Mjah, ik ben dus zo brak als een hoentjequote:Op donderdag 11 februari 2010 05:55 schreef Soempie het volgende:
Vermoeiende dag dus en het begint al goed.![]()
's Winters als het vriest, dan is het pas koud...quote:Op donderdag 11 februari 2010 07:24 schreef iamredleader het volgende:
Godskolere, het is goed koud buiten
Hier wel, zelfs een schuiver gemaakt met m'n auto. Niets geraakt overigensquote:
Good luck bro!quote:Op donderdag 11 februari 2010 05:27 schreef iamredleader het volgende:
Ja, arme kerel heeft voor de tweede nacht op rij gekotst, en ditmaal kon ik niet meer slapen![]()
Vooral balen, want gisternacht was ook al redelijk brak, daarna gezeik 'sochtends met het OV, een kutdag op werk, en vandaag heb ik m'n beoordelingsgesprek (geen bijzonderheden denk ik) en om 16:55 nog een klantvanavond nog een verjaarscadeau voor DiabloSam kopen, en daarna instorten
Ja!! Wat leuk om jou ook weer te spreken, ik ben op mn werk nu dus ik kan niet elke 2 seconde reageren, maar hoe is het? Wat ben je op dit moment aan het doen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hey maar wauw, dat betekent wel dat ik er weer es tegelijkertijd ben met DSmorgen jarig toch?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:36 schreef DiabloSam het volgende:
Oh nee joh, join us, keep in the family, incest is best
In Engeland hebben ze echt geweldige reclames wat het verkeerd betreft. Ik zal zo eens kijken of ik nog een paar mooie kan vindenquote:
Ik ben nu mezelf aan het wurgen met mijn huiswerk. High op adderall (eerste keer, ben er niet trots opquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:27 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Ja!! Wat leuk om jou ook weer te spreken, ik ben op mn werk nu dus ik kan niet elke 2 seconde reageren, maar hoe is het? Wat ben je op dit moment aan het doen?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:56 schreef DiabloSam het volgende:
Oh helaas, ik moet er weer vandoor, volgende afdeling heeft me alweer nodig, dagdag iedereen, misschien dat ik vanmiddag of vanavond weer online kom![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben nu mezelf aan het wurgen met mijn huiswerk. High op adderall (eerste keer, ben er niet trots op)
Ugh, omdat ik niet op drugs moet terugvallen om te presterenquote:
Waarom ben je wakker eigenlijk? Dat konijn?quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ugh, omdat ik niet op drugs moet terugvallen om te presteren
Nee huiswerk. Konijn is mijn enige gezelschap en haat mequote:Op donderdag 11 februari 2010 10:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom ben je wakker eigenlijk? Dat konijn?
Ik dacht dat jij het konijn haattequote:Op donderdag 11 februari 2010 10:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee huiswerk. Konijn is mijn enige gezelschap en haat me
Te veel drugs is ook niet goed...quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Konijn is mijn enige gezelschap en haat me
neuh zo erg is het nou ook weer neit....quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het konijn haatte
quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te veel drugs is ook niet goed...
quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te veel drugs is ook niet goed...
Omdat je een keer een nachtje moet doorwerken? Ik snap het nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik haat mijn leven echt even intens nu
Alhoewel, lieve vrienden hebben me tot nu ongeveer gesteund per sms e.d., nu zijn die vrijwel allemaal ook in slaap, behalve de andere theater mensen die ook hun achterste er af werken
Hahaha ik kan dat normaal niet hoor. En het is best wel hard werken. En dat is hoe de mensen hier zijnquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat je een keer een nachtje moet doorwerken? Ik snap het niet
quote:
Ik heb in mijn hele leven nog nooit een gehele nacht doorgehaald, of nipt en dan tussen 7 en 11 am gaan slapenquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:32 schreef Nembrionic het volgende:
Tja, ik ben dan ook wel jaren gewend nachtjes door te halen met werken, dus wellicht ben ik wat bevooroordeeld
En dat het hard werken is geloof ik wel. Maar wat doe je dan hier?
Je zal het maar op je werk of zo moeten uitleggen wat je dan mankeert...quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kwam onlangs hier langs: http://en.wikipedia.org/wiki/Alice_in_Wonderland_syndrome
Gekke shit
hup in mn fobo hahaquote:
Dit is je eerste doorhaalnacht ooit?quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik heb in mijn hele leven nog nooit een gehele nacht doorgehaald, of nipt en dan tussen 7 en 11 am gaan slapenIk kan niet zonder voldoende slaap (tenzij aan de adderall, blijkt)
Het betreft meestal kinderenquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zal het maar op je werk of zo moeten uitleggen wat je dan mankeert...![]()
Ik ken overigens wel mensen met een tunnelvisie...
Schattig he?quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is je eerste doorhaalnacht ooit?
Het lijkt me bijzonder lastigquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Schattig he?
Ik kan het fysiek niet. Ik kan bij wijze van spreken aan de bar in slaap vallen als ik geen slaap genoeg krijg. Ik heb het maar geaccepteerd...
het is weinig comfortabel.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het lijkt me bijzonder lastig
Ik ben wel eens in slaap gevallen in discotheken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |