Kut.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:29 schreef TradeMarkie het volgende:
C4, jij kijkt ook naar deadliest catch toch?
Deadliest Catch kapitein overleden
Technisch gezien zou ik voor Sparta moeten zijn(ben erachter geboren) maar het boeit me echt geen fuckquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Sparta is de club van rotterdam...
Ach ik ben geen die-hard Spartaan.... Dat is mijn ex-vriendin...... Maar ik ga nog af en toe wel eens met haar opa naar Het Kasteel.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Technisch gezien zou ik voor Sparta moeten zijn(ben erachter geboren) maar het boeit me echt geen fuck
Heet die opa Ivanhoe?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik ben geen die-hard Spartaan.... Dat is mijn ex-vriendin...... Maar ik ga nog af en toe wel eens met haar opa naar Het Kasteel.
Nee.quote:
Ah zo! Ik dacht misschien dat je via supporterscontacten iemand kende.....quote:
Ik ken niemand met de bijnaam 'Ivanhoe' bij Sparta, wel een paar andere fanatieke Sparta supporters...quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah zo! Ik dacht misschien dat je via supporterscontacten iemand kende.....
Leuk, die 2 woorden in één zin...quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:49 schreef Etcetera het volgende:
Vroeger zou ik hebben geroepen Feyenoord, nu boeit het me geen flikker meer
Okay.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken niemand met de bijnaam 'Ivanhoe' bij Sparta, wel een paar andere fanatieke Sparta supporters...
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:53 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster gaat broodjes haring en makreel verorberen...
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:59 schreef MaJo het volgende:ben ik weer
was wat down na de uitvaart vorige week maar het gaat weer goed
Nog iets gemist hier?
Gisteren werden de nodige veranderingen doorgevoerd.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:59 schreef MaJo het volgende:
ben ik weer
Nog iets gemist hier?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, die 2 woorden in één zin...
Ons toch?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:59 schreef MaJo het volgende:ben ik weer
Nog iets gemist hier?
Mannentopicsquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:59 schreef MaJo het volgende:
ben ik weer
Nog iets gemist hier?
Dat ik ben out gegaan.....quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:59 schreef MaJo het volgende:ben ik weer
Nog iets gemist hier?
ja ik ben weer helemaal het vrouwtjequote:Op woensdag 10 februari 2010 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Hoi MaJo! Voel je je al wat beter?
Ik heb vandaag de hele dag mogen neuzen bij de NOS bij de voorbereidingen voor het verkiezingsdebat.
Hij word nieuwslezer......quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja ik ben weer helemaal het vrouwtje
Hoe ben je verzeild geraakt bij de NOS? 4 jaar geleden was ik bij de uitzending van de gemeenteraadsverkiezingen dus ik weet hoe het eraan toe gaat
ja gaat goed! Mét jou? Bevalt het samenwonen? Inderdaad lang niet gesproken nee!quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:21 schreef B.ertha het volgende:
MajoHoe is het? Lang niet gesproken...
Ik werd in een chokehold genomen door iemand... Ik kon niet roepen of aftikken en toen werd alles zwart.....quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja ik ben weer helemaal het vrouwtje
Het bedrijf waarvoor ik af en toe bij beun had gevraagd of ik uit wilde helpen bij de NOS ivm extra werkzaamheden. Dat werk bleek reuze mee te vallen, maar was wel op de afdeling NOS Evenementen. Dus ipv te vragen of ik naar huis mocht ben ik gebleven en heb een rondleiding gehad over de afdeling en uitleg over de activiteiten mbt het komende verkiezingsdebat. Verder kon ik de hele dag blijven kijken en luisteren.quote:Hoe ben je verzeild geraakt bij de NOS? 4 jaar geleden was ik bij de uitzending van de gemeenteraadsverkiezingen dus ik weet hoe het eraan toe gaat
Ja, dat bevalt prima. Ik ben gelukkigquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja gaat goed! Mét jou? Bevalt het samenwonen? Inderdaad lang niet gesproken nee!
"Dit is een extra journaal met sergeant-majoor Cobra4. Bij deze kondigt de Commandant der Strijdkrachten de staat van beleg af."quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wel een leuke carrièrestap dan...
Als je een staatsgreep gaat plegen ronsel ik wel een paar freefighters als stormtroepen......quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"Dit is een extra journaal met sergeant-majoor Cobra4. Bij deze kondigt de Commandant der Strijdkrachten de staat van beleg af."
Was het lekker?quote:
Ik las belgiequote:Op woensdag 10 februari 2010 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"Dit is een extra journaal met sergeant-majoor Cobra4. Bij deze kondigt de Commandant der Strijdkrachten de staat van beleg af."
Ik ken genoeg Belgische militairen die dat zouden steunen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, dat moeten we toch ook nog eens terug veroveren...
Wel eerst dat geteisem zuiveren, he...quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken genoeg Belgische militairen die dat zouden steunen.
Ik tel de Walen niet mee.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel eerst dat geteisem zuiveren, he...
Ik geloof dat niemand op de wereld dat doet.....quote:
De Fransen wel.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik geloof dat niemand op de wereld dat doet.....
Of ze deporteren alle banlieu inwoners naar de Ardennen.....quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Fransen wel.Zij willen Wallonië graag bij Frankrijk. Dit omdat de buitenwijken van Parijs dan niet meer de armste gebieden van Frankrijk zijn.
Inderdaad een beetje de Jostiband van West Europa.... Ze komen af en toe in de media. Dan lach je er hard om en ga je weer over tot de orde van de dag.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zij zijn de reden dat België achterloopt op de rest van West-Europa.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of ze deporteren alle banlieu inwoners naar de Ardennen.....
Dat hoef je mij niet te vertellen maar Sarkozy.quote:
Je mag Ofyles heel veel noemen, maar Sarkozy is toch echt wel een erge belediging.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen maar Sarkozy.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je mag Ofyles heel veel noemen, maar Sarkozy is toch echt wel een erge belediging.
Mooi is dat altijd.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:15 schreef Nembrionic het volgende:
Bij "Tussen Kunst en Kitsch" wat herhalingen van de afgelopen jaren. Zit er er vrouwtje met een stoel(ik had 'm al eens gezien maar vergeten). Had ze gekocht voor 25 gulden. Bleek een Rietveld te zijn. 60-70 duizend gulden, huidige staat. Als ze hem zou laten restaureren: 125.000
En een oud lijk met een zilveren inktset. 35.000
Wow, ik heb zoiets echt nog nooit gehoord/ meegemaakt. Dan knijp je hem best wel. Fijn zo'n groepsgenoot.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:06 schreef B.ertha het volgende:
En ik ben vrijgesproken van plagiaatDat is echt een hele opluchting. Ook al was ik onschuldig (groepsgenoot had iets gedaan buiten ons medeweten), ik kneep hem toch behoorlijk gezien de mogelijke straffen en de wetenschappelijke zelfmoord die het is
Ook omdat we al ruim drie maanden aan het wachten waren voordat we überhaupt ons verhaal mochten gaan doen... Die zitting was een hel, die groepsgenoot was het meest aan het woord en de examencommissie was echt ontzettend streng.
Weet je al welke richting je op wilt?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, dat bevalt prima. Ik ben gelukkigVooral de studie is stressvol
Ik twijfel nog steeds tussen marketing en organizational design & development (ODD), maar ik heb nu voor de thesis marketing gekozen (thema: acceptatie van groene innovaties), dus de kans is best aanwezig dat dat ook de uiteindelijke master wordt. Grootste nadeel aan ODD zijn de beroepsperspectieven, die staan me niet zo aan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weet je al welke richting je op wilt?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben even iemand doodschieten ......
Stond een eng pooierachtig ventje al dik een half uur Kankerhoer, kankerhoer naar een meisje in flat te roepen..... Ik wou er op af gaan maar de politie is er al.quote:
Heb je je onderzoeksvraag al? We lopen nu gelijk trouwens. Ik ben ook bezig met m'n bachelorscriptie/ onderzoek.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds tussen marketing en organizational design & development (ODD), maar ik heb nu voor de thesis marketing gekozen (thema: acceptatie van groene innovaties), dus de kans is best aanwezig dat dat ook de uiteindelijke master wordt. Grootste nadeel aan ODD zijn de beroepsperspectieven, die staan me niet zo aan.
Hoe zit het met jou?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Stond een eng pooierachtig ventje al dik een half uur Kankerhoer, kankerhoer naar een meisje in flat te roepen..... Ik wou er op af gaan maar de politie is er al.
Ik was het even zat. maar nu is het gelukkig weer stil.quote:
Nee, dat komt over enkele weken, denk ik. Beroep enzo weet ik nog niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je je onderzoeksvraag al? We lopen nu gelijk trouwens. Ik ben ook bezig met m'n bachelorscriptie/ onderzoek.En weet je al welke richting je uit wilt na je studie dan? Welke beroep?
Bij mij valt eindelijk alles op z'n plaats. We zijn bezig met een klinisch practicum (diagnostiek en behandeling van een leerling), nog wat vakken en de bachelorscriptie.Echt heel erg leuk! Ik heb voor leren en ontwikkeling gekozen richting leerproblemen.
M'n onderzoek ga ik uitvoeren bij kleuters.
![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef Soempie het volgende:
M'n onderzoek ga ik uitvoeren bij kleuters.![]()
quote:
Ben jij ook Belgisch?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef Soempie het volgende:
Het is zeker interessant en vooral ook heel erg leuk. Vorig jaar twijfelde ik tussen leerproblemen en gedragsproblemen, maar ik ben nu echt overtuigd.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, dat komt over enkele weken, denk ik. Beroep enzo weet ik nog niet.
Dat van jou klinkt ook interessant!
quote:
Ik denk dat die quote van Soempie de moeite waard is om in mijn sig te plaatsen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het gaat over Wallonië en ineens komen rare hobby's op tafel.....
Jij gaat rare dingen bij kleuters doen....quote:
quote:
QFTquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
Dit niveau is nog lager dan het vorige topic
Iets met tulpenbollen zeker?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Zou het door de lange winter komen?
Heb van mijn ouders daar ook altijd vreemde verhalen over gehoord...
In de trant van Hannibal Rising?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Zou het door de lange winter komen?
Heb van mijn ouders daar ook altijd vreemde verhalen over gehoord...
Dat lijkt me fijn. Ik haat het om zo besluiteloos te zijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is zeker interessant en vooral ook heel erg leuk. Vorig jaar twijfelde ik tussen leerproblemen en gedragsproblemen, maar ik ben nu echt overtuigd.![]()
Een paar jaar geleden had ik echt geen idee van wat ik wilde en het afgelopen jaar heb ik er eindelijk een beeld bij gekregen.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Ik ben van 1966, niet van 1943...
quote:Heb van mijn ouders daar ook altijd vreemde verhalen over gehoord...
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:53 schreef Soempie het volgende:
Als je deze twee samen voegt...quote:Een paar jaar geleden had ik echt geen idee van wat ik wilde en het afgelopen jaar heb ik er eindelijk een beeld bij gekregen.
Ik heb een zieke geest maar zelfs ik legde die link nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
[..]
Als je deze twee samen voegt...
Het meest erge is nog wel dat Soempie hier haar werk van wil gaan maken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het gaat over Wallonië en ineens komen rare hobby's op tafel.....
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Niemand van de aanwezigen hier heeft ooit van zijn/haar ouders gehoord hoe vroegah de lange donkere winters werden doorgehaald?
Niet meer om Pics roepen dus Cobra....quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het meest erge is nog wel dat Soempie hier haar werk van wil gaan maken.
Ik zit mijn hersenen te kraken. Ze hebben het vast ooit wel eens gezegd maar ik weet het niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Niemand van de aanwezigen hier heeft ooit van zijn/haar ouders gehoord hoe vroegah de lange donkere winters werden doorgehaald?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Maar dankzij de uitvinding van het condoom heb ik maar één zusje.
Dankzij geen condoom loop ik nu op deze aardkloot rond en was ik onbedoeld aanwezig op de bruiloft van mijn ouders, zij het onbewust...quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Maar dankzij de uitvinding van het condoom heb ik maar één zusje.
Schaatsen en sneeuwpoppen maken..... mijn moeder is een tutquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:03 schreef MadMaster het volgende:
In dit geval niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet meer om Pics roepen dus Cobra....
Hoedje wippen, vinger in de roet wie er mee doet en over die kaarsen heb ik het maar niet eens...quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zit mijn hersenen te kraken. Ze hebben het vast ooit wel eens gezegd maar ik weet het niet.
Vast heel veel bordspellen en kaarsen
Nope, ik heb een zusje van 34.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik dacht dat jij enigs kind was
Single?quote:
Je weet zeker dat het geen moetje was?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dankzij geen condoom loop ik nu op deze aardkloot rond en was ik onbedoeld aanwezig op de bruiloft van mijn ouders, zij het onbewust...
Uhuh..noemden zij dat zóquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoedje wippen, vinger in de roet wie er mee doet en over die kaarsen heb ik het maar niet eens...
Ongehuwd, is dat goed genoeg?quote:
Ik was geen moetje, hun huwelijk daardoor wel...quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je weet zeker dat het geen moetje was?
He? Onbewust zeg je toch? Dan wisten ze het toch niet?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was geen moetje, hun huwelijk daardoor wel...
Zij wel, maar ik wist toen nog van niks...quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He? Onbewust zeg je toch? Dan wisten ze het toch niet?
Dat snap ik nou (ook) niet van vrouwen. Altijd roepen ze dat er meer aandacht gegeven moet worden aan de mogelijkheid dat iets/iemand ook vrouwelijk kan zijn. Nu doet Discovery dat eens en nu moet het weer een mannelijke vorm zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:07 schreef LadyBlack het volgende:
* komt topic niveau opschroeven![]()
Net op Discovery een item gezien over de Sfinx; komen ze met een hypothese dat die misschien met een leeuwenkop was gebouwd oorspronkelijk, en dan laten ze daarbij een animatie zien van een leeuwin!!
Waarom in godsnaam zou het een leeuwin zijn geweest ipv een leeuw met een machtige bos manen (die in silhouet best wel op de tooi van de farao's lijkt)
Dat mag ik wel hopen jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zij wel, maar ik wist toen nog van niks...
Ik ben nooit zo moeilijk.quote:
Omdat een manenbos op zo'n schaal nogal lastig bouwen isquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:07 schreef LadyBlack het volgende:
* komt topic niveau opschroeven![]()
Net op Discovery een item gezien over de Sfinx; komen ze met een hypothese dat die misschien met een leeuwenkop was gebouwd oorspronkelijk, en dan laten ze daarbij een animatie zien van een leeuwin!!
Waarom in godsnaam zou het een leeuwin zijn geweest ipv een leeuw met een machtige bos manen (die in silhouet best wel op de tooi van de farao's lijkt)
Misschien dat haar vriend er wel wat moeite mee zou hebben?quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat snap ik nou (ook) niet van vrouwen. Altijd roepen ze dat er meer aandacht gegeven moet worden aan de mogelijkheid dat iets/iemand ook vrouwelijk kan zijn. Nu doet Discovery dat eens en nu moet het weer een mannelijke vorm zijn.
Ja en die hoofdtooi van de farao is minder moeilijk zeker?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat een manenbos op zo'n schaal nogal lastig bouwen is
Daarbij is een leeuwin eleganter.
Niet dat het wat uitmaakt want iedereen weet toch dat die neus eraf geknikkerd is door Obelix.
Nog steeds niet gemakkelijk maar inderdaad minder moeilijk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
Ja en die hoofdtooi van de farao is minder moeilijk zeker?
Dat krijg je ervan als je stagiaires je animaties laat makenquote:En een leeuwin mag dan uiteraard eleganter zijn, maar de voice over benadrukte dat een leeuw een krachtig symbool was van oude koningen. Dus... dan zie ik echt niet in waarom het een leeuwin geweest moet zijn
Gaat goed hé!?quote:
Is dat nou een steek onder water naar mij toequote:Op woensdag 10 februari 2010 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
Dat krijg je ervan als je stagiaires je animaties laat maken
Onder water?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is dat nou een steek onder water naar mij toe
2 x eten kan nooooooooit kwaad.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM komt net thuis van haar werk met een bak nasi die door haar Surinaamse collega is gemaakt.
Het is dat ik gegeten heb, maar anders...![]()
![]()
Juistem. Ik heb deze reclame altijd enorm gewaardeerd om het vermogen een lekker zomergevoel te schetsen.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 10 februari 2010 22:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al 3 keer gegeten, ik vind het wel mooi zo.quote:
Ja.... I've been down that road before.... Niet voor herhaling vatbaar.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien dat haar vriend er wel wat moeite mee zou hebben?
Dat is ook wel een heerlijk moment. Thuis komen met de gedachte dat er heerlijke Nasi op je ligt te wachten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al 3 keer gegeten, ik vind het wel mooi zo.
Bakjes gaan de koelkast in en komen er vrijdagavond weer uit.
Morgen een etentje van een jubilerende collega...
En dat je daarna een whisky proeverij hebt...quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is ook wel een heerlijk moment. Thuis komen met de gedachte dat er heerlijke Nasi op je ligt te wachten.
Of een bak pleur. Speaking of which..even zetten en dan de deur uit.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is ook wel een heerlijk moment. Thuis komen met de gedachte dat er heerlijke Nasi op je ligt te wachten.
Ene genoegelijke nachtrust toegewenst...quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Weltrusten dames en herenTot morgen
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat je daarna een whisky proeverij hebt...
Trustequote:Op woensdag 10 februari 2010 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Weltrusten dames en herenTot morgen
Maar wat!?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:36 schreef MadMaster het volgende:
MaJo was hier wel voor 15 minuten, Soempie en LB zijn 'm al weer gesmeerd en Etc. houdt wijselijk haar mond.
Heren, we doen toch echt iets verkeerd hier...
Truste MM.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vind ik een mooie afsluiter voor deze avond.
Ik ga nog even wat zappen en dan POB...
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:41 schreef Whiteguy het volgende:
Moet ik het niveau hier dan maar op komen krikken?
Ik hoop het niet
Vroegah, toen het ook 's nachts nog druk was in de SC,quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:39 schreef B.ertha het volgende:
Er was eens een tijd dat de vrouwen hier domineerden.
Ach, die goeie ouwe tijd..
Kom maar op!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:45 schreef Yurithemaster het volgende:
pas op mensen hier komt niveau
We posten te weinig mannen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:36 schreef MadMaster het volgende:
MaJo was hier wel voor 15 minuten, Soempie en LB zijn 'm al weer gesmeerd en Etc. houdt wijselijk haar mond.
quote:
Dan kun je nu al bellen/mailen dat je niet gaat.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:01 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb nu al geen zin in de reis naar Leiden morgen. Als er meer dan 1cm sneeuw valt ligt heel het land plat immers.
Niet gaan is geen optie helaasquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun je nu al bellen/mailen dat je niet gaat.
Ik was een goedequote:Op woensdag 10 februari 2010 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Naar stagiaires in het algemeen
Ik ben aan het gamenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Wauw?quote:
Nou zeg!quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik voel me toch al niet zo gewenst haha
van mij mag je blijven hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik voel me toch al niet zo gewenst haha
Jepquote:
Dat was niet genoeg. Ze is weer weg.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
van mij mag je blijven hoor
dat doet ze altijd, zo is er zo wel weerquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was niet genoeg. Ze is weer weg.
Nou, als jij gaat, dan drink ik mijn glas Whisky leeg en dan ga ik ook zo naar boven.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
JepMaar ga nu ook slapen denk ik
Of pas om een uur of vier om te melden dat het hier zo rustig is.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat doet ze altijd, zo is er zo wel weer
Gezelligquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, als jij gaat, dan drink ik mijn glas Whisky leeg en dan ga ik ook zo naar boven.
Dacht ik ook.quote:
Succes!quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:29 schreef Whiteguy het volgende:
dan taai ik ook maar af gezien het vroege vertrek tijdstip morgen
Gelukkig!quote:
Feestje?quote:
Met een M/V/V trio is toch niks mis?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen jongen met een vriendin mee naar huis nemen he jonge dame![]()
Tuurlijk, om vijf uur 's middagsquote:
Hij komt hierheenquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen jongen met een vriendin mee naar huis nemen he jonge dame![]()
Wat heeft tijd te maken met de aanvang van een feest?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tuurlijk, om vijf uur 's middags
Jezus je hebt echt een verkeerd beeld van het leven hierquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat heeft tijd te maken met de aanvang van een feest?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jezus je hebt echt een verkeerd beeld van het leven hier
saaie voel daar dan zegquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jezus je hebt echt een verkeerd beeld van het leven hier
Toen zat ik om 17:00 nog op kantoor maar daarna was het wel feest jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik denk aan mijn ervaringen toen ik zo oud jong was.
De MaMiBo, DiMiBo, WoMiBo, DoMiBo en de VrijMiBo.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toen zat ik om 17:00 nog op kantoor maar daarna was het wel feest ja
Weltrustenquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:13 schreef Rucebo het volgende:
Tijd om eens naar bed te gaan. Straks weer vroeg op...
Jij ook alvastquote:
Ik ben normaal ook een avond mens, maar na een lange dag werken wil ik dat wel eens vergeten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:17 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Jij ook alvast.
Persoonlijk ben ik van het type: 's nachts niet naar bed te krijgen, 's morgens niet uit bed te krijgen.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:23 schreef Cobra4 het volgende:
Nu dus. Ik ga ook slapen.
PS veel plezier vanavond.![]()
Waar blijf jequote:Op woensdag 10 februari 2010 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
Of pas om een uur of vier om te melden dat het hier zo rustig is.
In deze post mis ik iets....quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
Met een M/V/V trio is toch niks mis?![]()
pics?
Mjah, ik ben dus zo brak als een hoentjequote:Op donderdag 11 februari 2010 05:55 schreef Soempie het volgende:
Vermoeiende dag dus en het begint al goed.![]()
's Winters als het vriest, dan is het pas koud...quote:Op donderdag 11 februari 2010 07:24 schreef iamredleader het volgende:
Godskolere, het is goed koud buiten
Hier wel, zelfs een schuiver gemaakt met m'n auto. Niets geraakt overigensquote:
Good luck bro!quote:Op donderdag 11 februari 2010 05:27 schreef iamredleader het volgende:
Ja, arme kerel heeft voor de tweede nacht op rij gekotst, en ditmaal kon ik niet meer slapen![]()
Vooral balen, want gisternacht was ook al redelijk brak, daarna gezeik 'sochtends met het OV, een kutdag op werk, en vandaag heb ik m'n beoordelingsgesprek (geen bijzonderheden denk ik) en om 16:55 nog een klantvanavond nog een verjaarscadeau voor DiabloSam kopen, en daarna instorten
Ja!! Wat leuk om jou ook weer te spreken, ik ben op mn werk nu dus ik kan niet elke 2 seconde reageren, maar hoe is het? Wat ben je op dit moment aan het doen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hey maar wauw, dat betekent wel dat ik er weer es tegelijkertijd ben met DSmorgen jarig toch?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:36 schreef DiabloSam het volgende:
Oh nee joh, join us, keep in the family, incest is best
In Engeland hebben ze echt geweldige reclames wat het verkeerd betreft. Ik zal zo eens kijken of ik nog een paar mooie kan vindenquote:
Ik ben nu mezelf aan het wurgen met mijn huiswerk. High op adderall (eerste keer, ben er niet trots opquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:27 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Ja!! Wat leuk om jou ook weer te spreken, ik ben op mn werk nu dus ik kan niet elke 2 seconde reageren, maar hoe is het? Wat ben je op dit moment aan het doen?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:56 schreef DiabloSam het volgende:
Oh helaas, ik moet er weer vandoor, volgende afdeling heeft me alweer nodig, dagdag iedereen, misschien dat ik vanmiddag of vanavond weer online kom![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben nu mezelf aan het wurgen met mijn huiswerk. High op adderall (eerste keer, ben er niet trots op)
Ugh, omdat ik niet op drugs moet terugvallen om te presterenquote:
Waarom ben je wakker eigenlijk? Dat konijn?quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ugh, omdat ik niet op drugs moet terugvallen om te presteren
Nee huiswerk. Konijn is mijn enige gezelschap en haat mequote:Op donderdag 11 februari 2010 10:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom ben je wakker eigenlijk? Dat konijn?
Ik dacht dat jij het konijn haattequote:Op donderdag 11 februari 2010 10:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee huiswerk. Konijn is mijn enige gezelschap en haat me
Te veel drugs is ook niet goed...quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Konijn is mijn enige gezelschap en haat me
neuh zo erg is het nou ook weer neit....quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het konijn haatte
quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te veel drugs is ook niet goed...
quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te veel drugs is ook niet goed...
Omdat je een keer een nachtje moet doorwerken? Ik snap het nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik haat mijn leven echt even intens nu
Alhoewel, lieve vrienden hebben me tot nu ongeveer gesteund per sms e.d., nu zijn die vrijwel allemaal ook in slaap, behalve de andere theater mensen die ook hun achterste er af werken
Hahaha ik kan dat normaal niet hoor. En het is best wel hard werken. En dat is hoe de mensen hier zijnquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat je een keer een nachtje moet doorwerken? Ik snap het niet
quote:
Ik heb in mijn hele leven nog nooit een gehele nacht doorgehaald, of nipt en dan tussen 7 en 11 am gaan slapenquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:32 schreef Nembrionic het volgende:
Tja, ik ben dan ook wel jaren gewend nachtjes door te halen met werken, dus wellicht ben ik wat bevooroordeeld
En dat het hard werken is geloof ik wel. Maar wat doe je dan hier?
Je zal het maar op je werk of zo moeten uitleggen wat je dan mankeert...quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kwam onlangs hier langs: http://en.wikipedia.org/wiki/Alice_in_Wonderland_syndrome
Gekke shit
hup in mn fobo hahaquote:
Dit is je eerste doorhaalnacht ooit?quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik heb in mijn hele leven nog nooit een gehele nacht doorgehaald, of nipt en dan tussen 7 en 11 am gaan slapenIk kan niet zonder voldoende slaap (tenzij aan de adderall, blijkt)
Het betreft meestal kinderenquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zal het maar op je werk of zo moeten uitleggen wat je dan mankeert...![]()
Ik ken overigens wel mensen met een tunnelvisie...
Schattig he?quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is je eerste doorhaalnacht ooit?
Het lijkt me bijzonder lastigquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Schattig he?
Ik kan het fysiek niet. Ik kan bij wijze van spreken aan de bar in slaap vallen als ik geen slaap genoeg krijg. Ik heb het maar geaccepteerd...
het is weinig comfortabel.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het lijkt me bijzonder lastig
Ik ben wel eens in slaap gevallen in discotheken
Als je met dit weer naar buiten gaat voor M&M's dan komt dat redelijk junkig over jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het is weinig comfortabel.
Ik ben high als fuck, i like it.
Net een totaal randome m&m exchange gehad buiten, voelde me net een dealer haha
Ik gaf ze aan iemand andersquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je met dit weer naar buiten gaat voor M&M's dan komt dat redelijk junkig over ja
Ik heb mij overgegeven aan de houtkachel en een Winterglow theetje
Speaking of which, hoe staat het met de voorraad?
Klassiek verhaalquote:Finders weepers
Two Chinese men who found a horde of priceless antiques in an ancient tomb did not realise their value and sold them for pennies.
One of the artworks was a pottery figure of a woman worth nearly £100,000 which they sold for the equivalent of 28p.
Feng and Zheng of Guying town, Henan province, say they found the tomb while hunting hares in a field near their homes.
"We saw a 50cm diameter opening in the field. Curiosity drove us to dig deep," Feng told the Zhengzhou Evening Post.
They dug out more than 20 antiques from the tomb, and sold them to a collector for just over £1,000 altogether.
"We don't know the value of these things. The collector said the pottery meant nothing, so we virtually gave it away," added Feng.
The pair were shocked to later discover that the tomb they had found dated back to the 1,000-year-old Sui Tang Dynasty.
Wat tof.quote:
Zo laat is het hier nu ongeveer preciesquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:31 schreef Soempie het volgende:
Bweuh, na de vakantie moet ik een maand lang, twee dagen per week om 5.40 uur met de trein.
Misschien kun je me drugs sturen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zo laat is het hier nu ongeveer precies
Zou ik niet doen. Dan ga je dingen als "ongeveer precies" zeggenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien kun je me drugs sturen?
..en ruzie maken met konijnen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Dan ga je dingen als "ongeveer precies" zeggen
Ik heb nog wel een lading zelfgekweekte skunk liggen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is dan al heel oud zeker?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een lading zelfgekweekte skunk liggen.
Doe er zelf toch niets mee...
Variërend van oogst vorig jaar tot 3 jaar daarvoor.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is dan al heel oud zeker?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Dan ga je dingen als "ongeveer precies" zeggen
Mooi, maar gauw weer studeren dan.quote:
En de week daarop ook. En die daarop ook. Je bent ontslagenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:07 schreef Heracross het volgende:
Ik kreeg zojuist te horen dat ik morgen een vrije dag heb.
jajajajajajajaquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi, maar gauw weer studeren dan.
Ja maar nu kan ik fris over van de outfit van gisteren op die van vandaag. Me mooi aankleden en mijn haar doen enzo maakt me altijd wakker.Ik ga gewoon doen alsof de dag al begonnen isquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is echt het laatste dat ik zou doen. Ik word altijd heel slaperig van douches
Een zwarte dag vandaag. Vanaf nu geen strippenkaarten meer in Rotterdam.
Er zijn stemmen opgegaan om diezelfde stap in andere steden nog even een tijdje uit te stellen omdat er harde deadlines niet zijn gehaald en o.a. omdat ouderen er nog veel problemen mee zouden hebben.
Willen ze Rotterdam als proeftuin gaan gebruiken
Waarom hier ook niet gewoon nog de strippen?
Omdat de OV-chipkaart er koste wat kost doorgedrukt moet worden, ondanks alle fouten die er nog in zitten en problemen die er nog mee zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom hier ook niet gewoon nog de strippen?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:03 schreef Etcetera het volgende:
Wij hebben valentijnsdag al gevierd met een etentje en een bioscoopbezoekEn ik geef er ook niet zo heel veel om, maar baal er wel van als m'n vriendje helemaal niets doet
En dat weet hij ook wel, maar het boeit hem echt geen flikker
Dus als hij alsnog wél iets doet vind ik dat extra leuk
Een echte vrouwquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar nu kan ik fris over van de outfit van gisteren op die van vandaag. Me mooi aankleden en mijn haar doen enzo maakt me altijd wakker.Ik ga gewoon doen alsof de dag al begonnen is
Het was een retorische vraagquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Omdat de OV-chipkaart er koste wat kost doorgedrukt moet worden, ondanks alle fouten die er nog in zitten en problemen die er nog mee zijn.
En nu wil je natuurlijk heel graag vertellen wat het is.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:35 schreef Etcetera het volgende:
Om even op iets terug te komen
[..]![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:40 schreef Etcetera het volgende:
Neuh niet echt maar ik ben wel beetje![]()
![]()
nu
Ja, maar ik wilde het toch even expliciet genoemd hebben. Klotekaart.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het was een retorische vraag
Nee, maar wel tot en met dinsdag in verband met een katholiek feest.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En de week daarop ook. En die daarop ook. Je bent ontslagen
Grappig dat mannen juist wakker worden van proberen het tegenovergestelde te bereikenquote:
Ohja, voordat we met z'n allen gaan vasten...quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:44 schreef Heracross het volgende:
[..]
Nee, maar wel tot en met dinsdag in verband met een katholiek feest.
Noem het maar vatsen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:45 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ohja, voordat we met z'n allen gaan vasten...
Dat wordt zwoegen tot Pasen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:45 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ohja, voordat we met z'n allen gaan vasten...
Eenrichtingsverkeer. Die Amerikanen zijn ECHT gekquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:51 schreef Etcetera het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)in-bankgegevens.html
Da's mooi. Over 6 maanden wordt er een soortgelijk verdrag er vast en zeker alsnog doorgeramd, maar toch. Bovenstaande is mooi
Het zal vast een oud voorstel zijn. Waar hij misschien ook wel achter staatquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:56 schreef Etcetera het volgende:
En ik maar denken dat Obama change zou brengen
Obama verschilt lang niet zoveel van Bush als sommige Europeanen denken. Het blijft een Amerikaan. Voor Europese begrippen is-ie nog steeds behoorlijk conservatief/rechts.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:56 schreef Etcetera het volgende:
En ik maar denken dat Obama change zou brengen
And what would the problem be with that?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:04 schreef Etcetera het volgende:
PS, kom maar gauw terug, straks raak je veramerikaanst en is er no way back
Wat zonde he... Ik zit netjes gekleed achter mijn computer nu. Voor de verandering heeft mijn haar es de tijd om natuurlijk te drogen voordat ik naar buiten gaquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig dat mannen juist wakker worden van proberen het tegenovergestelde te bereiken
Zie hier, de sexe-kloof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |