Een kaartjequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:11 schreef LadyBlack het volgende:
Etcieieiee wat heb je gekregen dan???
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
Hebben jullie ook zo'n opgeblazen gevoel?
Je moet nog veel leren grashopperquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb van de week trouwens een leuk jurkje gezien joh! Maar 15 euro!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Je moet nog veel leren grashopper
En omdat hij was afgeprijsd van 30 heb ik er gelijk drie gekocht, dan ben ik namelijk goedkoper uit!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb van de week trouwens een leuk jurkje gezien joh! Maar 15 euro!
Dat is mannentalkquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik twijfel dus deze
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
en deze
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Welke zal ik nemen?
Ik wilde niet meteen de Tarzan er in gooien...quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is mannentalk(tegenwoordig dus echt he
)
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En omdat hij was afgeprijsd van 30 heb ik er gelijk drie gekocht, dan ben ik namelijk goedkoper uit!
Eindelijk een post die inhoud heeftquote:
Je kun ook overdrijven qua metroseksualiteit.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik twijfel dus tussen deze
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
en deze
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Welke zal ik nemen?
* Hawaii_Tim denkt er nu heel erg aan stiekem het plaatje te veranderenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:38 schreef Etcetera het volgende:
Eindelijk een post die inhoud heeft
Ik heb mijn post lekker ge-editquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
* Hawaii_Tim denkt er nu heel erg aan stiekem het plaatje te veranderen
Door iemand met meer inhoud?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
* Hawaii_Tim denkt er nu heel erg aan stiekem het plaatje te veranderen
Die zijn tegenwoordig ook voor mannen voor bij de peggingquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wilde niet meteen de Tarzan er in gooien...
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En omdat hij was afgeprijsd van 30 heb ik er gelijk drie gekocht, dan ben ik namelijk goedkoper uit!
Volgens mij zijn er zat mannen die dat ook doen maar dan niet met kleding.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
ik heb echt vriendinnen die zo redeneren
!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
ik heb echt vriendinnen die zo redeneren
!
Ik weet na je laatste 2 postings zo langzamerhand niet meer met wat voor soort mannen jij omgaat...quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die zijn tegenwoordig ook voor mannen voor bij de pegging
Nu schiet me ineens te binnen waarvoor spoilers bedoelt zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze heeft meer inhoud.
[ afbeelding ]
From all walks of lifequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet na je laatste 2 postings zo langzamerhand niet meer met wat voor soort mannen jij omgaat...
Die werken in de oude layout toch nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:43 schreef Heracross het volgende:
[..]
Nu schiet me ineens te binnen waarvoor spoilers bedoelt zijn.
MM!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:44 schreef MadMaster het volgende:
Bij mij valt eindelijk alles op z'n plaats. We zijn bezig met een klinisch practicum (diagnostiek en behandeling van een leerling), nog wat vakken en de bachelorscriptie.Echt heel erg leuk! Ik heb voor leren en ontwikkeling gekozen richting leerproblemen.
M'n onderzoek ga ik uitvoeren bij kleuters.
![]()
In de nieuwe wel, bij dit soort plaatjes geldt; what has been seen, can't be unseen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die werken in de oude layout toch niet
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:46 schreef Heracross het volgende:
[..]
In de nieuwe wel, bij dit soort plaatjes geldt; what has been seen, can't be unseen.
Zowel voetbal als thaiboksen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit aan groepssporten gedaan?
Leerproblemen als in autisme, ADHD, enzovoorts?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:44 schreef MadMaster het volgende:
Bij mij valt eindelijk alles op z'n plaats. We zijn bezig met een klinisch practicum (diagnostiek en behandeling van een leerling), nog wat vakken en de bachelorscriptie.Echt heel erg leuk! Ik heb voor leren en ontwikkeling gekozen richting leerproblemen.
M'n onderzoek ga ik uitvoeren bij kleuters.
![]()
Is dat nou een steek onder water naar mij toequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:48 schreef Heracross het volgende:
[..]
Leerproblemen als in autisme, ADHD, enzovoorts?
Nee, maar leerproblemen worden meestal veroorzaakt door aandoeningen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat nou een steek onder water naar mij toe
Ik ga me ook even terugtrekken. Ik post weer teveelquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er was eens een tijd dat de vrouwen hier domineerden.
Ach, die goeie ouwe tijd..
En ik voel me toch al niet zo gewenst hahaquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga me ook even terugtrekken. Ik post weer teveel
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik voel me toch al niet zo gewenst haha
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze heeft meer inhoud.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
neuh zo erg is het nou ook weer neit....quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]* kin van grond raapt *
Wat zijn jullie hilarisch bezig zeg
Door mijn opmerking?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |