Kom maar op!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:45 schreef Yurithemaster het volgende:
pas op mensen hier komt niveau
We posten te weinig mannen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:36 schreef MadMaster het volgende:
MaJo was hier wel voor 15 minuten, Soempie en LB zijn 'm al weer gesmeerd en Etc. houdt wijselijk haar mond.
Heren, we doen toch echt iets verkeerd hier...
quote:
Dan kun je nu al bellen/mailen dat je niet gaat.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:01 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb nu al geen zin in de reis naar Leiden morgen. Als er meer dan 1cm sneeuw valt ligt heel het land plat immers.
Niet gaan is geen optie helaasquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun je nu al bellen/mailen dat je niet gaat.
Ik was een goedequote:Op woensdag 10 februari 2010 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Naar stagiaires in het algemeen
Ik ben aan het gamenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:36 schreef MadMaster het volgende:
MaJo was hier wel voor 15 minuten, Soempie en LB zijn 'm al weer gesmeerd en Etc. houdt wijselijk haar mond.
Heren, we doen toch echt iets verkeerd hier...
Wauw?quote:
Nou zeg!quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik voel me toch al niet zo gewenst haha
van mij mag je blijven hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik voel me toch al niet zo gewenst haha
Jepquote:
Dat was niet genoeg. Ze is weer weg.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
van mij mag je blijven hoor
dat doet ze altijd, zo is er zo wel weerquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was niet genoeg. Ze is weer weg.
Nou, als jij gaat, dan drink ik mijn glas Whisky leeg en dan ga ik ook zo naar boven.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
JepMaar ga nu ook slapen denk ik
Of pas om een uur of vier om te melden dat het hier zo rustig is.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat doet ze altijd, zo is er zo wel weer
Gezelligquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, als jij gaat, dan drink ik mijn glas Whisky leeg en dan ga ik ook zo naar boven.
Dacht ik ook.quote:
Succes!quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:29 schreef Whiteguy het volgende:
dan taai ik ook maar af gezien het vroege vertrek tijdstip morgen
Gelukkig!quote:
Feestje?quote:
Met een M/V/V trio is toch niks mis?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen jongen met een vriendin mee naar huis nemen he jonge dame![]()
Tuurlijk, om vijf uur 's middagsquote:
Hij komt hierheenquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen jongen met een vriendin mee naar huis nemen he jonge dame![]()
Wat heeft tijd te maken met de aanvang van een feest?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tuurlijk, om vijf uur 's middags
Jezus je hebt echt een verkeerd beeld van het leven hierquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat heeft tijd te maken met de aanvang van een feest?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jezus je hebt echt een verkeerd beeld van het leven hier
saaie voel daar dan zegquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jezus je hebt echt een verkeerd beeld van het leven hier
Toen zat ik om 17:00 nog op kantoor maar daarna was het wel feest jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik denk aan mijn ervaringen toen ik zo oud jong was.
De MaMiBo, DiMiBo, WoMiBo, DoMiBo en de VrijMiBo.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toen zat ik om 17:00 nog op kantoor maar daarna was het wel feest ja
Weltrustenquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:13 schreef Rucebo het volgende:
Tijd om eens naar bed te gaan. Straks weer vroeg op...
Jij ook alvastquote:
Ik ben normaal ook een avond mens, maar na een lange dag werken wil ik dat wel eens vergeten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:17 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Jij ook alvast.
Persoonlijk ben ik van het type: 's nachts niet naar bed te krijgen, 's morgens niet uit bed te krijgen.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:23 schreef Cobra4 het volgende:
Nu dus. Ik ga ook slapen.
PS veel plezier vanavond.![]()
Waar blijf jequote:Op woensdag 10 februari 2010 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
Of pas om een uur of vier om te melden dat het hier zo rustig is.
In deze post mis ik iets....quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
Met een M/V/V trio is toch niks mis?![]()
pics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |