Klopt, maar ik dacht, ik meldt het maar even voor de zekerheidquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is opzich geen probleem als je een unlimited plan hebt
Ik heb Surf & Mail totaalquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is opzich geen probleem als je een unlimited plan hebt
Dat zegt me niets. Is dat zoiets als Web 'n Walk?quote:
Dat zegt me niets. Is dat zoiets als onbeperkt internet?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zegt me niets. Is dat zoiets als Web 'n Walk?
In de volksmond ook wel bekend als Kwek & Talk?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zegt me niets. Is dat zoiets als Web 'n Walk?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zegt me niets. Is dat zoiets als onbeperkt internet?
Duidelijkquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de volksmond ook wel bekend als Kwek & Talk?
Tsjonge, ik zou denken dat je het na een afspraak of 3 wel zou wetenquote:
quote:Normaal staat er op een woensdag in februari maximaal 175 kilometer file. Nu wordt dat circa 350 kilometer, aldus een woordvoerder van de Verkeersdienst van de ANWB.
In Den Haag krijgt het verkeer waarschijnlijk niet te maken met sneeuwoverlast, maar in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht wel.
Hangt er wel enigszins vanaf waar je woont en waar je heen moet. Vanochtend zou ook een enorme spits geweest moeten zijn, maar ik heb er in het zuid-oosten weinig van gezienquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
Think again!
http://www.nu.nl/binnenla(...)dspits-verwacht.html
[..]
Als je van Utrecht naar Amstelveen moet, zoals IARL, dan zou je zomaar eens de lul kunnen zijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hangt er wel enigszins vanaf waar je woont en waar je heen moet. Vanochtend zou ook een enorme spits geweest moeten zijn, maar ik heb er in het zuid-oosten weinig van gezien
http://fileindex.buienradar.nl/animatie-verkeerssnelheden.aspxquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je van Utrecht naar Amstelveen moet, zoals IARL, dan zou je zomaar eens de lul kunnen zijn
Was het een zware?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Illinois had een aardbeving vannacht
(en dan letterlijk he)
Ik heb nog geen oproep tot inzameling van de gezamenlijke hulporganisaties gezien of gehoord...quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
(en dan letterlijk he)
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:43 schreef TradeMarkie het volgende:
die natte vinger telt voor 0,1 keer?
quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zo dom geweest deze week niet naar de scholen te bellen. Komende dagen gaat dat niet meer en volgende week hebben ze vakantie, helemaal vergeten.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:46 schreef Etcetera het volgende:
Hendig
Ik ben vergeten te informeren of dit nu 100% is vast staat
Je hebt je week niet echt volgens mij....quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zo dom geweest deze week niet naar de scholen te bellen. Komende dagen gaat dat niet meer en volgende week hebben ze vakantie, helemaal vergeten.
Mr. Positivityquote:
Sorry, maar ik heb soms de tranen in mijn ogen staan van het lachen als ik je berichtjes lees, ook al zijn ze vaak helemaal niet grappig bedoeld...quote:
Vertel?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
(en dan letterlijk he)
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb soms de tranen in mijn ogen staan van het lachen als ik je berichtjes lees, ook al zijn ze vaak helemaal niet grappig bedoeld...
Relatieve sores gelukkig maar...quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik ben blij dat in elk geval 1 iemand blij wordt van onze sores
En ze kennen je daar inmiddels al en heb je het vorige keer niet verkeerd gedaan...quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:52 schreef Etcetera het volgende:
Dat is zo![]()
Ik bekijk het maar van de positieve kant trouwens: vorige stage heb ik 1 gesprek gehad voor ik er begon, en dat was niet eens een sollicitatie eigenlijk omdat het voor hem al duidelijk was dat ik er zou gaan beginnen
Ik weet niet wat ik hier op moet antwoorden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb soms de tranen in mijn ogen staan van het lachen als ik je berichtjes lees, ook al zijn ze vaak helemaal niet grappig bedoeld...
M'n stagebegeleider had me zien lopen op het centrum zaterdagquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ze kennen je daar inmiddels al en heb je het vorige keer niet verkeerd gedaan...
Ik vindquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hier op moet antwoorden.
Vat het maar positief op...quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hier op moet antwoorden.
quote:
Hem even doordringend aangekeken, korte glimlach toegeworpen en toen je blik meteen de andere kant opgedraaid?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
M'n stagebegeleider had me zien lopen op het centrum zaterdag
Je staat/stond toch niet zo'n heel goede voet met je begeleider?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |