Dat scheelt dan wel weer.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je mist er niets aan
Ze spelen maar 2 Madrugada nummers
Maar af dat nou zo'n goed streven is.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan liggen ze in elk geval weer op titelkoersk....
Dan ga ik die asap eens luisteren.quote:
Crap! Ik maak veel voutjes de laatste tijd....quote:Op maandag 25 januari 2010 20:14 schreef Nembrionic het volgende:
typo in de TT. Moet een nummertje hoger
Ach zo lang er maar geklopt wordt .....quote:Op maandag 25 januari 2010 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar af dat nou zo'n goed streven is.
Dat zou betekenen dat AZ voorlopig niet meer internationaal gaat inkopen. De buitenlanders worden namenlijk op een flinke afstand gehouden. Ook als ze het zelf niet aankunnen.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach zo lang er maar geklopt wordt .....
Leer tog eens sgrijfen....quote:Op maandag 25 januari 2010 20:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Crap! Ik maak veel voutjes de laatste tijd....
Ik denk eerder dat alle goede Nederlandse talenten doorgesluisd worden naar types als Abramovich en tweede rangs Russen oid hier zullen worden gestashed......quote:Op maandag 25 januari 2010 20:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat AZ voorlopig niet meer internationaal gaat inkopen. De buitenlanders worden namenlijk op een flinke afstand gehouden. Ook als ze het zelf niet aankunnen.
quote:
Is dat nou wat ze bedoelen met outsourcing?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat alle goede Nederlandse talenten doorgesluisd worden naar types als Abramovich en tweede rangs Russen oid hier zullen worden gestashed......
Het sijhcnt neit zeeovl uit te meakn in wleke vrolgode de letrtes van een worod satan. Als de eestre en de ltatsae letetr op de jsitue paatls saatn kun je de mesete wreoodn zednor peobmerln leezn. Dit kmot ddaorot je hrneesen geen aarpte ltretes leezn, maar hlee woredonquote:Op maandag 25 januari 2010 20:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Ik werkte ooit met een gast die dyslectisch was. Hij schreef erg slecht maar dyslectisch en dyslexie kon hij zo foutloos schrijven.....
Eerder bodemontginning.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat nou wat ze bedoelen met outsourcing?
Dat is misschien zo maar het viel me op toen hij een formulier in moest vullen en bij wat zijn uw klachten gewoon foutloos dyslexie op schreef..... toen vroeg ik me wel af of hij wel on the level was.....quote:Op maandag 25 januari 2010 20:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het sijhcnt neit zeeovl uit te meakn in wleke vrolgode de letrtes van een worod satan. Als de eestre en de ltatsae letetr op de jsitue paatls saatn kun je de mesete wreoodn zednor peobmerln leezn. Dit kmot ddaorot je hrneesen geen aarpte ltretes leezn, maar hlee woredon
Heeft AZ een eigen moestuin dan? Of halen ze hun kweek ergens anders?quote:
Hij heeft gewoon vakkennis.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is misschien zo maar het viel me op toen hij een formulier in moest vullen en bij wat zijn uw klachten gewoon foutloos dyslexie op schreef..... toen vroeg ik me wel af of hij wel on the level was.....
AZ heeft wel een redelijke opleiding geloof ik. Maar als er met Russische Oliedollars gezwaaid wordt zijn veel jongens en tegenwoordig ook meiden best bereid om hun huidige club te verlaten voor AZ denk ik.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft AZ een eigen moestuin dan? Of halen ze hun kweek ergens anders?
Je merkt dat ik geen verstand heb van voetbal.
Dat zonder meer. Was echt een hele goede kok.quote:
Was?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zonder meer. Was echt een hele goede kok.
Misschien kun je een indrukwekkend sneeuwvoetbalfilmpje straks op de Zuidpool schieten? Dat zullen die Russen wel kunnen waarderen!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zit al te wachten op een aanbod
FC Antarctica speelt in zwart-wit. Zijn dat jouw kleuren?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zit al te wachten op een aanbod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |