Single?quote:
Je weet zeker dat het geen moetje was?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dankzij geen condoom loop ik nu op deze aardkloot rond en was ik onbedoeld aanwezig op de bruiloft van mijn ouders, zij het onbewust...
Uhuh..noemden zij dat zóquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoedje wippen, vinger in de roet wie er mee doet en over die kaarsen heb ik het maar niet eens...
Ongehuwd, is dat goed genoeg?quote:
Ik was geen moetje, hun huwelijk daardoor wel...quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je weet zeker dat het geen moetje was?
He? Onbewust zeg je toch? Dan wisten ze het toch niet?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was geen moetje, hun huwelijk daardoor wel...
Zij wel, maar ik wist toen nog van niks...quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He? Onbewust zeg je toch? Dan wisten ze het toch niet?
Dat snap ik nou (ook) niet van vrouwen. Altijd roepen ze dat er meer aandacht gegeven moet worden aan de mogelijkheid dat iets/iemand ook vrouwelijk kan zijn. Nu doet Discovery dat eens en nu moet het weer een mannelijke vorm zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:07 schreef LadyBlack het volgende:
* komt topic niveau opschroeven![]()
Net op Discovery een item gezien over de Sfinx; komen ze met een hypothese dat die misschien met een leeuwenkop was gebouwd oorspronkelijk, en dan laten ze daarbij een animatie zien van een leeuwin!!
Waarom in godsnaam zou het een leeuwin zijn geweest ipv een leeuw met een machtige bos manen (die in silhouet best wel op de tooi van de farao's lijkt)
Dat mag ik wel hopen jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zij wel, maar ik wist toen nog van niks...
Ik ben nooit zo moeilijk.quote:
Omdat een manenbos op zo'n schaal nogal lastig bouwen isquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:07 schreef LadyBlack het volgende:
* komt topic niveau opschroeven![]()
Net op Discovery een item gezien over de Sfinx; komen ze met een hypothese dat die misschien met een leeuwenkop was gebouwd oorspronkelijk, en dan laten ze daarbij een animatie zien van een leeuwin!!
Waarom in godsnaam zou het een leeuwin zijn geweest ipv een leeuw met een machtige bos manen (die in silhouet best wel op de tooi van de farao's lijkt)
Misschien dat haar vriend er wel wat moeite mee zou hebben?quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat snap ik nou (ook) niet van vrouwen. Altijd roepen ze dat er meer aandacht gegeven moet worden aan de mogelijkheid dat iets/iemand ook vrouwelijk kan zijn. Nu doet Discovery dat eens en nu moet het weer een mannelijke vorm zijn.
Ja en die hoofdtooi van de farao is minder moeilijk zeker?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat een manenbos op zo'n schaal nogal lastig bouwen is
Daarbij is een leeuwin eleganter.
Niet dat het wat uitmaakt want iedereen weet toch dat die neus eraf geknikkerd is door Obelix.
Nog steeds niet gemakkelijk maar inderdaad minder moeilijk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
Ja en die hoofdtooi van de farao is minder moeilijk zeker?
Dat krijg je ervan als je stagiaires je animaties laat makenquote:En een leeuwin mag dan uiteraard eleganter zijn, maar de voice over benadrukte dat een leeuw een krachtig symbool was van oude koningen. Dus... dan zie ik echt niet in waarom het een leeuwin geweest moet zijn
Gaat goed hé!?quote:
Is dat nou een steek onder water naar mij toequote:Op woensdag 10 februari 2010 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
Dat krijg je ervan als je stagiaires je animaties laat maken
Onder water?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is dat nou een steek onder water naar mij toe
2 x eten kan nooooooooit kwaad.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM komt net thuis van haar werk met een bak nasi die door haar Surinaamse collega is gemaakt.
Het is dat ik gegeten heb, maar anders...![]()
![]()
Juistem. Ik heb deze reclame altijd enorm gewaardeerd om het vermogen een lekker zomergevoel te schetsen.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 10 februari 2010 22:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al 3 keer gegeten, ik vind het wel mooi zo.quote:
Ja.... I've been down that road before.... Niet voor herhaling vatbaar.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien dat haar vriend er wel wat moeite mee zou hebben?
Dat is ook wel een heerlijk moment. Thuis komen met de gedachte dat er heerlijke Nasi op je ligt te wachten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al 3 keer gegeten, ik vind het wel mooi zo.
Bakjes gaan de koelkast in en komen er vrijdagavond weer uit.
Morgen een etentje van een jubilerende collega...
En dat je daarna een whisky proeverij hebt...quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is ook wel een heerlijk moment. Thuis komen met de gedachte dat er heerlijke Nasi op je ligt te wachten.
Of een bak pleur. Speaking of which..even zetten en dan de deur uit.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is ook wel een heerlijk moment. Thuis komen met de gedachte dat er heerlijke Nasi op je ligt te wachten.
Ene genoegelijke nachtrust toegewenst...quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Weltrusten dames en herenTot morgen
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat je daarna een whisky proeverij hebt...
Trustequote:Op woensdag 10 februari 2010 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Weltrusten dames en herenTot morgen
Maar wat!?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:36 schreef MadMaster het volgende:
MaJo was hier wel voor 15 minuten, Soempie en LB zijn 'm al weer gesmeerd en Etc. houdt wijselijk haar mond.
Heren, we doen toch echt iets verkeerd hier...
Truste MM.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vind ik een mooie afsluiter voor deze avond.
Ik ga nog even wat zappen en dan POB...
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:41 schreef Whiteguy het volgende:
Moet ik het niveau hier dan maar op komen krikken?
Ik hoop het niet
Vroegah, toen het ook 's nachts nog druk was in de SC,quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:39 schreef B.ertha het volgende:
Er was eens een tijd dat de vrouwen hier domineerden.
Ach, die goeie ouwe tijd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |