Een kaartjequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:11 schreef LadyBlack het volgende:
Etcieieiee wat heb je gekregen dan???
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
Hebben jullie ook zo'n opgeblazen gevoel?
Je moet nog veel leren grashopperquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb van de week trouwens een leuk jurkje gezien joh! Maar 15 euro!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Je moet nog veel leren grashopper
En omdat hij was afgeprijsd van 30 heb ik er gelijk drie gekocht, dan ben ik namelijk goedkoper uit!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb van de week trouwens een leuk jurkje gezien joh! Maar 15 euro!
Dat is mannentalkquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik twijfel dus deze
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
en deze
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Welke zal ik nemen?
Ik wilde niet meteen de Tarzan er in gooien...quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is mannentalk(tegenwoordig dus echt he
)
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En omdat hij was afgeprijsd van 30 heb ik er gelijk drie gekocht, dan ben ik namelijk goedkoper uit!
Eindelijk een post die inhoud heeftquote:
Je kun ook overdrijven qua metroseksualiteit.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik twijfel dus tussen deze
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
en deze
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Welke zal ik nemen?
* Hawaii_Tim denkt er nu heel erg aan stiekem het plaatje te veranderenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:38 schreef Etcetera het volgende:
Eindelijk een post die inhoud heeft
Ik heb mijn post lekker ge-editquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
* Hawaii_Tim denkt er nu heel erg aan stiekem het plaatje te veranderen
Door iemand met meer inhoud?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
* Hawaii_Tim denkt er nu heel erg aan stiekem het plaatje te veranderen
Die zijn tegenwoordig ook voor mannen voor bij de peggingquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wilde niet meteen de Tarzan er in gooien...
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En omdat hij was afgeprijsd van 30 heb ik er gelijk drie gekocht, dan ben ik namelijk goedkoper uit!
Volgens mij zijn er zat mannen die dat ook doen maar dan niet met kleding.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
ik heb echt vriendinnen die zo redeneren
!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
ik heb echt vriendinnen die zo redeneren
!
Ik weet na je laatste 2 postings zo langzamerhand niet meer met wat voor soort mannen jij omgaat...quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die zijn tegenwoordig ook voor mannen voor bij de pegging
Nu schiet me ineens te binnen waarvoor spoilers bedoelt zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze heeft meer inhoud.
[ afbeelding ]
From all walks of lifequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet na je laatste 2 postings zo langzamerhand niet meer met wat voor soort mannen jij omgaat...
Die werken in de oude layout toch nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:43 schreef Heracross het volgende:
[..]
Nu schiet me ineens te binnen waarvoor spoilers bedoelt zijn.
MM!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:44 schreef MadMaster het volgende:
Bij mij valt eindelijk alles op z'n plaats. We zijn bezig met een klinisch practicum (diagnostiek en behandeling van een leerling), nog wat vakken en de bachelorscriptie.Echt heel erg leuk! Ik heb voor leren en ontwikkeling gekozen richting leerproblemen.
M'n onderzoek ga ik uitvoeren bij kleuters.
![]()
In de nieuwe wel, bij dit soort plaatjes geldt; what has been seen, can't be unseen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die werken in de oude layout toch niet
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:46 schreef Heracross het volgende:
[..]
In de nieuwe wel, bij dit soort plaatjes geldt; what has been seen, can't be unseen.
Zowel voetbal als thaiboksen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit aan groepssporten gedaan?
Leerproblemen als in autisme, ADHD, enzovoorts?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:44 schreef MadMaster het volgende:
Bij mij valt eindelijk alles op z'n plaats. We zijn bezig met een klinisch practicum (diagnostiek en behandeling van een leerling), nog wat vakken en de bachelorscriptie.Echt heel erg leuk! Ik heb voor leren en ontwikkeling gekozen richting leerproblemen.
M'n onderzoek ga ik uitvoeren bij kleuters.
![]()
Is dat nou een steek onder water naar mij toequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:48 schreef Heracross het volgende:
[..]
Leerproblemen als in autisme, ADHD, enzovoorts?
Nee, maar leerproblemen worden meestal veroorzaakt door aandoeningen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat nou een steek onder water naar mij toe
Ik ga me ook even terugtrekken. Ik post weer teveelquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er was eens een tijd dat de vrouwen hier domineerden.
Ach, die goeie ouwe tijd..
En ik voel me toch al niet zo gewenst hahaquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga me ook even terugtrekken. Ik post weer teveel
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik voel me toch al niet zo gewenst haha
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze heeft meer inhoud.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
neuh zo erg is het nou ook weer neit....quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]* kin van grond raapt *
Wat zijn jullie hilarisch bezig zeg
Door mijn opmerking?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja maar nu kan ik fris over van de outfit van gisteren op die van vandaag. Me mooi aankleden en mijn haar doen enzo maakt me altijd wakker.Ik ga gewoon doen alsof de dag al begonnen isquote:
Ge hedde helgoar ginne hoar!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja maar nu kan ik fris over van de outfit van gisteren op die van vandaag. Me mooi aankleden en mijn haar doen enzo maakt me altijd wakker.Ik ga gewoon doen alsof de dag al begonnen is
Nou, in het vorige topic ging het al over horizontaal vs verticaalquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:38 schreef Heracross het volgende:
Je kun ook overdrijven qua metroseks
Neuh niet echt maar ik ben wel beetjequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ge hedde helgoar ginne hoar!
Die had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, in het vorige topic ging het al over horizontaal vs verticaal
Oké, maar welke van de aandoeningen heb je?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja maar nu kan ik fris over van de outfit van gisteren op die van vandaag. Me mooi aankleden en mijn haar doen enzo maakt me altijd wakker.Ik ga gewoon doen alsof de dag al begonnen is
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh gelukkig is MM nog altijd grappig als altijd
Dan tik ik af voorlopig
Lama, het is Grrrlllsss-talk nu hier en ik heb dus allerlei antwoorden van de dames uit het vorige topic gekopieerd en die hier als antwoord geplaatst...quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:59 schreef Heracross het volgende:
[..]
Oké, maar welke van de aandoeningen heb je?
Ik mis toch even hoe je aan de letter s komt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Lama, het is Grrrlllsss-talk nu hier en ik heb dus allerlei antwoorden van de dames uit het vorige topic gekopieerd en die hier als antwoord geplaatst...
Jeetje PS, je moet wel echt een keer leren om niet alles en iedereen hier zo serieus te nemen / persoonlijk op te vattenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh gelukkig is MM nog altijd grappig als altijd
Dan tik ik af voorlopig
Er zijn meerdere personen van het vrouwelijk geslacht hier.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:02 schreef Heracross het volgende:
[..]
Ik mis toch even hoe je aan de letter s komt.
Niet? Ik vind het altijd wel gezellig. Krijg je tenminste geen ruziequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn meerdere personen van het vrouwelijk geslacht hier.
In je eentje kletsen is ook niks...
Neuh ik neem het ook niet zo serieus als het lijkt hoor. Hij weet alleen ondertussen hoe ik er over denk en zou kunnen overwegen te stoppen. En ik weet dat ik het zo alleen maar leuker voor hem maak, maar nog steeds. Dat is iets wat mijn moeder zei als ik me weer es liet opjagen door mijn broer. Toen we nog op de basisschool zaten. Oftewel, MM kan zichzelf dat pleziertje ook gewoon wel even ontnemen en opgroeien. Just sayinquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jeetje PS, je moet wel echt een keer leren om niet alles en iedereen hier zo serieus te nemen / persoonlijk op te vatten
Als je hier iets post kun je daar reacties op krijgen ja, en jij zit in een ander land op een college, ja daar gaan de nodige cliché's over rond, so be it. Je hoeft ze niet allemaal te ontkrachten, laat het gewoon lekker gaan
Waar ik aan toe wil voegen dat ik quotes van alle dames heb gebruikt, niet alleen van PS.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jeetje PS, je moet wel echt een keer leren om niet alles en iedereen hier zo serieus te nemen / persoonlijk op te vatten
Als je hier iets post kun je daar reacties op krijgen ja, en jij zit in een ander land op een college, ja daar gaan de nodige cliché's over rond, so be it. Je hoeft ze niet allemaal te ontkrachten, laat het gewoon lekker gaan
Ruzie op via een slowchat op een forum.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet? Ik vind het altijd wel gezellig. Krijg je tenminste geen ruzie
Edwyn Collins of David Bowie?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb serieus ALTIJD gedacht dat het David Bowie was
(was net op de radio mbt zijn beroerte)
Jamaar, ik wil het wel weten..quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:40 schreef Etcetera het volgende:
Neuh niet echt maar ik ben wel beetje![]()
![]()
nu
Doet me aan koekiemonster denken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:07 schreef Heracross het volgende:
Ik ga me even uitleven op mijn saucijzenbroodje.
Ik had het dan niet over MMquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh ik neem het ook niet zo serieus als het lijkt hoor. Hij weet alleen ondertussen hoe ik er over denk en zou kunnen overwegen te stoppen. En ik weet dat ik het zo alleen maar leuker voor hem maak, maar nog steeds. Dat is iets wat mijn moeder zei als ik me weer es liet opjagen door mijn broer. Toen we nog op de basisschool zaten. Oftewel, MM kan zichzelf dat pleziertje ook gewoon wel even ontnemen en opgroeien. Just sayin
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een kaartje![]()
Ik heb nog nooit een Valentijnskaartje gehad
Dankjewel. Ik hou van spelletjes en chatten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Doet me aan koekiemonster denken.![]()
Hoi, welkom hier!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een kaartje![]()
Ik heb nog nooit een Valentijnskaartje gehad
Nee!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:20 schreef Cobra4 het volgende:
Is de Grrrltalk al voorbij?
Oh.quote:
Collinsquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:12 schreef Heracross het volgende:
[..]
Edwyn Collins of David Bowie?
Ik ook nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, in een catfight heb ik geen zin...
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, in een catfight heb ik geen zin...
Waarvoor mijn oprechte dank.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ook nietprobeer m juist te voorkomen
Is het trouwens familie van?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Collins
Dat 'ie bijna hersteld is.
i guess dat de beste conclusie dan is dat ik daar niet meer over postquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had het dan niet over MMmaar over alle reacties en re-reacties op je knoxverhalen.
Enne, Soemp:
[..]![]()
Dįt hou ik lekker wel voor mezelfquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Wat stond er voor liefs in?[/aagjemodus]
Gewoon mee doorgaan hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
i guess dat de beste conclusie dan is dat ik daar niet meer over post
Hou de gulden middenweg in het vizierquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel vermakelijk(in de positieve zin dus, niet de uitlach-zin).quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat zegt toch nietsquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:32 schreef Heracross het volgende:
[..]
Nee, Edwyn is Schots en Phil is Brits.
Als we nu terug zouden gaan, zouden velen zich een ongeluk schrikken...quote:
2.80 euro voor een biertje zou ik OOK van schrikken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als we nu terug zouden gaan, zouden velen zich een ongeluk schrikken...
Kopje koffie op een terras: fl. 5,50
Biertje: fl. 6,00
Wekelijkse boodschappen: + 30 ą 50%
Wat kost een biertje in een centrale kroeg in het centrum bij jullie dan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2.80 euro voor een biertje zou ik OOK van schrikken.
En pistool dat werkt op gasdruk uit een cilinder en balletjes schiet, maar sprekend lijkt op een echt wapen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ieuw!
En een gaspistool??Hoe moet ik me dat precies voorstellen?
¤1,50-quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat kost een biertje in een centrale kroeg in het centrum bij jullie dan?
2.20 en dat vind ik al aso. Er zijn best nog wat plekken te vinden voor 1.80 en 2, in het centrumquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat kost een biertje in een centrale kroeg in het centrum bij jullie dan?
Oh ik dacht dat ie gas schootquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En pistool dat werkt op gasdruk uit een cilinder en balletjes schiet, maar sprekend lijkt op een echt wapen.
Verboden in NL, vrij te koop in o.a. Belgiė en Duitsland.
Hier ookquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2.20 en dat vind ik al aso. Er zijn best nog wat plekken te vinden voor 1.80 en 2, in het centrum
Het is toch zinloos, want deze munteenheid houden we nog een tijdje.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat je weer terug zou willen naar de gulden (in mijn ignorant bliss, economie was niet mijn sterkste vak). Ja, het heeft wel iets leuks, een munt van je eigen land, maar de euro is handig, en bovendien wil ik echt niet nóg een keer zoveel gedoe met omrekenen, inwisselen enzo...
En alles was ook wel duurder geworden als we de gulden hadden gehoudenIk kan me de guldenprijzen ook nog maar nauwelijks herinneren... volgens mij vroegen we bij de ijssalon 3 gulden voor een kop koffie en 3,50 voor een cappuccino. Zoveel is het nu nog niet in euro's
De Euro is heel handig, zeker als je vaak de grens over gaat.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat je weer terug zou willen naar de gulden (in mijn ignorant bliss, economie was niet mijn sterkste vak). Ja, het heeft wel iets leuks, een munt van je eigen land, maar de euro is handig, en bovendien wil ik echt niet nóg een keer zoveel gedoe met omrekenen, inwisselen enzo...
En alles was ook wel duurder geworden als we de gulden hadden gehoudenIk kan me de guldenprijzen ook nog maar nauwelijks herinneren... volgens mij vroegen we bij de ijssalon 3 gulden voor een kop koffie en 3,50 voor een cappuccino. Zoveel is het nu nog niet in euro's
Ja. En Belgisch speciaalbier gaat snel richting de 4-5. Maar dan heb je ook wat.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Ik betaal wel 3 nogwat voor een glaasje port hier in de buurtkroeg waar we altijd borrelen na repetitieen 3 voor een glas wijn geloof ik (wel goeie wijn dan)
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ieuw!
En een gaspistool??Hoe moet ik me dat precies voorstellen?
Hier ook wel, maar niet in de buurt van bioscopen o.i.d.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2.20 en dat vind ik al aso. Er zijn best nog wat plekken te vinden voor 1.80 en 2, in het centrum
Hoe heet hij ook alweer? Dat is jeugdsentiment.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of met de eigenaar er bij
[ afbeelding ]
Darkwing Duckquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:54 schreef Heracross het volgende:
[..]
Hoe heet hij ook alweer? Dat is jeugdsentiment.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:55 schreef iamredleader het volgende:
Darkwin Duck, toch?
Die hebben hoogstwaarschijnlijk geen hypotheek meer. Dan kun je je prijzen gemakkelijk omlaag gooien.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier ook wel, maar niet in de buurt van bioscopen o.i.d.
In de buitenwijken van Amsterdam heb je zelfs kroegen met prijzen van ¤ 1,00.
Je zou bijna denken dat die er geld op toeleggen...
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Euro is heel handig, zeker als je vaak de grens over gaat.
En natuurlijk zouden de prijzen ook in guldens gestegen zijn, maar het is voor veel mensen niet echt leuk meer om een avondje in Amsterdam te gaan stappen op het Leidse- of Rembrandtsplein. Daar zijn de toenmalige prijzen in guldens inmiddels de prijzen in Euro's geworden.
Hier zeg je het zelf al: dat ligt dus niet aan de euro, maar aan Amsterdam en de horeca-uitzuigersquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier ook wel, maar niet in de buurt van bioscopen o.i.d.
In de buitenwijken van Amsterdam heb je zelfs kroegen met prijzen van ¤ 1,00.
Je zou bijna denken dat die er geld op toeleggen...
Geen idee, zijn vaak kleine buurtkroegjes...quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die hebben hoogstwaarschijnlijk geen hypotheek meer. Dan kun je je prijzen gemakkelijk omlaag gooien.
Het 'vervelende' is dat ik in die stad woon en dus vaak toeristenprijzen mag betalen...quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:58 schreef LadyBlack het volgende:
Hier zeg je het zelf al: dat ligt dus niet aan de euro, maar aan Amsterdam en de horeca-uitzuigers
Ja, onder andere om die reden zou Amsterdam voor mij ook niet aantrekkelijk zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het 'vervelende' is dat ik in die stad woon en dus vaak toeristenprijzen mag betalen...
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, onder andere om die reden zou Amsterdam voor mij ook niet aantrekkelijk zijn.
Een andere reden zijn al die toeristen
Laten we lekker link gaan doenquote:
Je bedoelt Zelda?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Laten we lekker link gaan doen
Nu alleen nog de alarmeringen: http://www.xs4all.nl/~nsvtv/p2Kflex/indexp2Kflex.htmlquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:09 schreef iamredleader het volgende:
Link naar het nieuws?
Dat zei Darkwing altijdquote:
Hm, snap er niet veel vanquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:10 schreef Cobra4 het volgende:
Nu alleen nog de alarmeringen: http://www.xs4all.nl/~nsvtv/p2Kflex/indexp2Kflex.html
15:59:33 11-02-10 GROUP-2 GEERT GROOTEPLEIN-ZUID NIJMEGEN ongeval GS industrie (soort gev stof: broom.) (nader bericht: middel hv) (instanties: grip 1) PRIO 1 ROEPNAAM 4592 1050 3571 4590quote:
Hmm, een half uur geleden niks van gemerkt...quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:07 schreef Cobra4 het volgende:
Nu een groot chemie ongeval bij 't Radboud in Nijmegen.
Het was in Chicago. Ik was erbij.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:17 schreef B.ertha het volgende:
Jongens
[..]
Hmm, een half uur geleden niks van gemerkt...
Nee hoor, Darkwing zei het ook!quote:
Misschien wel.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:14 schreef iamredleader het volgende:
Oh
Hebben ze jou niet nodig met jouw expertise?
Het is een en dezelfde persoon. Darkwing is slechts zijn heldennaam.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee hoor, Darkwing zei het ook!
Weet ik, maar jij begon er over dat Darkwing het niet zei maar Willem Woerd. Dusquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:20 schreef Heracross het volgende:
[..]
Het is een en dezelfde persoon. Darkwing is slechts zijn heldennaam.
Het spijt me zeer.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weet ik, maar jij begon er over dat Darkwing het niet zei maar Willem Woerd. Duspleh!
Wat moet je afhebben dan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb nog drieėneenhalf uurIk ga het niet redden...
Wat gebeurt er dan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mijn 'notebook' voor mijn theaterklasquote:
Tuurlijk wel. Even doorzetten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ughh okquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Even doorzetten.![]()
En niet posten op Fok! de komende uren.
Blauwe plusjes blijven 5 minuten staan na je laatste activiteitquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:57 schreef iamredleader het volgende:
PS, ik zie een blauw plusje bij je naam: wegwezen!
Tanjaa!quote:
Carnaval.quote:
Rampuitvinding is het hequote:
quote:
Ik had gisteren zo'n leuke schoenen gezien johquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:15 schreef Heracross het volgende:
[..]
Zolang je hem maar niet naleeft.
Carnavalquote:
quote:
Het is echt verschrikkelijk. Hier is het ook al maanden bezig. Regelmatig kom je volwassen mannen tegen in die rare pakjes.quote:
Moet je maar niet in het Zuiden gaan wonenquote:
Vertelde je eerder inderdaad.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Carnaval
Vroegah vierde ik dat altijd in 't Kielegat
quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet je maar niet in het Zuiden gaan wonen
Ach, het gaat me niet persé om het carnaval. Maar om de een of andere reden weet ik gewoon dat als ik carnaval vier, ik een gezellige tijd hebquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk. Hier is het ook al maanden bezig. Regelmatig kom je volwassen mannen tegen in die rare pakjes.![]()
Sorry Tanjaa
Nu niet meer?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Carnaval
Vroegah vierde ik dat altijd in 't Kielegat
En hij gaat weer weg. Ben verplaatst naar het café/snackbar gebeuren en ga hier met een gigantische kop koffie nog even twee uurtjes doorquote:
Ik heb al enkele jaren geen carnaval gevierd. Ik ben als monnik geweest en als Schot. Er waren weer plannen dit jaar maar dan in Tilburg. Ging alleen niet door.quote:
En dit jaar word je een...?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:22 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ach, het gaat me niet persé om het carnaval. Maar om de een of andere reden weet ik gewoon dat als ik carnaval vier, ik een gezellige tijd hebEn ik kan een zijn wat ik wil zijn zonder raar aangekeken te worden
Wil ik kat zijn, word ik kat. Wil ik een aardbei zijn, dan word ik een aardbei ^^
Roodkapje/Kat/Groupiequote:
Om weer bekenden tegen te komen en daarmee te gaan ouwenelen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En hij gaat weer weg. Ben verplaatst naar het café/snackbar gebeuren en ga hier met een gigantische kop koffie nog even twee uurtjes door
Sirda is ooit als teletubbie gegaan, met zo'n speelgoed tv voor kinderen in z'n pak gebouwd.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb al enkele jaren geen carnaval gevierd. Ik ben als monnik geweest en als Schot. Er waren weer plannen dit jaar maar dan in Tilburg. Ging alleen niet door.
Ik ben een keer met carnaval in Lampegat geweest, en vond het niet echt wat voor mij. Sommige kostuums (draak, praatpaal) vond ik wel tof, en met een hoop mensen in een grote tent bier drinken terwijl er slechte muziek draait kan ook leuk zijn. Toch stond de combinatie me niet aan: er waren veel te veel mensen, en boven je 35e vind ik dat je een betere reden moet hebben je als bloemkool te verkleden dan dat het eind februari is. Om nog maar te zwijgen van de grote groepen joelende huisvrouwen die als niets bijzonders verkleed waren maar allemaal een roze pruik op hadden gedaan om weer eens 'lekker gek te doen'quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk. Hier is het ook al maanden bezig. Regelmatig kom je volwassen mannen tegen in die rare pakjes.![]()
Sorry Tanjaa
Tja, je moet het zelf weten hoor.quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, je moet het zelf weten hoor.![]()
[ afbeelding ]
Ik zou gaan voor kat. En dan zo'n lange staart waar je mee kunt zwaaien. Of ingebouwde electronica: dat je haren overeind kunnen gaan staan als een of andere kerel je vastgrijpt.quote:
Ik ga alledriequote:Op donderdag 11 februari 2010 17:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor kat. En dan zo'n lange straart waar je mee kunt zwaaien. Of ingebouwde electronica: dat je haren overeind kunnen gaan staan als een of andere kerel je vastgrijpt.
Ik vind hem leuk.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:30 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
![]()
Deze:
http://www.carnavalskledinghendriks.nl/dames/18.html Linksonder.
En nee, ik zie er niet zo uit in dat pakje want ik ben namelijk 2 koppen kleiner dan die dame..
Dankuquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben een keer met carnaval in Lampegat geweest, en vond het niet echt wat voor mij. Sommige kostuums (draak, praatpaal) vond ik wel tof, en met een hoop mensen in een grote tent bier drinken terwijl er slechte muziek draait kan ook leuk zijn. Toch stond de combinatie me niet aan: er waren veel te veel mensen, en boven je 35e vind ik dat je een betere reden moet hebben je als bloemkool te verkleden dan dat het eind februari is. Om nog maar te zwijgen van de grote groepen joelende huisvrouwen die als niets bijzonders verkleed waren maar allemaal een roze pruik op hadden gedaan om weer eens 'lekker gek te doen'![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Leuk.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:30 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
![]()
Deze:
En nee, ik zie er niet zo uit in dat pakje want ik ben namelijk 2 koppen kleiner dan die dame..
vind die roodkapje er best sletterig uitzienquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:30 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
![]()
Deze:
Ja zeg, verpest jij even de kans op (eindelijk) leuke carnavalsfoto's.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vind die roodkapje er best sletterig uitzien
Ja, dat meisje op die foto wel. Maar ik gelukkig nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vind die roodkapje er best sletterig uitzien
Ik vraag me af of je een reden in gedachte hebt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
en boven je 35e vind ik dat je een betere reden moet hebben je als bloemkool te verkleden dan dat het eind februari is.
Wat als ze zeggen: Ik wil aan de kinderen duidelijk maken dat bloemkool heel vriendelijk is zodat ze het meer gaan eten?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
en boven je 35e vind ik dat je een betere reden moet hebben je als bloemkool te verkleden dan dat het eind februari is.
[ afbeelding ]
volgens mij gaan carnaval en leuk niet samenquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja zeg, verpest jij even de kans op (eindelijk) leuke carnavalsfoto's.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben een keer met carnaval in Lampegat geweest, en vond het niet echt wat voor mij. Sommige kostuums (draak, praatpaal) vond ik wel tof, en met een hoop mensen in een grote tent bier drinken terwijl er slechte muziek draait kan ook leuk zijn. Toch stond de combinatie me niet aan: er waren veel te veel mensen, en boven je 35e vind ik dat je een betere reden moet hebben je als bloemkool te verkleden dan dat het eind februari is. Om nog maar te zwijgen van de grote groepen joelende huisvrouwen die als niets bijzonders verkleed waren maar allemaal een roze pruik op hadden gedaan om weer eens 'lekker gek te doen'![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Misschien maken foto's van Tanjaa als Roodkapje het wel leuk? Wie weet?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij gaan carnaval en leuk niet samen
Die wyccie tochquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:40 schreef Cobra4 het volgende:
Nieuws uit het Radboud:
NIJMEGEN - Bij het Radboud Ziekenhuis Nijmegen aan het Geert Grooteplein is in een afgesloten ruimte een ontploffing geweest. Daarbij zijn stoffen vrijgekomen.
Uit voorzorg zijn er twee verdiepingen van het gebouw ontruimd. Volgens een woordvoerster van het ziekenhuis zijn er geen gewonden. De hulpdiensten zijn met groot materieel uitgerukt. De brandweer verricht metingen.
Het is nog onbekend wat de oorzaak is van de ontploffing.
bron: www.omroepgelderland.nl
Je eet toch geen vriendelijke bloemkoolquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:39 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Wat als ze zeggen: Ik wil aan de kinderen duidelijk maken dat bloemkool heel vriendelijk is zodat ze het meer gaan eten?
Mjah, met hangen en wurgenquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:46 schreef Yurithemaster het volgende:
werk nog een beetje overleefd?
Nee, maar wel boevenkippen. Dat verhaal vertel ik binnenkortquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:48 schreef Etcetera het volgende:
Je eet toch geen vriendelijke bloemkool
Dan gaat hij heel veel zuipen en eng doen tegen de kinderen zodat de kindjes hem willen opeten?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je eet toch geen vriendelijke bloemkool
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, maar wel boevenkippen. Dat verhaal vertel ik binnenkort
Daar doe ik inderdaad mee.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:54 schreef Etcetera het volgende:
Hey Heracross, hoe kom jij hier eigenlijk terechtik post niet meer in de AKQ, geen idee of je daar meedoet
![]()
Riep je?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wannabe-wyccie is nog altijd niet gesignaleerd
Gezelligquote:
Wie z'n kloon is er nu weer uit de kast getrokkenquote:
Da's lang geleden!?quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Jullie gingen weer even hard vandaag
Nu weer rustig aan hč.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Jullie gingen weer even hard vandaag
Hé Andyquote:
Nee.....quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hé AndyEn? Je zweetkip al gezien?
Dat zou misschien een optie zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee.....MIsschien moet ik eens s'avonds gaan trainen ipv met jullie zitten kletsen.....
Dat is een optie, maar als je nog steeds slank bent zie ik het probleem niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee.....MIsschien moet ik eens s'avonds gaan trainen ipv met jullie zitten kletsen.....
Dat dan maar eens ernstig overwegen...... Ik hoop toch dat ze ooit weer bij de receptie zit...quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou misschien een optie zijn.
Er is een hoger doelquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:52 schreef Heracross het volgende:
[..]
Dat is een optie, maar als je nog steeds slank bent zie ik het probleem niet.
Nooit! Dan eerder nog prof fighter.quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik twijfel dus tussen deze
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
en deze
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Welke zal ik nemen?
En daarna mag jij bij mijquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik trap jou zo hard als ik kan in je kruis...
Ik ken toevallig een bodybuilder, en alhoewel dat gedoe soms aardig vermoeiend is (sorry C., ik hoef nķet te zien hoe breed je bent geworden, ik hoef nķet te weten hoe het met je dieet gaat en het zal me een zórg zijn dat je je borstspieren apart van elkaar kunt bewegenquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nooit! Dan eerder nog prof fighter.
Oké, maar even serieus, welk hoger doel?quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nooit! Dan eerder nog prof fighter.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ken toevallig een bodybuilder, en alhoewel dat gedoe soms aardig vermoeiend is (sorry C., ik hoef nķet te zien hoe breed je bent geworden, ik hoef nķet te weten hoe het met je dieet gaat en het zal me een zórg zijn dat je je borstspieren apart van elkaar kunt bewegen) maar het is een schat van een vent verder
Gebruikt hij anabolen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ken toevallig een bodybuilder, en alhoewel dat gedoe soms aardig vermoeiend is (sorry C., ik hoef nķet te zien hoe breed je bent geworden, ik hoef nķet te weten hoe het met je dieet gaat en het zal me een zórg zijn dat je je borstspieren apart van elkaar kunt bewegen) maar het is een schat van een vent verder
Als je iets wilt weten hoor ik het wel. Persoonlijke informatie geef ik trouwens niet prijs.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
Heb je trouwens al een voorstelrondje gedaan in de SC, Heracross?
Hogere staat van geluk....quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:00 schreef Heracross het volgende:
[..]
Oké, maar even serieus, welk hoger doel?
Bovendien is Amsterdam ook een truttige stad.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, onder andere om die reden zou Amsterdam voor mij ook niet aantrekkelijk zijn.
Een andere reden zijn al die toeristen
Als je niet aan bodybuilding doet niet veel lijkt mequote:Op donderdag 11 februari 2010 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat heb ik hier nu weer mee te maken?
Nope. Kunnen we hem altijd mooi mee plagen, 'Ana Bolen C.' tegen 'm zeggen vind hij niet zo leukquote:
Da's niet ergquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:02 schreef Heracross het volgende:
[..]
Als je iets wilt weten hoor ik het wel. Persoonlijke informatie geef ik trouwens niet prijs.
Gelukkig!quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je niet aan bodybuilding doet niet veel lijkt me
Mij zul je niet tegenkomen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sorry Tanjaa
Limburg.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Da's niet erg
Waar woon je (ongeveer precies)Sorry Puntenslijpsel, couldn't resist
Wanneer beginnen de OS?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mij zul je niet tegenkomen.
Op het moment dat de carnavalgangers laveloos liggen van hun gangbangpartijen, zit ik lekker naar de TV te kijken.
Die kant ga ik weer op deze zomerquote:
18 jaar.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die kant ga ik weer op deze zomer
Hoe oud ben je?
Is het het gemiddelde hier zo hoog dan? En zet me er maar in.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:10 schreef Etcetera het volgende:Jong bloed in de SC
Wil je ook in de OP
Ik ben het enigszins kwijt eerlijk gezegdquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:11 schreef Heracross het volgende:
[..]
Is het het gemiddelde hier zo hoog dan? En zet me er maar in.
Ik moet elke avond bier drinken en elke morgen ontnuchteren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alleen dat tijdverschil...![]()
Maar voor de rest wil ik het wel intensief volgen.
Ik durf dames nooit om hun leeftijd te vragen. Durf je het te zeggen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben het enigszins kwijt eerlijk gezegdHet varieert wel aardig
En dan al afgestudeerd aardrijkskundige. Knap hoor.quote:
Ja, van de middelbare school.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En dan al afgestudeerd aardrijkskundige. Knap hoor.
Ik ben al een heul kwartjequote:Op donderdag 11 februari 2010 20:12 schreef Heracross het volgende:
[..]
Ik durf dames nooit om hun leeftijd te vragen. Durf je het te zeggen?
Ik blij zijn met mijn rijbewijs en jij hebt al een mijlpaal bereikt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben al een heul kwartje
OP gefikst
Net nieuw geregistreerd, alleen in MEN actief, al die dingen weten en dan dit soort verklaringen geven.. Ik geloof er niets van.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:13 schreef Heracross het volgende:
[..]
Ja, van de middelbare school.
In die contreien zijn het oude besjes toch?quote:
Ik heb nooit gezegd dat dit mijn enige account is. Kun je het niet hebben dat ik je te slim af ben?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Net nieuw geregistreerd, alleen in MEN actief, al die dingen weten en dan dit soort verklaringen geven.. Ik geloof er niets van.
Dat is ook een beginnersfout.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Net nieuw geregistreerd, alleen in MEN actief, al die dingen weten en dan dit soort verklaringen geven.. Ik geloof er niets van.
Als mijn ouders het niet betaald hadden, dan had ik het ook nog niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Crap volgens mij ben ik de enige zonder rijbewijs....
Soempie heeft 'm ook nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben groot, dus ik begin niet klein.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is ook een beginnersfout.
Het is juist de kunst om klein te beginnen.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah gelukkig!quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:22 schreef Heracross het volgende:
[..]
Ik ben groot, dus ik begin niet klein.
Ah nog een lotgenoot!quote:
Het was mijn eigen vraag.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:20 schreef Heracross het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat dit mijn enige account is. Kun je het niet hebben dat ik je te slim af ben?
Waarom dan een kloon?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:25 schreef Heracross het volgende:
[..]
Ik snap hem wel, maar ik ben geen newbie en ik hecht geen waarde aan mijn e-fame.
Al sinds mijn 15e levensjaar.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het was mijn eigen vraag.Ik vind het nogal vreemd dat je als antwoord op die vragen zegt afgestudeerd te zijn in een aardrijkskundige richting terwijl je net van de middelbare school af komt.
Dat kan niet met dezelfde account?quote:
Ik houd ze liever gesplitst, anders was ik hier met die andere geweest.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat kan niet met dezelfde account?
Nou ja, ik post ook niet graag in ONZquote:
En wat is het nut daarvan precies?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:30 schreef Heracross het volgende:
[..]
Ik houd ze liever gesplitst, anders was ik hier met die andere geweest.
Ik geloof dat ik eerst drie keer met mijn kop tegen de muur moet rammen en een krat bier moet leegzuipen wil ik de logica hiervan begrijpen....quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:30 schreef Heracross het volgende:
[..]
Ik houd ze liever gesplitst, anders was ik hier met die andere geweest.
Puur uit principes.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En wat is het nut daarvan precies?
Dit volg ik niet.quote:
Ik ben de draad ook al kwijt en eigenlijk vind ik het wel best zo......quote:
Wat al sinds je 15e levensjaar?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:26 schreef Heracross het volgende:
[..]
Al sinds mijn 15e levensjaar.
Goedzo! Want ik heb geen zin om alles van mijzelf uit te leggen qua hoe en waarom.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben de draad ook al kwijt en eigenlijk vind ik het wel best zo......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |