Dat is al lange tijd zo.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:25 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ja, wist dat het niet de eerste keer was. Maar ik bedoelde eigenlijk dat jij en je zusje geen beste vrienden zijn.
Maar dat is ook logisch, jij bent aardig voor de medemens.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:19 schreef Soempie het volgende:
Vorige week nog college gehad over jeugdbeleid, ging onder andere over antisociaal gedrag.![]()
Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
Niet eens positieve notes. Laffer? Cynix?
Liep jij toevallig in een jurk op het station van Den Bosch vandaag?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar dat is ook logisch, jij bent aardig voor de medemens.
Ik aan de andere kant heb er geen moeite mee wat enkele overtredingen uit te voeren.
Dat zou ik nooit doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Liep jij toevallig in een jurk op het station van Den Bosch vandaag?
Vandaag gezien dat Gall & Gall een kortingsactie heeft, tijdelijk 20% korting op elke fles whiskyquote:
Nu moeten ze daar nog een redelijk whisky-aanbod krijgen, zodat je wat aan die korting hebt...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vandaag gezien dat Gall & Gall een kortingsactie heeft, tijdelijk 20% korting op elke fles whisky
Is het in Knox dan elke nacht een gekkenhuis van jewelste?quote:Op woensdag 10 februari 2010 04:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat is het hier toch stil 's nachts....
Wie weet kom je de man in de jurk ook nog tegen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:29 schreef PhysicsRules het volgende:Ik ga de sneeuw maar eens trotseren, moet om 10:00 in Den Bosch zijn
Geen feest vannacht in Knox?quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Haha fijne dag iedereen
Ik ga onder
Nee, thuis studeren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Lekker 2 weken de sneeuw in in Oostenrijk of zo?
Aha, een studie-/family-vakantie dus...quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, thuis studeren.
Nouja, ik heb ook nog een verjaardag, ga een dag naar m'n moeder en een dag naar m'n zus. Dan is de halve vakantie alweer voorbij.En naar de IKEA met de ouders van Sven.
![]()
Plus nog Valentijnsdag...![]()
Nee. Vorig jaar zijn we een weekendje weg gegaan en was het heel erg leuk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aha, een studie-/family-vakantie dus...
Hoge verwachtingen v.w.b. Valentijnsdag?
Hoe was zijn date nou afgelopen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:44 schreef Nembrionic het volgende:
Diablo_Sam zat er mooi naast met zijn KNMI
Wat een sneeuw
Geen flauw idee. Het bleef opeens stilquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe was zijn date nou afgelopen?
Valentijnsdag kun je ook prima thuis "vieren"quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:21 schreef Soempie het volgende:
Gaan anderen hier nog iets aan Valentijn doen?
Iedereen roept maar dat het commerciele onzin is, natuurlijk is dat ook zo, maar ik vind het gewoon tof om toch wat te doen. Bij vorige vriendjes zei ik altijd dat het onzin was en dan was ik toch een beetje teleurgesteld als de dag voorbij ging zonder kaartje of wat dan ook.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Valentijnsdag kun je ook prima thuis "vieren"
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:21 schreef Soempie het volgende:
Gaan anderen hier nog iets aan Valentijn doen?
quote:Iedereen roept maar dat het commerciele onzin is, natuurlijk is dat ook zo, maar ik vind het gewoon tof om toch wat te doen. Bij vorige vriendjes zei ik altijd dat het onzin was en dan was ik toch een beetje teleurgesteld als de dag voorbij ging zonder kaartje of wat dan ook.
"Wat is er schat?"quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:53 schreef MadMaster het volgende:
Een typische vrouwen reactie, altijd iets anders zeggen dan ze werkelijk bedoelen...
Ja en als je denkt: "Ik ga dit compleet negeren tot morgen, dan gaat het vanzelf over", dan ben je ook flink de lulquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:24 schreef MadMaster het volgende:
En dan nog een halve dag doormokken en vol blijven houden dat er niets is.
Daarna barst dan de bom en heb jij het gedaan...
Matig, van wat ik heb begrepenquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:45 schreef Soempie het volgende:
Hoe was zijn date nou afgelopen?
Dit zitten allemaal te mokkenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:44 schreef De_Hertog het volgende:
En dan maar roepen dat de dames gemist worden hier..
Details willen we natuurlijk!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Matig, van wat ik heb begrepen
Als ik DS spreek, zal ik hem vragen die hier te posten. Maar van wat ik heb gehoord was mevrouw vooral erg bezig met zichzelf en haar leventje, terwijl DS ook over andere dingen had willen pratenquote:
Typisch modellen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als ik DS spreek, zal ik hem vragen die hier te posten. Maar van wat ik heb gehoord was mevrouw vooral erg bezig met zichzelf en haar leventje, terwijl DS ook over andere dingen had willen praten
Als kiespijn...quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:44 schreef De_Hertog het volgende:
En dan maar roepen dat de dames gemist worden hier..
quote:
Het is toch nog steeds de 14e he?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:03 schreef Etcetera het volgende:
Wij hebben valentijnsdag al gevierd
Checkquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is toch nog steeds de 14e he?
Volgens mij wilde hij hetzelfde hoor. Met haar bezig zijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als ik DS spreek, zal ik hem vragen die hier te posten. Maar van wat ik heb gehoord was mevrouw vooral erg bezig met zichzelf en haar leventje, terwijl DS ook over andere dingen had willen praten
Misschien wilde hij niet zozeer over haar praten met haarquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij hetzelfde hoor. Met haar bezig zijn
Sneeuwquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:03 schreef Etcetera het volgende:Wie heeft die sneeuw hier neergelegd. JOJO! KOM DAT EENS HALEN EN IN ANTARCTICA DUMPEN!!
Hij wilde over haar. Eroverheen. Of zoietsquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:11 schreef Etcetera het volgende:
Misschien wilde hij niet zozeer over haar praten met haar
Iets in die richtingquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hij wilde over haar. Eroverheen. Of zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |