Ja maar nu kan ik fris over van de outfit van gisteren op die van vandaag. Me mooi aankleden en mijn haar doen enzo maakt me altijd wakker.Ik ga gewoon doen alsof de dag al begonnen isquote:
Ge hedde helgoar ginne hoar!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja maar nu kan ik fris over van de outfit van gisteren op die van vandaag. Me mooi aankleden en mijn haar doen enzo maakt me altijd wakker.Ik ga gewoon doen alsof de dag al begonnen is
Nou, in het vorige topic ging het al over horizontaal vs verticaalquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:38 schreef Heracross het volgende:
Je kun ook overdrijven qua metroseks
Neuh niet echt maar ik ben wel beetjequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ge hedde helgoar ginne hoar!
Die had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, in het vorige topic ging het al over horizontaal vs verticaal
Oké, maar welke van de aandoeningen heb je?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja maar nu kan ik fris over van de outfit van gisteren op die van vandaag. Me mooi aankleden en mijn haar doen enzo maakt me altijd wakker.Ik ga gewoon doen alsof de dag al begonnen is
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh gelukkig is MM nog altijd grappig als altijd
Dan tik ik af voorlopig
Lama, het is Grrrlllsss-talk nu hier en ik heb dus allerlei antwoorden van de dames uit het vorige topic gekopieerd en die hier als antwoord geplaatst...quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:59 schreef Heracross het volgende:
[..]
Oké, maar welke van de aandoeningen heb je?
Ik mis toch even hoe je aan de letter s komt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Lama, het is Grrrlllsss-talk nu hier en ik heb dus allerlei antwoorden van de dames uit het vorige topic gekopieerd en die hier als antwoord geplaatst...
Jeetje PS, je moet wel echt een keer leren om niet alles en iedereen hier zo serieus te nemen / persoonlijk op te vattenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh gelukkig is MM nog altijd grappig als altijd
Dan tik ik af voorlopig
Er zijn meerdere personen van het vrouwelijk geslacht hier.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:02 schreef Heracross het volgende:
[..]
Ik mis toch even hoe je aan de letter s komt.
Niet? Ik vind het altijd wel gezellig. Krijg je tenminste geen ruziequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn meerdere personen van het vrouwelijk geslacht hier.
In je eentje kletsen is ook niks...
Neuh ik neem het ook niet zo serieus als het lijkt hoor. Hij weet alleen ondertussen hoe ik er over denk en zou kunnen overwegen te stoppen. En ik weet dat ik het zo alleen maar leuker voor hem maak, maar nog steeds. Dat is iets wat mijn moeder zei als ik me weer es liet opjagen door mijn broer. Toen we nog op de basisschool zaten. Oftewel, MM kan zichzelf dat pleziertje ook gewoon wel even ontnemen en opgroeien. Just sayinquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jeetje PS, je moet wel echt een keer leren om niet alles en iedereen hier zo serieus te nemen / persoonlijk op te vatten
Als je hier iets post kun je daar reacties op krijgen ja, en jij zit in een ander land op een college, ja daar gaan de nodige cliché's over rond, so be it. Je hoeft ze niet allemaal te ontkrachten, laat het gewoon lekker gaan
Waar ik aan toe wil voegen dat ik quotes van alle dames heb gebruikt, niet alleen van PS.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jeetje PS, je moet wel echt een keer leren om niet alles en iedereen hier zo serieus te nemen / persoonlijk op te vatten
Als je hier iets post kun je daar reacties op krijgen ja, en jij zit in een ander land op een college, ja daar gaan de nodige cliché's over rond, so be it. Je hoeft ze niet allemaal te ontkrachten, laat het gewoon lekker gaan
Ruzie op via een slowchat op een forum.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet? Ik vind het altijd wel gezellig. Krijg je tenminste geen ruzie
Edwyn Collins of David Bowie?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb serieus ALTIJD gedacht dat het David Bowie was
(was net op de radio mbt zijn beroerte)
Jamaar, ik wil het wel weten..quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:40 schreef Etcetera het volgende:
Neuh niet echt maar ik ben wel beetje![]()
![]()
nu
Doet me aan koekiemonster denken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:07 schreef Heracross het volgende:
Ik ga me even uitleven op mijn saucijzenbroodje.
Ik had het dan niet over MMquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh ik neem het ook niet zo serieus als het lijkt hoor. Hij weet alleen ondertussen hoe ik er over denk en zou kunnen overwegen te stoppen. En ik weet dat ik het zo alleen maar leuker voor hem maak, maar nog steeds. Dat is iets wat mijn moeder zei als ik me weer es liet opjagen door mijn broer. Toen we nog op de basisschool zaten. Oftewel, MM kan zichzelf dat pleziertje ook gewoon wel even ontnemen en opgroeien. Just sayin
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een kaartje![]()
Ik heb nog nooit een Valentijnskaartje gehad
Dankjewel. Ik hou van spelletjes en chatten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Doet me aan koekiemonster denken.![]()
Hoi, welkom hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |