quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Dat heb ik nou ook. Zeg dan gewoon dat je je bedacht hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan barst ik echt niet in janken uit hoor
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Misschien heb je de spoiler niet goed gelezen? Het nummer klopte, dat weet ik zekerquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dat was je klacht? Over 1 vrouw? Ik vind het belachelijk dat ze je het verkeerde nummer heeft gegeven, zou ik nooit doen.
Hoe weet je dat zeker dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien heb je de spoiler niet goed gelezen? Het nummer klopte, dat weet ik zeker
Vrouwen zouden eigenlijk een schermpje op hun voorhoofd moeten hebben waarop staat wat ze echt bedoelen als ze iets zeggen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook. Zeg dan gewoon dat je je bedacht hebt
Dan barst ik echt niet in janken uit hoor
Okay... hoe vaak heb je het geprobeerd? Of verdenk je haar ervan dat als ze jouw nummer ziet dat ze hem dan uitdoet of niet reageert?quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vrouwen zouden eigenlijk een schermpje op hun voorhoofd moeten hebben waarop staat wat ze echt bedoelen als ze iets zeggen.
Vrouw: "Hier heb je mijn nummer. Ik zou het leuk vinden als je me belt"
Scherm "Flikker toch op. Als je belt neem ik toch niet op."
2 keer sinds zaterdag. En dan kun je best terugbellen vind ikquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... hoe vaak heb je het geprobeerd? Of verdenk je haar ervan dat als ze jouw nummer ziet dat ze hem dan uitdoet of niet reageert?
Oh, maar dat weten wij als mannen ook heel goedquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]vrouwen zijn soms wel wat ingewikkeld ja. Dat weet ik als vrouw zijnde ook heel goed.
Het zou wel heel dom zijn om je echte nummer te geven als je zelf met het voorstel komt om af te spreken terwijl je dat eigenlijk niet wilquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vrouwen zouden eigenlijk een schermpje op hun voorhoofd moeten hebben waarop staat wat ze echt bedoelen als ze iets zeggen.
Vrouw: "Hier heb je mijn nummer. Ik zou het leuk vinden als je me belt"
Scherm "Flikker toch op. Als je belt neem ik toch niet op."
Dat vind ik ook. Voicemail ingesproken? Smsje gestuurd?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2 keer sinds zaterdag. En dan kun je best terugbellen vind ik
Of coursequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, maar dat weten wij als mannen ook heel goed
smsje gestuurd en als ik niets hoor dan is de kous daarmee wat mij betreft afquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:55 schreef Diaan73 het volgende:
Dat vind ik ook. Voicemail ingesproken? Smsje gestuurd?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
smsje gestuurd en als ik niets hoor dan is de kous daarmee wat mij betreft af
Maar het gaat me om het principe
Dan iets algemener:quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het zou wel heel dom zijn om je echte nummer te geven als je zelf met het voorstel komt om af te spreken terwijl je dat eigenlijk niet wil
Trouwens, mijn nummer had ze niet dus ze kan ook niet weten dat ik het wasquote:
Ik vind dat er een algemene database moet komen met alle onbetrouwbare figuren erinquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan iets algemener:
Vrouw: "Ja"
Scherm:"Nee"
Misschien straks wel naar de bekerfinale...quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zelfs een jaarlijks bezoek zit er niet in
Zo speel je Peaceman wel heel erg in de kaartquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien straks wel naar de bekerfinale...
Who cares, ik hoef geen verantwoording aan wie dan ook af te leggen rondom mijn Ajacied zijn...quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo speel je Peaceman wel heel erg in de kaart
Ajax - Twente?? Zou leuk zijn...quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien straks wel naar de bekerfinale...
Ow valt wel mee, die wordt wel eens verweten geen echte fan te zijn omdat hij niet naar de wedstrijden gaat... eigenlijk ook een beetje onzin vind ik. Je kunt ook fan zijn zonder naar de wedstrijden te gaan. Hij kijkt wel elke wedstrijd, vind ik al meer dan genoeg.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo speel je Peaceman wel heel erg in de kaart
Easy there, tiger!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Who cares, ik hoef geen verantwoording aan wie dan ook af te leggen rondom mijn Ajacied zijn...
Okay, dus ook geen reden om niet op te nemen. Misschien kwam het telefoontje op dat moment gewoon niet goed uit, positive thinking.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trouwens, mijn nummer had ze niet dus ze kan ook niet weten dat ik het was
It's OK, maar ik word soms wat moe van dat 'wel/niet echte supporter zijn'.quote:
Truste MM.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
It's OK, maar ik word soms wat moe van dat 'wel/niet echte supporter zijn'.
Daarvoor zitten een aantal zaken me net even te diep van binnen en ik heb geen zin om daar en public over uit te wijden...
Maar goed, morgen weer een dag en daar ga ik me nu op voorbereiden...
Nou, ik ben het met je eens namelijkquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
It's OK, maar ik word soms wat moe van dat 'wel/niet echte supporter zijn'.
Daarvoor zitten een aantal zaken me net even te diep van binnen en ik heb geen zin om daar en public over uit te wijden...
Maar goed, morgen weer een dag en daar ga ik me nu op voorbereiden...
Dan ben ik voor Twente, omdat ik Steve McClaren graag een prijs gun.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ajax - Twente?? Zou leuk zijn...
Ohjaquote:
Hoi PSquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mmmm slaapkoppen hier
Ca va. Hoe gaat het met jou?quote:
Goed. Laatste dagen verlof en dan weer aan het werk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ca va. Hoe gaat het met jou?
Nu is ze aan het werk, dus is de kamer van mijquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed. Laatste dagen verlof en dan weer aan het werk.
Is het probleem met het bezoek van je roommate al voorbij?
Maar heb je al met je roommate gesproken over haar bezoek?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nu is ze aan het werk, dus is de kamer van mij
neequote:Op donderdag 25 februari 2010 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar heb je al met je roommate gesproken over haar bezoek?
Ga je dat nog wel doen?quote:
denket nietquote:
Dus je blijft je irriteren.quote:
3 juni vlieg ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
Wanneer ben je eigenlijk weer in Nederland?
most likelyquote:
Aan jou de keus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |