Kut.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:29 schreef TradeMarkie het volgende:
C4, jij kijkt ook naar deadliest catch toch?
Deadliest Catch kapitein overleden
Technisch gezien zou ik voor Sparta moeten zijn(ben erachter geboren) maar het boeit me echt geen fuckquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Sparta is de club van rotterdam...
Ach ik ben geen die-hard Spartaan.... Dat is mijn ex-vriendin...... Maar ik ga nog af en toe wel eens met haar opa naar Het Kasteel.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Technisch gezien zou ik voor Sparta moeten zijn(ben erachter geboren) maar het boeit me echt geen fuck
Heet die opa Ivanhoe?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik ben geen die-hard Spartaan.... Dat is mijn ex-vriendin...... Maar ik ga nog af en toe wel eens met haar opa naar Het Kasteel.
Nee.quote:
Ah zo! Ik dacht misschien dat je via supporterscontacten iemand kende.....quote:
Ik ken niemand met de bijnaam 'Ivanhoe' bij Sparta, wel een paar andere fanatieke Sparta supporters...quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah zo! Ik dacht misschien dat je via supporterscontacten iemand kende.....
Leuk, die 2 woorden in één zin...quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:49 schreef Etcetera het volgende:
Vroeger zou ik hebben geroepen Feyenoord, nu boeit het me geen flikker meer
Okay.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken niemand met de bijnaam 'Ivanhoe' bij Sparta, wel een paar andere fanatieke Sparta supporters...
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:53 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster gaat broodjes haring en makreel verorberen...
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:59 schreef MaJo het volgende:ben ik weer
was wat down na de uitvaart vorige week maar het gaat weer goed
Nog iets gemist hier?
Gisteren werden de nodige veranderingen doorgevoerd.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:59 schreef MaJo het volgende:
ben ik weer
Nog iets gemist hier?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, die 2 woorden in één zin...
Ons toch?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:59 schreef MaJo het volgende:ben ik weer
Nog iets gemist hier?
Mannentopicsquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:59 schreef MaJo het volgende:
ben ik weer
Nog iets gemist hier?
Dat ik ben out gegaan.....quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:59 schreef MaJo het volgende:ben ik weer
Nog iets gemist hier?
ja ik ben weer helemaal het vrouwtjequote:Op woensdag 10 februari 2010 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Hoi MaJo! Voel je je al wat beter?
Ik heb vandaag de hele dag mogen neuzen bij de NOS bij de voorbereidingen voor het verkiezingsdebat.
Hij word nieuwslezer......quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja ik ben weer helemaal het vrouwtje
Hoe ben je verzeild geraakt bij de NOS? 4 jaar geleden was ik bij de uitzending van de gemeenteraadsverkiezingen dus ik weet hoe het eraan toe gaat
ja gaat goed! Mét jou? Bevalt het samenwonen? Inderdaad lang niet gesproken nee!quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:21 schreef B.ertha het volgende:
MajoHoe is het? Lang niet gesproken...
Ik werd in een chokehold genomen door iemand... Ik kon niet roepen of aftikken en toen werd alles zwart.....quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja ik ben weer helemaal het vrouwtje
Het bedrijf waarvoor ik af en toe bij beun had gevraagd of ik uit wilde helpen bij de NOS ivm extra werkzaamheden. Dat werk bleek reuze mee te vallen, maar was wel op de afdeling NOS Evenementen. Dus ipv te vragen of ik naar huis mocht ben ik gebleven en heb een rondleiding gehad over de afdeling en uitleg over de activiteiten mbt het komende verkiezingsdebat. Verder kon ik de hele dag blijven kijken en luisteren.quote:Hoe ben je verzeild geraakt bij de NOS? 4 jaar geleden was ik bij de uitzending van de gemeenteraadsverkiezingen dus ik weet hoe het eraan toe gaat
Ja, dat bevalt prima. Ik ben gelukkigquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja gaat goed! Mét jou? Bevalt het samenwonen? Inderdaad lang niet gesproken nee!
"Dit is een extra journaal met sergeant-majoor Cobra4. Bij deze kondigt de Commandant der Strijdkrachten de staat van beleg af."quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wel een leuke carrièrestap dan...
Als je een staatsgreep gaat plegen ronsel ik wel een paar freefighters als stormtroepen......quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"Dit is een extra journaal met sergeant-majoor Cobra4. Bij deze kondigt de Commandant der Strijdkrachten de staat van beleg af."
Was het lekker?quote:
Ik las belgiequote:Op woensdag 10 februari 2010 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"Dit is een extra journaal met sergeant-majoor Cobra4. Bij deze kondigt de Commandant der Strijdkrachten de staat van beleg af."
Ik ken genoeg Belgische militairen die dat zouden steunen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, dat moeten we toch ook nog eens terug veroveren...
Wel eerst dat geteisem zuiveren, he...quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken genoeg Belgische militairen die dat zouden steunen.
Ik tel de Walen niet mee.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel eerst dat geteisem zuiveren, he...
Ik geloof dat niemand op de wereld dat doet.....quote:
De Fransen wel.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik geloof dat niemand op de wereld dat doet.....
Of ze deporteren alle banlieu inwoners naar de Ardennen.....quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Fransen wel.Zij willen Wallonië graag bij Frankrijk. Dit omdat de buitenwijken van Parijs dan niet meer de armste gebieden van Frankrijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |