Ja, en nu zal 'ie toch moeten proberen om op de 1 of andere manier over haar heen te komen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hij wilde over haar. Eroverheen. Of zoiets
http://www.nu.nl/opmerkel(...)l-achter-sluier.htmlquote:DUBAI - Een Arabische ambassadeur heeft zijn huwelijk afgeblazen toen bleek dat zijn gesluierde echtgenote veel gezichtshaar had en scheel was.
Is scheel zijn nou niet zo'n beetje het enige dat je al wel van te voren had kunnen zien met zo'n ding?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
Echtgenote behaard en scheel achter sluier
[..]
http://www.nu.nl/opmerkel(...)l-achter-sluier.html
Als je nou gelooft dat vrouwen een sluier moeten dragen, dan moet je ook niet zeuren over de consequenties
Ja. Tenzij ze naar beneden keek. Het is geloof ik "not done" een man aan te kijken daar als je nog niet getrouwd bent.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is scheel zijn nou niet zo'n beetje het enige dat je al wel van te voren had kunnen zien met zo'n ding?
Wat is in hemelsnaam Valentijns-sex?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:47 schreef iamredleader het volgende:
Valentijnskaarten
Valentijns-E-mails
Valentijns-sms'jes
Valentijns-sex
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is in hemelsnaam Valentijns-sex?
Pak je jezelf dan in in kadopapier of prik je er een vorkje bij?
Of doe je het anoniem?
Ik verwacht ook weinig post. Hooguit een rekeningquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Heerlijk, deze hoek is gespaard met de sneeuwEn vanochtend moest ik naar Purmerend, ik kon precies voor de file de afslag pakken
Oh, en valentijnsdag...ik ga niemand lastigvallen en ik gok dat ik ook geen stille aanbidster heb
Bij de hoeren dan zekerquote:
Denk dat je zelfs dat niet krijgt. Valentijn is dit jaar op een zondagquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik verwacht ook weinig post. Hooguit een rekening
Kutquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Denk dat je zelfs dat niet krijgt. Valentijn is dit jaar op een zondag
En Valentijnsdag is maar één keer per jaar...quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:32 schreef Etcetera het volgende:
Valentijns-sex is sex op Valentijnsdag.
Of je moet Valentijn heten en op een andere dag jarig zijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En Valentijnsdag is maar één keer per jaar...
Dus 1x in het jaar boven het gemiddelde van 2,1x per week uitkomenquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En Valentijnsdag is maar één keer per jaar...
Die ,1 intrigeert me...quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus 1x in het jaar boven het gemiddelde van 2,1x per week uitkomen
Nederlanders hebben gemiddeld 115x per jaar seks volgens Google. Dat is dus iedere 3,1 dag. Een dag heeft 7 dagen. Dan komt ik met de natte vinger op 2,1x per week uitquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:43 schreef TradeMarkie het volgende:
die natte vinger telt voor 0,1 keer?
Handig toch?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:44 schreef Etcetera het volgende:
Dus Google houdt naast je zoekgeschiedenis, eventuele emailgeschiedenis en persoonlijke gegevens ook al bij hoevaak ik sex heb
Ik heb geen reden tot klagen...quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
Of bedoel je dat je het hele jaar uitkijkt naar die ene keer?
Je moet je webcam soms ook uitzetten...quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:44 schreef Etcetera het volgende:
Dus Google houdt naast je zoekgeschiedenis, eventuele emailgeschiedenis en persoonlijke gegevens ook al bij hoevaak ik sex heb
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:52 schreef Etcetera het volgende:
Stomme vraag: gps aanzetten op m'n mobiel, kost dat geld![]()
Als het goed is nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:52 schreef Etcetera het volgende:
Stomme vraag: gps aanzetten op m'n mobiel, kost dat geld![]()
Ja, net als 2,6 kinderenquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen reden tot klagen...
Maar bij sommige zaken kan ik me gewoon geen gemiddelden met een cijfer achter de komma voorstellen.
quote:
Tofquote:
Die met die gekke knik erin.quote:
Precies!quote:
De Hero inderdaadquote:
Zoals gezegd: je moet die webcam eens uitzettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals gezegd: je moet die webcam eens uitzettenHij bevalt nog steeds primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Dat vroeg ze toch niet...quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:59 schreef De_Hertog het volgende:
GPS aanzetten kost niets, maar dingen als Google Maps kosten wel dataverkeer om de kaarten binnen te halen.
Dat is opzich geen probleem als je een unlimited plan hebtquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:59 schreef De_Hertog het volgende:
GPS aanzetten kost niets, maar dingen als Google Maps kosten wel dataverkeer om de kaarten binnen te halen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |