Als het op PS sloeg keep the title in mind.... Ik vermoed dat er nog zat gelegenheden komen voor een naamtopic....quote:Op maandag 8 februari 2010 09:49 schreef Whiteguy het volgende:
Ai, net te laat om een nieuw topic te openen.
Ik had al een naamtopic in gedachten
Sommige mensen hebben teveel naamtopics...quote:Op maandag 8 februari 2010 09:49 schreef Whiteguy het volgende:
Ai, net te laat om een nieuw topic te openen.
Ik had al een naamtopic in gedachten
nou voel ik toch dat ik me moet verdedigen. Dit was de eerste knox-er naast wie ik wakker werd, overigens zonder echt met hem geslapen te hebben. Hij heeft het uitgemaakt met zijn vriendin, daarvóór weigerde ik consequent met hem te zoenen of te blijven slapen. Hij wilde wel meer, maar het was de eerste keer dat ik met hem zoende en dan ga ik het niet hoppa in één keer met hem doen.quote:Op maandag 8 februari 2010 07:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
PS, als jij al drie keer naast zo'n kerel wakker bent geworden, zoek jij het dan niet gewoon een beetje op?
Ik zat maar te grappen. Je moet gewoon lol maken hoor. Je bent maar 1 x jong!quote:Op maandag 8 februari 2010 09:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nou voel ik toch dat ik me moet verdedigen. Dit was de eerste knox-er naast wie ik wakker werd, overigens zonder echt met hem geslapen te hebben. Hij heeft het uitgemaakt met zijn vriendin, daarvóór weigerde ik consequent met hem te zoenen of te blijven slapen. Hij wilde wel meer, maar het was de eerste keer dat ik met hem zoende en dan ga ik het niet hoppa in één keer met hem doen.
Nobel van je! Maar je hebt dat beestje toch niet stiekemrattegif gegeven ofzo?quote:En verder dacht mijn roommate dat het konijntje stervende was. kwam ik om kwart voor twee eindelijk uit de bieb zat ze naats haar vriendje te huilen op de grond. Leek ook wel echt slecht te gaan met het beesje, maar nu ziet het er wel weer beter uit dus kan ik hopelijk een páár uurtjes slaap pakken. Ik sluit niet uit dat het beestje morgen overlijdt, maar ik hoef er niet meer voor op te blijven. Zij is de kamer ontvlucht en ik vind het toch zielig als het in haar eentje overlijdt...
Ja en je moet ook wel lezen hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 10:02 schreef TradeMarkie het volgende:
@PS
Je hoeft je niet te verdedigen, als dit is wat jij wil moet je dat lekker doen, maar dan ook niet zeuren over de gevolgen he
Wat ben je toch lekker makkelijk op de kast te krijgen, meis!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ugh ik kan ook niet geloven dat je dat vraagt... tuurlijk niet!
en als de soap je niet bevalt MM, zet je toch lekker sbs op
Nu ga ik slapen amen
als in,, ik doe dus niet wat jij denkt dat ik doequote:Op maandag 8 februari 2010 10:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja en je moet ook wel lezen hoor
Morning LBquote:Op maandag 8 februari 2010 10:11 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
Lekker ingewikkeld daar op Knox zeg, ik kan er geen touw meer aan vastknopenSleep tight PS, hoop dat het konijntje gewoon gezond blijft.
Je krijgt er een sik van?quote:
quote:
Laatmaar.quote:In Nederland wordt alleen de kwalificatie cum laude gebruikt. De eis is dat het gemiddelde cijfer een 8 of hoger is, geen enkel cijfer lager dan een 6, en tevens dient de studie in de voorgeschreven tijd te zijn afgerond.
Je bent dus gewoon een kei! Zie je nou wel? Gewoon vertrouwen in je eigen kunnen hebben!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een 8 terug.Toen ik de tentamenzaal uitliep dacht ik echt: dit is een 3
![]()
In de loop van de weken veranderde dat in: 'goh, misschien heb ik wel net een voldoende' tot 'wie weet heb ik een 9'.Zo'n gevoel heb ik echt nog nooit gehad.
Als het maar voor jou voelt alsof je cum laude geslaagd bent!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:36 schreef Soempie het volgende:
Dit jaar heb ik voor de tentamens alleen nog maar 8-en gehaald. wtf, straks slaag ik nog cum laude.![]()
[..]
Laatmaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |