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77889517
quote:

[..]

Carnaval.
Moet je maar niet in het Zuiden gaan wonen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_77889566
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:19 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Carnaval

Vertelde je eerder inderdaad.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_77889577
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:20 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Moet je maar niet in het Zuiden gaan wonen
pi_77889583
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:19 schreef Soempie het volgende:

[..]

Het is echt verschrikkelijk. Hier is het ook al maanden bezig. Regelmatig kom je volwassen mannen tegen in die rare pakjes.

Sorry Tanjaa
Ach, het gaat me niet persé om het carnaval. Maar om de een of andere reden weet ik gewoon dat als ik carnaval vier, ik een gezellige tijd heb En ik kan een zijn wat ik wil zijn zonder raar aangekeken te worden Wil ik kat zijn, word ik kat. Wil ik een aardbei zijn, dan word ik een aardbei ^^
pi_77889610
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:19 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Carnaval

Nu niet meer?
pi_77889624
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:57 schreef iamredleader het volgende:
Toevoeging: hij is weg
En hij gaat weer weg. Ben verplaatst naar het café/snackbar gebeuren en ga hier met een gigantische kop koffie nog even twee uurtjes door
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  donderdag 11 februari 2010 @ 17:24:14 #188
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_77889638
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:23 schreef Tanjaa het volgende:

[..]

Nu niet meer?
Ik heb al enkele jaren geen carnaval gevierd. Ik ben als monnik geweest en als Schot. Er waren weer plannen dit jaar maar dan in Tilburg. Ging alleen niet door.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_77889650
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:22 schreef Tanjaa het volgende:

[..]

Ach, het gaat me niet persé om het carnaval. Maar om de een of andere reden weet ik gewoon dat als ik carnaval vier, ik een gezellige tijd heb En ik kan een zijn wat ik wil zijn zonder raar aangekeken te worden Wil ik kat zijn, word ik kat. Wil ik een aardbei zijn, dan word ik een aardbei ^^
En dit jaar word je een...?
pi_77889661
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:24 schreef Soempie het volgende:

[..]

En dit jaar word je een...?
Roodkapje/Kat/Groupie
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 11 februari 2010 @ 17:26:00 #191
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_77889705
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

En hij gaat weer weg. Ben verplaatst naar het café/snackbar gebeuren en ga hier met een gigantische kop koffie nog even twee uurtjes door
Om weer bekenden tegen te komen en daarmee te gaan ouwenelen?

Arbeiten!
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_77889730
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:24 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik heb al enkele jaren geen carnaval gevierd. Ik ben als monnik geweest en als Schot. Er waren weer plannen dit jaar maar dan in Tilburg. Ging alleen niet door.
Sirda is ooit als teletubbie gegaan, met zo'n speelgoed tv voor kinderen in z'n pak gebouwd.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 11 februari 2010 @ 17:26:46 #193
39237 crew  H_T
2733
pi_77889737
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:19 schreef Soempie het volgende:

[..]

Sorry Tanjaa
Ik ben een keer met carnaval in Lampegat geweest, en vond het niet echt wat voor mij. Sommige kostuums (draak, praatpaal) vond ik wel tof, en met een hoop mensen in een grote tent bier drinken terwijl er slechte muziek draait kan ook leuk zijn. Toch stond de combinatie me niet aan: er waren veel te veel mensen, en boven je 35e vind ik dat je een betere reden moet hebben je als bloemkool te verkleden dan dat het eind februari is. Om nog maar te zwijgen van de grote groepen joelende huisvrouwen die als niets bijzonders verkleed waren maar allemaal een roze pruik op hadden gedaan om weer eens 'lekker gek te doen'

Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 11 februari 2010 @ 17:27:30 #194
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_77889765
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:24 schreef Tanjaa het volgende:

[..]

Roodkapje
Tja, je moet het zelf weten hoor.

pi_77889876
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:27 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Tja, je moet het zelf weten hoor.

[ afbeelding ]

Deze:
http://www.carnavalskledinghendriks.nl/dames/18.html Linksonder.

En nee, ik zie er niet zo uit in dat pakje want ik ben namelijk 2 koppen kleiner dan die dame..
pi_77889908
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:24 schreef Tanjaa het volgende:

[..]

Roodkapje/Kat/Groupie
Ik zou gaan voor kat. En dan zo'n lange staart waar je mee kunt zwaaien. Of ingebouwde electronica: dat je haren overeind kunnen gaan staan als een of andere kerel je vastgrijpt.
pi_77889949
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:31 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik zou gaan voor kat. En dan zo'n lange straart waar je mee kunt zwaaien. Of ingebouwde electronica: dat je haren overeind kunnen gaan staan als een of andere kerel je vastgrijpt.
Ik ga alledrie Ik kan namelijk niet 4 dagen hetzelfde pakje aanhebben.
pi_77889955
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:30 schreef Tanjaa het volgende:

[..]

Deze:
http://www.carnavalskledinghendriks.nl/dames/18.html Linksonder.

En nee, ik zie er niet zo uit in dat pakje want ik ben namelijk 2 koppen kleiner dan die dame..
Ik vind hem leuk.
pi_77890014
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:32 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik vind hem leuk.
Danku ik vond hem in eerste instantie nogal sletterig maar dat ziet gelukkig bij mij niet zo uit
pi_77890016
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik ben een keer met carnaval in Lampegat geweest, en vond het niet echt wat voor mij. Sommige kostuums (draak, praatpaal) vond ik wel tof, en met een hoop mensen in een grote tent bier drinken terwijl er slechte muziek draait kan ook leuk zijn. Toch stond de combinatie me niet aan: er waren veel te veel mensen, en boven je 35e vind ik dat je een betere reden moet hebben je als bloemkool te verkleden dan dat het eind februari is. Om nog maar te zwijgen van de grote groepen joelende huisvrouwen die als niets bijzonders verkleed waren maar allemaal een roze pruik op hadden gedaan om weer eens 'lekker gek te doen'

[ afbeelding ]

Ik heb het nog nooit gevierd, dus ik mag er niets over zeggen. Maar hoe jij het beschrijft, zo stel ik het me altijd voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')