Ik vind het altijd wel vermakelijk(in de positieve zin dus, niet de uitlach-zin).quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
i guess dat de beste conclusie dan is dat ik daar niet meer over post
Dat zegt toch nietsquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:32 schreef Heracross het volgende:
[..]
Nee, Edwyn is Schots en Phil is Brits.
Als we nu terug zouden gaan, zouden velen zich een ongeluk schrikken...quote:
2.80 euro voor een biertje zou ik OOK van schrikken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als we nu terug zouden gaan, zouden velen zich een ongeluk schrikken...
Kopje koffie op een terras: fl. 5,50
Biertje: fl. 6,00
Wekelijkse boodschappen: + 30 à 50%
Wat kost een biertje in een centrale kroeg in het centrum bij jullie dan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2.80 euro voor een biertje zou ik OOK van schrikken.
En pistool dat werkt op gasdruk uit een cilinder en balletjes schiet, maar sprekend lijkt op een echt wapen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ieuw!
En een gaspistool??Hoe moet ik me dat precies voorstellen?
¤1,50-quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat kost een biertje in een centrale kroeg in het centrum bij jullie dan?
2.20 en dat vind ik al aso. Er zijn best nog wat plekken te vinden voor 1.80 en 2, in het centrumquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat kost een biertje in een centrale kroeg in het centrum bij jullie dan?
Oh ik dacht dat ie gas schootquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En pistool dat werkt op gasdruk uit een cilinder en balletjes schiet, maar sprekend lijkt op een echt wapen.
Verboden in NL, vrij te koop in o.a. België en Duitsland.
Hier ookquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2.20 en dat vind ik al aso. Er zijn best nog wat plekken te vinden voor 1.80 en 2, in het centrum
Het is toch zinloos, want deze munteenheid houden we nog een tijdje.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat je weer terug zou willen naar de gulden (in mijn ignorant bliss, economie was niet mijn sterkste vak). Ja, het heeft wel iets leuks, een munt van je eigen land, maar de euro is handig, en bovendien wil ik echt niet nóg een keer zoveel gedoe met omrekenen, inwisselen enzo...
En alles was ook wel duurder geworden als we de gulden hadden gehoudenIk kan me de guldenprijzen ook nog maar nauwelijks herinneren... volgens mij vroegen we bij de ijssalon 3 gulden voor een kop koffie en 3,50 voor een cappuccino. Zoveel is het nu nog niet in euro's
De Euro is heel handig, zeker als je vaak de grens over gaat.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat je weer terug zou willen naar de gulden (in mijn ignorant bliss, economie was niet mijn sterkste vak). Ja, het heeft wel iets leuks, een munt van je eigen land, maar de euro is handig, en bovendien wil ik echt niet nóg een keer zoveel gedoe met omrekenen, inwisselen enzo...
En alles was ook wel duurder geworden als we de gulden hadden gehoudenIk kan me de guldenprijzen ook nog maar nauwelijks herinneren... volgens mij vroegen we bij de ijssalon 3 gulden voor een kop koffie en 3,50 voor een cappuccino. Zoveel is het nu nog niet in euro's
Ja. En Belgisch speciaalbier gaat snel richting de 4-5. Maar dan heb je ook wat.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Ik betaal wel 3 nogwat voor een glaasje port hier in de buurtkroeg waar we altijd borrelen na repetitieen 3 voor een glas wijn geloof ik (wel goeie wijn dan)
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ieuw!
En een gaspistool??Hoe moet ik me dat precies voorstellen?
Hier ook wel, maar niet in de buurt van bioscopen o.i.d.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2.20 en dat vind ik al aso. Er zijn best nog wat plekken te vinden voor 1.80 en 2, in het centrum
Hoe heet hij ook alweer? Dat is jeugdsentiment.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of met de eigenaar er bij
[ afbeelding ]
Darkwing Duckquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:54 schreef Heracross het volgende:
[..]
Hoe heet hij ook alweer? Dat is jeugdsentiment.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:55 schreef iamredleader het volgende:
Darkwin Duck, toch?
Die hebben hoogstwaarschijnlijk geen hypotheek meer. Dan kun je je prijzen gemakkelijk omlaag gooien.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier ook wel, maar niet in de buurt van bioscopen o.i.d.
In de buitenwijken van Amsterdam heb je zelfs kroegen met prijzen van ¤ 1,00.
Je zou bijna denken dat die er geld op toeleggen...
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Euro is heel handig, zeker als je vaak de grens over gaat.
En natuurlijk zouden de prijzen ook in guldens gestegen zijn, maar het is voor veel mensen niet echt leuk meer om een avondje in Amsterdam te gaan stappen op het Leidse- of Rembrandtsplein. Daar zijn de toenmalige prijzen in guldens inmiddels de prijzen in Euro's geworden.
Hier zeg je het zelf al: dat ligt dus niet aan de euro, maar aan Amsterdam en de horeca-uitzuigersquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier ook wel, maar niet in de buurt van bioscopen o.i.d.
In de buitenwijken van Amsterdam heb je zelfs kroegen met prijzen van ¤ 1,00.
Je zou bijna denken dat die er geld op toeleggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |