Ik heb nog nooit lekker water op in de VS. Vaak heeft het een erge chloorsmaakquote:
Precies, bah!quote:Op zondag 7 februari 2010 21:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit lekker water op in de VS. Vaak heeft het een erge chloorsmaak
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:30 schreef Etcetera het volgende:
Nederland heeft toch ook waanzinnig goed kraanwater?
En ook nog eens *lekker* waterquote:Op zondag 7 februari 2010 21:36 schreef Etcetera het volgende:
Eigenlijk wel vette luxe dat je voor een glas water even de kraan opendraait. Sta ik te weinig bij stil.
Niks mis met ijs hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 21:38 schreef Etcetera het volgende:
Van dat 'harde' water vind ik niet zo lekker anders
Beetje staan roerbakken. Biefstuk, wok groenten en wat bami en saus enzo. Iig fatsoenlijk voerquote:Op zondag 7 februari 2010 22:38 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Wat heb je dan voor lekkers gemaakt?
tis net of je uit het zwembad komtquote:Op maandag 8 februari 2010 00:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hahaha en je merkt het ook onder de douche. Dit water droogt (paradoxaal genoeg) je helemaal uit
vinden sommige hier vast niet ergquote:Op maandag 8 februari 2010 02:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh jongens zijn ook gewoon idiotenIk word lesbisch
wel dat is ook weinig complimenteusquote:Op maandag 8 februari 2010 03:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vinden sommige hier vast niet erg![]()
oh zo kan je het ook interpreteren jaquote:Op maandag 8 februari 2010 03:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wel dat is ook weinig complimenteus
quote:Op maandag 8 februari 2010 03:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
oh zo kan je het ook interpreteren ja![]()
![]()
bedoelde dus op lesbian scenes enz
Krijg net een sms van die jongen van wie het uit is met zijn vriendin etc.. Wat er vannacht precies gebeurd is, hij kan zich niet alles meer herinneren.quote:Op maandag 8 februari 2010 03:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
Maar vertel wat is er gebeurd?
Ik ben europees. Het enige voetbal is voetbal, 'football' doe ik niet aanquote:Op maandag 8 februari 2010 03:43 schreef Yurithemaster het volgende:
Moet je trouwens geen superbowl kijken daar?
Knoxjongens equals eikels. Kan er maar beter aan wennenquote:Op maandag 8 februari 2010 03:42 schreef Yurithemaster het volgende:
'het' blijft zich maar bezig houden daar![]()
Ben je in juni weer hier of zit je dan straks in je eentje voor de tv naar t WK te kijkenquote:Op maandag 8 februari 2010 03:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben europees. Het enige voetbal is voetbal, 'football' doe ik niet aanHet is hier wel heeeel stilletjes haha.
quote:[..]
Knoxjongens equals eikels. Kan er maar beter aan wennen
Dan ben ik godzijgeloofdengeprezen weer in NLquote:Op maandag 8 februari 2010 03:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben je in juni weer hier of zit je dan straks in je eentje voor de tv naar t WK te kijken![]()
[..]
En hij is al de derde die dit flikt! Ga ik toch een beetje aan mezelf twijfelenquote:
Er moet toch wel iets leuks en beschikbaars rondlopen daarquote:Op maandag 8 februari 2010 03:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dan ben ik godzijgeloofdengeprezen weer in NL
[..]
En hij is al de derde die dit flikt! Ga ik toch een beetje aan mezelf twijfelen
eikel, bezet of homo. Soms zelfs alledrie.quote:Op maandag 8 februari 2010 03:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Er moet toch wel iets leuks en beschikbaars rondlopen daar![]()
![]()
awwwquote:Op maandag 8 februari 2010 03:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
eikel, bezet of homo. Soms zelfs alledrie.
Dat zou op zijn minst betekenen dat ik nog wat plezier beleefde...quote:Op maandag 8 februari 2010 04:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
awww![]()
Dus we zien je binnenkort op lesbiancollegegirlsgonewild.com
zo'n hell is het toch ook niet daar?quote:Op maandag 8 februari 2010 04:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat zou op zijn minst betekenen dat ik nog wat plezier beleefde...
Oh nee totaal niet, mijn verjaardagsding was fantastisch. ik bedoelde plezier met anderen als je begrijpt wat ik bedoel. Ben dol op Knoxquote:Op maandag 8 februari 2010 04:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zo'n hell is het toch ook niet daar?
ok dacht alquote:Op maandag 8 februari 2010 04:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh nee totaal niet, mijn verjaardagsding was fantastisch. ik bedoelde plezier met anderen als je begrijpt wat ik bedoel. Ben dol op Knox
Het flauwe is dat het hier de helft van de tijd lijkt of je door een Hollywood filmset looptquote:Op maandag 8 februari 2010 04:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ok dacht al.
in de films gaat plezier vinden altijd heel makkelijk
hebben jullie ook de steriotype groepen, poulaire jocks, de nerds, de alto'/gothicsquote:Op maandag 8 februari 2010 04:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het flauwe is dat het hier de helft van de tijd lijkt of je door een Hollywood filmset loopt
ja, al overheersen de nerds hier, op de voet gevolgd door de alto'squote:Op maandag 8 februari 2010 04:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hebben jullie ook de steriotype groepen, poulaire jocks, de nerds, de alto'/gothics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |