Misschien heeft toenmalige minister Koenders de omzet ook wel per ongeluk verdubbeld daar?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Maar voor een gemiddelde...
Al die scholieren en gezinnetjes gaan echt niet voor gemiddeld 30 pp uitgeven. En dat is wel de hoofdmoot van wat daar kwam kijken had ik het idee.
Bert, niet doen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien heeft toenmalige minister Koenders de omzet ook wel per ongeluk verdubbeld daar?
Klasse en slaap ze...quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
En ik zou gaan slapen.... mn plicht gedaan en nu afsluiten![]()
Deze staat nog in de Wiki.... en nu echt weg...quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klasse en slaap ze...
Je staat in de OP nog steeds als Minister van Culinaire Wetenschappen, dus de coupe is mislukt...
Dan gaat alles vallen enzo.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom niet Ernie?
[ afbeelding ]
quote:
Schop ze er dan weg!? Het is toch ook jouw kamer? Als jij dat bezoek niet wilt gaan ze maar in een algemene ruimte zitten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ugh, die andere vriendin van mijn kamergenote mag ik ook al niet. De ene die nu al meer dan een uur met dr dikke reet op onze kamer zit
Jij moet een eigen kamer nemenquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ugh, die andere vriendin van mijn kamergenote mag ik ook al niet. De ene die nu al meer dan een uur met dr dikke reet op onze kamer zit
Goed van Sablokova!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
Sablikova weer goud. NL erg slecht. Anschutz WEER 4e
Race is over.
jongen hoe ga ik dat verantwoorden. Ik vraag dat echt niet zomaar hoor? Ik breng zelf gewoon zelden voor langere tijd naar mijn kamerquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Schop ze er dan weg!? Het is toch ook jouw kamer? Als jij dat bezoek niet wilt gaan ze maar in een algemene ruimte zitten.
Gewoon niet deze kamergenote... Zoals ik zei, gisteren was ze lief, maar euhghhhquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij moet een eigen kamer nemen
Heb je wel eens aan bezoek van je kamergenote gevraagd op ze weg wilde gaan omdat jij je er aan stoort?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jongen hoe ga ik dat verantwoorden. Ik vraag dat echt niet zomaar hoor? Ik breng zelf gewoon zelden voor langere tijd naar mijn kamer
quote:
Ik had het gezegd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
haha we kregen onze dining service balance vandaag, vertellend hoeveel maaltijden we over hadden. Vriendin: 'How come you have more meals left than I, havent I etean more than you?' Nou is zij dus een varken en mijn kamergenote een twijgje en benik geneigd te zeggen, duidelijk wel ja.
Ja, want vrouwen vertellen elkaar nooit de waarheid.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook een jongen
die doen alleen maar aan roddel en achterklapquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, want vrouwen vertellen elkaar nooit de waarheid.
Jaja, de onvermijdelijke bochtencommissie...quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
er is trouwens 1 duitse schaatster gediskwalificeerd. Ze schaatste over de lijn in de bocht(ze had de buitenbocht en schaatste over de binnenlijn).
Kemkers is gevraagd als voorzitter voor de commissie van 2014.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jaja, de onvermijdelijke bochtencommissie...
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die doen alleen maar aan roddel en achterklap
maar zo zijn vrouwen niet altijdquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat werkt alleen maar averechts. Gewoon zeggen waar het op staat werkt het snelst en effectiefst.
Dus krijg je langlopend gezeik en veel irritatie.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar zo zijn vrouwen niet altijd
En dan in je sig:quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
haha we kregen onze dining service balance vandaag, vertellend hoeveel maaltijden we over hadden. Vriendin: 'How come you have more meals left than I, havent I etean more than you?' Nou is zij dus een varken en mijn kamergenote een twijgje en benik geneigd te zeggen, duidelijk wel ja.
Ik zou onderhand met al dat gezeik op de campus eens overwegen of je die award niet aan Tanjaa wil geven?quote:Rachel Bilson Award voor Liefste Buurmeisje van de AKQ en de AKQSC!
Liever een buurmeisje dat voor zichzelf opkomt dan iemand die over zich laat heen lopen...quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En dan in je sig:
[..]
Ik zou onderhand met al dat gezeik op de campus eens overwegen of je die award niet aan Tanjaa wil geven?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Liever een buurmeisje dat voor zichzelf opkomt dan iemand die over zich laat heen lopen...
Dan is dit topic is voor jou: Me hele dag verneukt !!quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je hebt ook extreme gevallen, zoals mijn zusje.
quote:Your message
To: XXXXXXXX
Cc:
Subject: XXXXXXXXX
Sent: Mon, 7 Jan 2008 17:59:16 -0800
was deleted without being read on Wed, 24 Feb 2010 15:07:06 -0800
Stond de ontvanger in de CC balk?quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
Je stuurt een email en 2 jaar later:
[..]
Nee, de ontvanger is TO:quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stond de ontvanger in de CC balk?
Want ik lees mails waar ik in de CC sta ook nooit
Sta je op de ignore lijst?quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, de ontvanger is TO:
Maar dat emailadres hoeft hier niet
He? Nee, ik heb 2 jaar geleden een email gestuurd en die is nu verwijderd door de ontvanger zonder gelezen te worden.quote:
Je hersenen werken weer even iets te snel. Je zit een stuk verder in deze discussie dan wijquote:Op donderdag 25 februari 2010 01:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja maar ik doe toch niks, dusben nog steeds lief! Die dikke is wel van de buren trouwens, woont in de kamer naast ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |