Ctrlknopje in houden en met je muis het scrolwieltje draaienquote:Op zondag 21 februari 2010 21:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is ook niet zozeer een ander lettertype, maar de titels van de topics lijken kleiner/smaller ofzo. Leest raar in elk geval
Het was inderdaad een leuk gevoel als mannen naar jou en je vriendin kijken met de blik:quote:Op zondag 21 februari 2010 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
Maar dat boeit niet want het gaat erom wat je zelf vind. Maar in het verlengde van Anonimous is het dus leuk als je vrienden het met je eens zijn
Jouw pa ziet er toch ook niet oud uit?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Bij mij denken ze voortdurend dat mijn pa mijn vriendje is
Been there, done that, is het niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ctrlknopje in houden en met je muis het scrolwieltje draaien
Misschien ben ik gewoon gek gewordenquote:Op zondag 21 februari 2010 21:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met die van mij...
Zie jij er zo oud uit of je pa zo jong?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Bij mij denken ze voortdurend dat mijn pa mijn vriendje is
Kort af? Niks gemerkt.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het was inderdaad een leuk gevoel als mannen naar jou en je vriendin kijken met de blik:
Sorry dat ik een beetje kortaf reageerde maar er kwam een beetje veel op me af in een ander topic...
Ligt het toch aan je telefoon.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Been there, done that, is het niet.
[..]
Misschien ben ik gewoon gek geworden
Ik zit achter m'n pcquote:
Ik zei oh. Dat vind ik niet zo netjes van me zelf....quote:Op zondag 21 februari 2010 21:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kort af? Niks gemerkt.
En +1 voor het mooie nummer.
Dan ligt het aan jou.quote:
Dat zei ik zelf ook alquote:
Dan mijn nederige excuses voor mijn onnodige bevestiging van jouw eigen probleem.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon gek geworden
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het was inderdaad een leuk gevoel als mannen naar jou en je vriendin kijken met de blik:
Sorry dat ik een beetje kortaf reageerde maar er kwam een beetje veel op me af in een ander topic...
Wat minder in R&P rondhangen?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zei oh. Dat vind ik niet zo netjes van me zelf....
Okay dan.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Van mij hoef je niet overal langdradig op te reageren hoor
Aanvaardquote:Op zondag 21 februari 2010 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan mijn nederige excuses voor mijn onnodige bevestiging van jouw eigen probleem.![]()
Mooi nummer inderdaad alhoewel deze uitvoering mij niet kan bekorenquote:Op zondag 21 februari 2010 21:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kort af? Niks gemerkt.
En +1 voor het mooie nummer.
Ik kon geen andere vinden....quote:Op zondag 21 februari 2010 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mooi nummer inderdaad alhoewel deze uitvoering mij niet kan bekoren
In dezelfde categorie valt Creep trouwens
Creepquote:Op zondag 21 februari 2010 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mooi nummer inderdaad alhoewel deze uitvoering mij niet kan bekoren
In dezelfde categorie valt Creep trouwens
Deze is wat bekenderquote:Op zondag 21 februari 2010 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kon geen andere vinden....
Lam kip? Proef je de kip dan nog wel?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:59 schreef Nembrionic het volgende:
Weet je wat lekker is? Lam-kip curry
Smikkel
De a capella versie is idd de beste.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze is wat bekender
De MP3 is iets beter trouwens.
Oh yeahquote:Op zondag 21 februari 2010 22:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lam kip? Proef je de kip dan nog wel?
Die is geweldig idd.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze is wat bekender
De MP3 is iets beter trouwens.
Normaal lamsvlees en hete kip?quote:
Dat is ook een hele bekende jaquote:Op zondag 21 februari 2010 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die is geweldig idd.
Ik kwam deze ook tegen... Was ook de theme van die tv-serie...
2 lamsschenkeltjes en de kip dan meegesudderd. Dagje laten staan en dan zit de smaak ook heel goed in de kipquote:
Dus je hebt lamsvlees en kip met de smaak van lamsvlees?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2 lamsschenkeltjes en de kip dan meegesudderd. Dagje laten staan en dan zit de smaak ook heel goed in de kip
Het was de Theme van I'm with her. Met Teri Polo als een actrice die op een leraar viel...quote:Op zondag 21 februari 2010 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is ook een hele bekende ja
Die heb ik ook nog ergens op MP3 in een meer uptempo
Kip met kip, kruiden en lamssmaakquote:Op zondag 21 februari 2010 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus je hebt lamsvlees en kip met de smaak van lamsvlees?
RECEPT, NU!!!!!!!!!!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kip met kip, kruiden en lamssmaak
Ja idd!quote:
Kun jij het gewoon niet eens maken voor een meet?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/food(...)hbasmati_84339.shtml
En daar je kip bij gooien
Dag Etcie!quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/food(...)hbasmati_84339.shtml
En daar je kip bij gooien
Is dat zo? Ofyles geef eens antwoord?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ofyles is nu jaloers denk ik.
Dan maak ik liever wat anders alhoewel het best zou kunnenquote:Op zondag 21 februari 2010 22:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun jij het gewoon niet eens maken voor een meet?
Wat zou je dan liever maken?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan maak ik liever wat anders alhoewel het best zou kunnen
Truste Diaanquote:Op zondag 21 februari 2010 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook. We gaan 24 kijken![]()
FIjne avond nog!!
Hij is nu vast op hyves Femke aan het bestoken met krabbels....quote:Op zondag 21 februari 2010 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ofyles geef eens antwoord?
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij is nu vast op hyves Femke aan het bestoken met krabbels....
Ik denk dat ik voorlopig niet op de friendlist van Ofyles meer sta.....quote:
Tenzij je een kaartje voor het feest voor hem gaat regelen.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voorlopig niet op de friendlist van Ofyles meer sta.....
Hoe moet dat?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tenzij je een kaartje voor het feest voor hem gaat regelen.
hij kan zich toch ook zelf aanmelden?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tenzij je een kaartje voor het feest voor hem gaat regelen.
Via www.femkehalsema.nl de gegevens van Ofyles invullen. (incl. echte naam, emailadres en woonplaats)quote:
Ik denk dat hij dat al heeft gedaan. Tenminste, als hij op de hoogte is van het feestje.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij kan zich toch ook zelf aanmelden?
Ik.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie weet wat een prins albert is?
Wil je er 1 laten zetten?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is de laatste deal van de gekochte date.quote:
Never! Maar ik dacht dat het die prins van Monaco was... de oom van Charlotte Casiraghi.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Never! Maar ik dacht dat het die prins van Monaco was... de oom van Charlotte Casiraghi.
Ik, weet alleen niet meer of die nou naar boven ging of naar benedenquote:Op zondag 21 februari 2010 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij is bang dat hij daar een Prins Albert krijgt?quote:
Gelukkig niet.... Denk niet dat het handy is bij MMA....quote:Op zondag 21 februari 2010 23:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is de laatste deal van de gekochte date.
Ligt aan de staat van opwinding.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik, weet alleen niet meer of die nou naar boven ging of naar beneden
die is lekkerquote:Op zondag 21 februari 2010 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Never! Maar ik dacht dat het die prins van Monaco was... de oom van Charlotte Casiraghi.
quote:
Charlotte is zeker een hele mooie dame!quote:Op zondag 21 februari 2010 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
die is lekker(die Charlotte dan
)
Ach er zijn ook twee Queen Elizabeths, dus waarom geen twee Prince Alberts.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Nee, er bestaat ook nog een reverse prince Albert en die is de andere kant op. Vraag was even welke welke was
En er waren ook twee Johannes Paulussen..... (dat is een ring met een wierrookvat door je eikel)quote:Op zondag 21 februari 2010 23:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach er zijn ook twee Queen Elizabeths, dus waarom geen twee Prince Alberts.
oeh, eerst zaklopen en nu dit. Je bent lekker bezig.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En er waren ook twee Johannes Paulussen..... (dat is een ring met een wierrookvat door je eikel)
quote:Op zondag 21 februari 2010 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
oeh, eerst zaklopen en nu dit. Je bent lekker bezig.
Vroeger was ik nog idolaat van Femke Halsema, maar om de een of andere reden zijn we uit elkaar gegroeid.quote:
Ahh nee vind je dat echt? Dat vind ik zo'n zaaddodende Skyradio versie, met dat oehoe. Origineel is echt mooi!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De a capella versie is idd de beste.
Het doel van het feestje is eigenlijk best leuk. Beatrix bewijzen dat mensen die elkaar via internet kennen ook in real life leuk samen kunnen feestvieren.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vroeger was ik nog idolaat van Femke Halsema, maar om de een of andere reden zijn we uit elkaar gegroeid.
Ach, dat komt in de beste huwelijken voor.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:29 schreef Ofyles2 het volgende:
maar om de een of andere reden zijn we uit elkaar gegroeid.
Een politiek geengageerde fokmeet?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het doel van het feestje is eigenlijk best leuk. Beatrix bewijzen dat mensen die elkaar via internet kennen ook in real life leuk samen kunnen feestvieren.
quote:Op zondag 21 februari 2010 23:30 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ahh nee vind je dat echt? Dat vind ik zo'n zaaddodende Skyradio versie, met dat oehoe. Origineel is echt mooi!
Idd een (Fok) meet met een politieke gast.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een politiek geengageerde fokmeet?
Najaaa dat kan ECHT niet!quote:Op zondag 21 februari 2010 23:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Net als dat ik de "slow" versie van Eric Clapton's Layla mooier vind dan het origineel.
Mooi verwerkt in Goodfellas.....quote:Op zondag 21 februari 2010 23:35 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Najaaa dat kan ECHT niet!![]()
Kom op... dit is toch prachtig?! Die snerpende gitaren en dat instrumentele outro van 4 minuten!!
Papa ziet er jong uit en is best goed geconserveerd enzo. Heeft geen babyface!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zie jij er zo oud uit of je pa zo jong?
Dat geloof ik, maar het komt me nu niet echt gunstig uit.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het doel van het feestje is eigenlijk best leuk. Beatrix bewijzen dat mensen die elkaar via internet kennen ook in real life leuk samen kunnen feestvieren.
Okay. Jij hebt gewoon een leuk jong koppie hoor.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Papa ziet er jong uit en is best goed geconserveerd enzo. Heeft geen babyface!
Is ook prachtig.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:35 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Najaaa dat kan ECHT niet!![]()
Kom op... dit is toch prachtig?! Die snerpende gitaren en dat instrumentele outro van 4 minuten!!
Dan moet Andy nu stoppen met kaarten voor je te regelen.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat geloof ik, maar het komt me nu niet echt gunstig uit.
Ik ben allang over mijn smetvrees heen...
Komen we met een ander probleem: zaterdag ben ik van 15:00 tot 20:30 als verslaggever in de weer.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet Andy nu stoppen met kaarten voor je te regelen.
Andy!!!! Nokken, het hoeft niet meer.
Past goed. Het feest begint om 2100quote:Op zondag 21 februari 2010 23:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Komen we met een ander probleem: zaterdag ben ik van 15:00 tot 20:30 als verslaggever in de weer.
Te laat....quote:Op zondag 21 februari 2010 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet Andy nu stoppen met kaarten voor je te regelen.
Andy!!!! Nokken, het hoeft niet meer.
Ik zit er alweer klaar voor!quote:
Wie zit er? Dione of Ria?quote:
Dan moet je zelf mee.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 23:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga zo naarAlicia Keys
kijken.... soms lijkt ze wel op het
Receptiemeisje
.....
Hopelijk volgende week Nina Hagen in concert voor jou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|