Met wie had je dan mot?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:16 schreef Etcetera het volgende:
Nee joh, met hem kan ik het uitstekend vinden
Het lijkt me ook niet verstandig om een ziekenhuis te bedreigen met een Firesale......quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:17 schreef Etcetera het volgende:
Mensen van een bepaald ziekenhuis die er niet tegenkunnen dat ik advies vroeg over bepaalde kenmerken van een opdracht waar ik mee bezig was
Ow, ik dacht dat het op stage-gebied was...quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:17 schreef Etcetera het volgende:
Mensen van een bepaald ziekenhuis die er niet tegenkunnen dat ik advies vroeg over bepaalde kenmerken van een opdracht waar ik mee bezig was
Dat zeggen ze allemaal.....quote:
De opdracht was voor stagequote:Op woensdag 10 februari 2010 18:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het op stage-gebied was...
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De opdracht was voor stage![]()
Maar zullen we het niet meer over dat kleine debacle hebbenRest van stage was
![]()
Gezien de blunders die ze maakt af en toe ook wel......quote:
Ossewitquote:
Volgens mij wel. Diamant bakt droog krokant......quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:50 schreef MadMaster het volgende:
Van welk merk frituurvet was die commercial met een moeder en 2 kinderen, waarbij de kinderen een luik in de muur hadden versierd als patatkraam.
Moeder komt binnen met schaal patat en dan gaat de conversatie ongeveer als volgt:
Kinderen: Jajajajaaaaa
Moeder: O, wat mooi jongens, hebben jullie dat zelf gemaakt?
Kinderen: Hmmm (knikkend)
Moeder: Moeders patakraam, elke woensdagmiddag open.... Nou, zullen we dat maar doen?
Kinderen: Ja, hoi, hoi...
Was dat Diamant vet?
Kan er niks over vinden, hoewel ik de beelden voor me zie...
Een moeder met 2 kinderen is altijd Diamantquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:50 schreef MadMaster het volgende:
Van welk merk frituurvet was die commercial met een moeder en 2 kinderen, waarbij de kinderen een luik in de muur hadden versierd als patatkraam.
Moeder komt binnen met schaal patat en dan gaat de conversatie ongeveer als volgt:
Kinderen: Jajajajaaaaa
Moeder: O, wat mooi jongens, hebben jullie dat zelf gemaakt?
Kinderen: Hmmm (knikkend)
Moeder: Moeders patakraam, elke woensdagmiddag open.... Nou, zullen we dat maar doen?
Kinderen: Ja, hoi, hoi...
Was dat Diamant vet?
Kan er niks over vinden, hoewel ik de beelden voor me zie...
Kijk..een ECHTE baas vindt zoiets met 1 zoekcommandoquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:54 schreef MadMaster het volgende:
Dank voor de bevestiging.
Zocht die commercial op YouTube voor Soempie, maar kon 'm niet vinden en begon te twijfelen.
Wel ziek dat ik de tekst nog uit m'n hoofd ken...
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk..een ECHTE baas vindt zoiets met 1 zoekcommando
Die vond ik irritant met z'n 'handjes wassen'...quote:
Ja, jij ook...quote:
Hart van Nederland bellen, snel!!!quote:Er speelt zich hier een heel drama af
Sheep en ik stonden uit het raam te kijken (10cm sneeuw in 1 uur), rijdt er een auto tegen een geparkeerde auto op. Knal! Dus wij twijfelen, moeten we naar buiten gaan of niet? (door de sneeuw zagen we geen kenteken). Uiteindelijk liet hij een briefje achter, maar ik toch maar gaan kijken. Was een bonnetje zonder tekst (wel met een rekeningnummer). GIGAdeuk in die auto.
Loop ik net weer naar binnen om een briefje te schrijven met mijn nummer enzo, botst er een andere auto tegenaanDie man wel de politie bellen natuurlijk, hij dacht dat het zijn schuld was. Dus ik weer naar buiten, alles uitleggen, hij aan de telefoon met de politie.
Ondertussen ging ik op onderzoek uit: de auto had een vergunning. Hij blijkt hier in de buurt te wonen, maar neemt de telefoon niet op. Dus zijn adres gekregen en die man ging er met mijn briefje, het bonnetje en zijn verhaal naar op weg. Ik toch maar weer naar binnen, want koud.
Zie ik een kwartier later die arme man nog rondlopen![]()
En ik zal binnenkort ook wel een telefoontje krijgen om te getuigen dat iemand anders het had gedaan, anders krijgt die goeierd nog de rekening ook!
quote:
Dat zou wat zijnquote:Hart van Nederland bellen, snel!!!
En daarna wachten op de 3e die er in duikt...
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:06 schreef B.ertha het volgende:
En ik ben vrijgesproken van plagiaatDat is echt een hele opluchting. Ook al was ik onschuldig (groepsgenoot had iets gedaan buiten ons medeweten), ik kneep hem toch behoorlijk gezien de mogelijke straffen en de wetenschappelijke zelfmoord die het is
Ook omdat we al ruim drie maanden aan het wachten waren voordat we überhaupt ons verhaal mochten gaan doen... Die zitting was een hel, die groepsgenoot was het meest aan het woord en de examencommissie was echt ontzettend streng.
Geen idee waar het over gaat, maar gefeliciteerd...quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:06 schreef B.ertha het volgende:
En ik ben vrijgesproken van plagiaatDat is echt een hele opluchting. Ook al was ik onschuldig (groepsgenoot had iets gedaan buiten ons medeweten), ik kneep hem toch behoorlijk gezien de mogelijke straffen en de wetenschappelijke zelfmoord die het is
Ook omdat we al ruim drie maanden aan het wachten waren voordat we überhaupt ons verhaal mochten gaan doen... Die zitting was een hel, die groepsgenoot was het meest aan het woord en de examencommissie was echt ontzettend streng.
Ha Cobraquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:03 schreef Cobra4 het volgende:
Weer een leuke dag gehad.
Eerst heb ik de hele dag bij de NOS mogen meekijken naar de voorbereidingen van het verkiezingsdebat welk de 15de op tv komt. En als tweede mocht ik bij thuiskomst getuige zijn van een AT inval in een huis achter mijn flatje.
Mijn opleiding. Er was een opdracht die je met een groepje moest maken. Een deel daarvan was identiek aan datzelfde deel bij een andere groep. Dat was dus de schuld van twee jongens, uit elke groep een, maar bij ons tillen ze heel zwaar aan: "als je naam eronder staat, dan ben je er verantwoordelijk voor"quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat, maar gefeliciteerd...
Iets zegt me dat dit ook de norm is in achterstandswijken.....quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mogelijke straf: Een jaar uitsluiting van enige vorm van onderwijs.
4 om 3 toch?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ha Cobra
Ze weten nog niks van die 3 kratten MP5's en 2 kratten stingers die ik bij je besteld heb?![]()
Nee, 1 krat met granaten ook nog.quote:
Uitsluiten heeft toch geen zin als ze toch geen onderwijs volgen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dit ook de norm is in achterstandswijken.....
Dat klopt idd. Misschien is ze een jaar lang verplicht op een kostschool doorbrengen een betere aanpak.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Uitsluiten heeft toch geen zin als ze toch geen onderwijs volgen?
Scherf- of Aanvalshandgranaten?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, 1 krat met granaten ook nog.
Werd de andere groep ook van plagiaat beschuldigd dan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mijn opleiding. Er was een opdracht die je met een groepje moest maken. Een deel daarvan was identiek aan datzelfde deel bij een andere groep. Dat was dus de schuld van twee jongens, uit elke groep een, maar bij ons tillen ze heel zwaar aan: "als je naam eronder staat, dan ben je er verantwoordelijk voor"
Mogelijke straf: Een jaar uitsluiting van enige vorm van onderwijs.
Thermite Grenades kan dat ook?quote:
Fosfor handgranaten? Ja hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Thermite Grenades kan dat ook?
Ah mooi dan kan ik de lokale hanggroepjeugd weer van speelgoed voorzien.quote:
Ja. Ik neem aan dat uiteindelijk de twee schuldigen als enige zijn gestraft, dus ook de groepsgenoten uit de andere groep niet. Zijn (hun) straf is het ongeldig verklaren van het vak (dus volgend jaar opnieuw doen). Dat is vrij mild, omdat hij het naar eigen zeggen niet bewust deed. Maar gezien de aard van het vak betekent het wel dat hij zijn bachelor dit jaar niet kan afronden. Dus wel zuur.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Werd de andere groep ook van plagiaat beschuldigd dan?
Een beetje drastische straf overigens...
Binnenkort salarisonderhandelingen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Doe mij dan maar wat trotyl of, beter nog, semtex...
And justice for all...quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja. Ik neem aan dat uiteindelijk de twee schuldigen als enige zijn gestraft, dus ook de groepsgenoten uit de andere groep niet. Zijn (hun) straf is het ongeldig verklaren van het vak (dus volgend jaar opnieuw doen). Dat is vrij mild, omdat hij het naar eigen zeggen niet bewust deed. Maar gezien de aard van het vak betekent het wel dat hij zijn bachelor dit jaar niet kan afronden. Dus wel zuur.
Ja, dat is een heel drastische straf. Die zal wel niet vaak gegeven worden, maar wie weet....
Nee, een bekerfinale in de Kuip, gok ik...quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Binnenkort salarisonderhandelingen?
Ben ik even blij dat ik voor Sparta ben....quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, een bekerfinale in de Kuip, gok ik...
Hoeveel kilo?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Doe mij dan maar wat trotyl of, beter nog, semtex...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |