Dan wordt dat weer een nieuw probleem, want de garages e.d. hebben nauwelijks tijd om al die banden steeds per seizoen te vervangen...quote:Op zondag 10 januari 2010 15:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben benieuwd wanneer ze winterbanden verplicht gaan stellen in Nederland
Ik heb ordinaire zwarte 2e hands velgen voor mijn sneeuwbanden.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zal wel door de velgen lobby ondersteunt worden
Nooit gezien.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Heb je spijkerbandjes voor fietsen?
Ik heb nu wel plastic siervelgen op m'n wielen gezet.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zit er over te denken ze ook te kopen en ik ben precies van plan hetzelfde te doen. Zal wel na de winter worden
Doordat meer mensen geen zin hebben ze te laten wisselen en ze toch dure velgen willen (en te beroerd zijn daarvoor te betalen) worden er op het moment veel gestolen
M'n pa heeft zomer- en winterbanden op dezelfde velgen zitten.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nu wel plastic siervelgen op m'n wielen gezet.
Anders vind ik het zo armoedig er uit zien...
En ik zou niet met het dak open gaan rijdenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
M'n pa heeft zomer- en winterbanden op dezelfde velgen zitten.
Met m'n moeders auto is dit weer trouwens levensgevaarlijk
Er ligt nu 20 kilo lood achterin, heb je iets meer grip
Checkquote:Op zondag 10 januari 2010 16:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ik zou niet met het dak open gaan rijden
Als je wint, mag ik dan mee.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef iamredleader het volgende:
Hoewel ik al kaartjes heb voor Top Gear Live, toch maar meegedaan met [WIN] Gouden VIP tickets Top Gear Live in Amsterdam!
Wanneer ga je? Ik heb een kaart gekocht voor zondagmiddag, 14:30quote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef iamredleader het volgende:
Hoewel ik al kaartjes heb voor Top Gear Live, toch maar meegedaan met [WIN] Gouden VIP tickets Top Gear Live in Amsterdam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |