Als je met dit weer naar buiten gaat voor M&M's dan komt dat redelijk junkig over jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het is weinig comfortabel.
Ik ben high als fuck, i like it.
Net een totaal randome m&m exchange gehad buiten, voelde me net een dealer haha
Ik gaf ze aan iemand andersquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je met dit weer naar buiten gaat voor M&M's dan komt dat redelijk junkig over ja
Ik heb mij overgegeven aan de houtkachel en een Winterglow theetje
Speaking of which, hoe staat het met de voorraad?
Klassiek verhaalquote:Finders weepers
Two Chinese men who found a horde of priceless antiques in an ancient tomb did not realise their value and sold them for pennies.
One of the artworks was a pottery figure of a woman worth nearly £100,000 which they sold for the equivalent of 28p.
Feng and Zheng of Guying town, Henan province, say they found the tomb while hunting hares in a field near their homes.
"We saw a 50cm diameter opening in the field. Curiosity drove us to dig deep," Feng told the Zhengzhou Evening Post.
They dug out more than 20 antiques from the tomb, and sold them to a collector for just over £1,000 altogether.
"We don't know the value of these things. The collector said the pottery meant nothing, so we virtually gave it away," added Feng.
The pair were shocked to later discover that the tomb they had found dated back to the 1,000-year-old Sui Tang Dynasty.
Wat tof.quote:
Zo laat is het hier nu ongeveer preciesquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:31 schreef Soempie het volgende:
Bweuh, na de vakantie moet ik een maand lang, twee dagen per week om 5.40 uur met de trein.
Misschien kun je me drugs sturen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zo laat is het hier nu ongeveer precies
Zou ik niet doen. Dan ga je dingen als "ongeveer precies" zeggenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien kun je me drugs sturen?
..en ruzie maken met konijnen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Dan ga je dingen als "ongeveer precies" zeggen
Ik heb nog wel een lading zelfgekweekte skunk liggen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is dan al heel oud zeker?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een lading zelfgekweekte skunk liggen.
Doe er zelf toch niets mee...
Variërend van oogst vorig jaar tot 3 jaar daarvoor.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is dan al heel oud zeker?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Dan ga je dingen als "ongeveer precies" zeggen
Mooi, maar gauw weer studeren dan.quote:
En de week daarop ook. En die daarop ook. Je bent ontslagenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:07 schreef Heracross het volgende:
Ik kreeg zojuist te horen dat ik morgen een vrije dag heb.
jajajajajajajaquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi, maar gauw weer studeren dan.
Ja maar nu kan ik fris over van de outfit van gisteren op die van vandaag. Me mooi aankleden en mijn haar doen enzo maakt me altijd wakker.Ik ga gewoon doen alsof de dag al begonnen isquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is echt het laatste dat ik zou doen. Ik word altijd heel slaperig van douches
Een zwarte dag vandaag. Vanaf nu geen strippenkaarten meer in Rotterdam.
Er zijn stemmen opgegaan om diezelfde stap in andere steden nog even een tijdje uit te stellen omdat er harde deadlines niet zijn gehaald en o.a. omdat ouderen er nog veel problemen mee zouden hebben.
Willen ze Rotterdam als proeftuin gaan gebruiken
Waarom hier ook niet gewoon nog de strippen?
Omdat de OV-chipkaart er koste wat kost doorgedrukt moet worden, ondanks alle fouten die er nog in zitten en problemen die er nog mee zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom hier ook niet gewoon nog de strippen?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:03 schreef Etcetera het volgende:
Wij hebben valentijnsdag al gevierd met een etentje en een bioscoopbezoekEn ik geef er ook niet zo heel veel om, maar baal er wel van als m'n vriendje helemaal niets doet
En dat weet hij ook wel, maar het boeit hem echt geen flikker
Dus als hij alsnog wél iets doet vind ik dat extra leuk
Een echte vrouwquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar nu kan ik fris over van de outfit van gisteren op die van vandaag. Me mooi aankleden en mijn haar doen enzo maakt me altijd wakker.Ik ga gewoon doen alsof de dag al begonnen is
Het was een retorische vraagquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Omdat de OV-chipkaart er koste wat kost doorgedrukt moet worden, ondanks alle fouten die er nog in zitten en problemen die er nog mee zijn.
En nu wil je natuurlijk heel graag vertellen wat het is.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:35 schreef Etcetera het volgende:
Om even op iets terug te komen
[..]![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:40 schreef Etcetera het volgende:
Neuh niet echt maar ik ben wel beetje![]()
![]()
nu
Ja, maar ik wilde het toch even expliciet genoemd hebben. Klotekaart.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het was een retorische vraag
Nee, maar wel tot en met dinsdag in verband met een katholiek feest.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En de week daarop ook. En die daarop ook. Je bent ontslagen
Grappig dat mannen juist wakker worden van proberen het tegenovergestelde te bereikenquote:
Ohja, voordat we met z'n allen gaan vasten...quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:44 schreef Heracross het volgende:
[..]
Nee, maar wel tot en met dinsdag in verband met een katholiek feest.
Noem het maar vatsen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:45 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ohja, voordat we met z'n allen gaan vasten...
Dat wordt zwoegen tot Pasen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:45 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ohja, voordat we met z'n allen gaan vasten...
Eenrichtingsverkeer. Die Amerikanen zijn ECHT gekquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:51 schreef Etcetera het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)in-bankgegevens.html
Da's mooi. Over 6 maanden wordt er een soortgelijk verdrag er vast en zeker alsnog doorgeramd, maar toch. Bovenstaande is mooi
Het zal vast een oud voorstel zijn. Waar hij misschien ook wel achter staatquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:56 schreef Etcetera het volgende:
En ik maar denken dat Obama change zou brengen
Obama verschilt lang niet zoveel van Bush als sommige Europeanen denken. Het blijft een Amerikaan. Voor Europese begrippen is-ie nog steeds behoorlijk conservatief/rechts.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:56 schreef Etcetera het volgende:
En ik maar denken dat Obama change zou brengen
And what would the problem be with that?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:04 schreef Etcetera het volgende:
PS, kom maar gauw terug, straks raak je veramerikaanst en is er no way back
Wat zonde he... Ik zit netjes gekleed achter mijn computer nu. Voor de verandering heeft mijn haar es de tijd om natuurlijk te drogen voordat ik naar buiten gaquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig dat mannen juist wakker worden van proberen het tegenovergestelde te bereiken
Zie hier, de sexe-kloof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |