precies, in de SC kan iedereen scorenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 03:21 schreef Nembrionic het volgende:
Woei, dubbele punte voor frustratie. Ga ik morgen dikke punten verdienen
Voor nu:
ja toch?! Ze is echt een karikatuur...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 03:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb een veel betere uitvoering maar die staat niet op Youtube zie ik.
Trouwens, ik krijg ook al jeuk van dat mens. En dat alleen maar door te lezen wat jij schrijft
Zit in je PMquote:Op dinsdag 23 februari 2010 03:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en ik ben de inloggegevens van de wiki vergeten...
Ik weet eigenlijk niet of dat moet. Ik neem aan van wel?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 03:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gracias. Wist ik veel dat het per se in Caps moestWist ik het toch nog!
Yup. En niet gaan slapen!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 03:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of dat moet. Ik neem aan van wel?
Ah leuk! Ik heb een aanbidster hoorde ik net......quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:28 schreef Diaan73 het volgende:
Gisterenavond erg moe en hoofdpijn, dus op de bank gelegen en vroeg naar bed. Vandaag lekker vrij. Ik ga zo met de kinderen naar het museum... Twan wil dat graag.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah leuk! Ik heb een aanbidster hoorde ik net......![]()
Op zich wel. Mijn buurmeisje van 7 kwam gister pannekoeken brengen. Haar moeder zag ik daarnet en die zei dat ze het vaak over mij heeft en dat ze speciaal voor mij de mooiste exemplaren op een bord had gelegd en dat Pa een klap met de spatel kreeg toen hij er een wou pakken.quote:
Ahw dat is lief... een meisje van 7 jaar.... die weet ook nog niet beter hè?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich wel. Mijn buurmeisje van 7 kwam gister pannekoeken brengen. Haar moeder zag ik daarnet en die zei dat ze het vaak over mij heeft en dat ze speciaal voor mij de mooiste exemplaren op een bord had gelegd en dat Pa een klap met de spatel kreeg toen hij er een wou pakken.
Ja ik voel me zeer vereerd dat ik dus haar eerste verliefdheid ben.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ahw dat is lief... een meisje van 7 jaar.... die weet ook nog niet beter hè?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |