quote:
Ik zit lekker in mijn kantoor naar buiten te kijken. Sneeuwt weer goed.quote:
Slim.quote:
Hebben we daarvoor tegenwoordig ook al ME voor nodig?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:34 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, de ME van Rotterdam kan ook straks aan de bak. Studenten van de Erasmus universiteit gaan straks ook een bezetting uitvoeren.
Je denkt toch niet dat de studenten gaan zitten wachten op de ME... daar hebben ze echt het lef niet voorquote:Op maandag 1 februari 2010 10:34 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, de ME van Rotterdam kan ook straks aan de bak. Studenten van de Erasmus universiteit gaan straks ook een bezetting uitvoeren.
Jij bent ook lekker thuis gebleven. Wat ben je aan het studeren?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:41 schreef iamredleader het volgende:
Jair net in bed gedaan - ff tijd om te studeren
Het zal idd geen nieuwe versie van het Maagdenhuis gaan worden.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:37 schreef zebaz het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat de studenten gaan zitten wachten op de ME... daar hebben ze echt het lef niet voor
MM is hard aan het werk...quote:Op maandag 1 februari 2010 10:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben lekker aan het werk. Met jou?
En met MM?
Ze hebben gisteren niks te doen gehad rondom 'de klassieker', dus vandaag mogen ze zich uitleven...quote:Op maandag 1 februari 2010 10:36 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hebben we daarvoor tegenwoordig ook al ME voor nodig?
op die manier. Ik volg voetbal niet zo goedquote:Op maandag 1 februari 2010 11:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren niks te doen gehad rondom 'de klassieker', dus vandaag mogen ze zich uitleven...
Papadagjequote:Op maandag 1 februari 2010 10:45 schreef PhysicsRules het volgende:
Jij bent ook lekker thuis gebleven. Wat ben je aan het studeren?
Mooi hier. Het begint weer zwaar te sneeuwen en meteen beginnen de sirene's te loeien.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:00 schreef iamredleader het volgende:
Hier net weer een rondje sneeuw met regen voor en na, dus het belooft nog wat
Ga zo maar Jair wakker maken, meneer ligt nu al bijna 1 1/2 uur te tukken
quote:Op maandag 1 februari 2010 12:02 schreef Cobra4 het volgende:
Mooi hier. Het begint weer zwaar te sneeuwen en meteen beginnen de sirene's te loeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |