Wat schuift het?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben je nog van plan een precisieschot uit te voeren op Sepp Blatter.
Ik ben het met MM eens...quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Nederlandse regering heeft garant gestaan (tot max. 100.000 Euro p.p.) voor de mensen die bij Icesave hun geld hadden weggezet. Dat probeert de Nederlandse regering terug te krijgen via de IJslandse regering, toezichthouder voor hun nationale banken.
Lijkt me op zich niet zo vreemd dus...
En je kan wel piepen dat Wellink het fout heeft gedaan, zal ik ook niet ontkennen, maar met het hoofd laten rollen van Wellink zal de Nederlandse staatskas niet gevuld gaan worden.
Jammer voor de 'zielige' IJslandse belastingbetalers, maar die mogen opdraven voor de fouten van hun regering en banken...
Heb ik dan tegen jou lopen matten in het oude Diekman?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is FC Twente weer op eredivisie live?
Peace is Ajax aan het kijken, hij is ook Ajaxsupporter. Twan is voor FC Twente. Soms erg gezellig hier in huis.. ik zit er een beetje tussenin. Ik ben van "oorsprong" wel Twentesupporter en ook fanatiek geweest in vak-P.
Kan je je dan weer op je baan richten...quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, heerlijk geschaatst net, en nu heb ik eindelijk klapijzers, die zal ik morgen even onder mn schoenen zetten.
Alleen jammer dat de ijsbaan over 2 of 3 weken alweer dichtgaat
Als dat ong. 20 jaar geleden was... Yeps. Nee hoor, ik matte niet mee... ik keek alleen toe. Mn toenmalige vriend matte wel mee, misschien ken je die wel van naam. Hij was ook wel (negatief) bekend bij de supporters van Ajax.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ik dan tegen jou lopen matten in het oude Diekman?
Ja zoietsquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je je dan weer op je baan richten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Vrijwilligerswerk, schuift helemaal niksquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:26 schreef MadMaster het volgende:
En, wat voor auto van de zaak wordt het?
Dat zeggen kamerleden ook, maar die vangen wel 150.000 per jaar.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk, schuift helemaal niks
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
Stand bij Twente* Ofyles2 de radiostream van RTV Oost gevonden heeft en ook kennis neemt van de lopende afstraffing voor Twente...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stond vanaf 1978 t/m een jaar geleden op vak F, dus ik heb wel wat toestanden meegemaakt, zeker ook in het Diekman en een paar jaar geleden ook nog in het nieuwe stadion. Ik ken ook diverse jongens van Vak P...quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als dat ong. 20 jaar geleden was... Yeps. Nee hoor, ik matte niet mee... ik keek alleen toe. Mn toenmalige vriend matte wel mee, misschien ken je die wel van naam. Hij was ook wel (negatief) bekend bij de supporters van Ajax.
Nee, dat noemen ze maatschappelijk verantwoord ondernemenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
Dat zeggen kamerleden ook, maar die vangen wel 150.000 per jaar.
Tegen elke prijs.quote:
Ik reken Wellink niet alleen af op deze fout, die man heeft de laatste jaren kostbare blunders begaan en weigert deze nog toe te geven.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:21 schreef MadMaster het volgende:
En je kan wel piepen dat Wellink het fout heeft gedaan, zal ik ook niet ontkennen, maar met het hoofd laten rollen van Wellink zal de Nederlandse staatskas niet gevuld gaan worden.
Okay, ik ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stond vanaf 1978 t/m een jaar geleden op vak F, dus ik heb wel wat toestanden meegemaakt, zeker ook in het Diekman en een paar jaar geleden ook nog in het nieuwe stadion. Ik ken ook diverse jongens van Vak P...
Heb je al enig idee wat onze ministers gaan verdienen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, dat noemen ze maatschappelijk verantwoord ondernemen
Niet alleen de krenten uit de pap halen die ik je toewerp.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik reken Wellink niet alleen af op deze fout, die man heeft de laatste jaren kostbare blunders begaan en weigert deze nog toe te geven.
Dat stoort me...
M...quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, ik ookEr is nog steeds een harde kern die er 20 jaar geleden ook waren. Heel af en toe kom ik ze tegen als ik met Twan naar Twente ga.
Ken jij ook de diehard Ajaxfan die in Enschede woont? M.L.?
voorlopig niks, er is nog geen geldquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:39 schreef Cobra4 het volgende:
Heb je al enig idee wat onze ministers gaan verdienen?
We zitten op Texel. Ik stel voor dat we van schapen een wettig betaalmiddel maken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
voorlopig niks, er is nog geen geld
Als je ze maar niet achter de ramen zet. Dan krijgen we alleen gierige Schotten als toerist.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We zitten op Texel. Ik stel voor dat we van schapen een wettig betaalmiddel maken.
Je moet ze met hun voorpoten in sloot zettenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je ze maar niet achter de ramen zet. Dan krijgen we alleen gierige Schotten als toerist.
Of met de achterpoten in je laarzen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je moet ze met hun voorpoten in sloot zetten
In de UK worden de Welsch als de schapenneukers gezien hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je ze maar niet achter de ramen zet. Dan krijgen we alleen gierige Schotten als toerist.
Leg uit?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Je moet ze met hun voorpoten in sloot zetten
Hier de Islamieten...quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de UK worden de Welsch als de schapenneukers gezien hoor
Hij had het over de Schottenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of met de achterpoten in je laarzen.
Dan duwen ze harder terug.quote:
Wat denk je dat een schaap wil doen als 'ie met zo'n voorpoten in de sloot zit?quote:
Hebben Schotten voorpoten?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij had het over de Schotten
Yeps die. Ik ging vroeger vrij veel met hem om.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
M... (ik edit die naam zo weer weg als je gereageerd hebt)
En of ik die ken...
Ik kijk niet eens...quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:54 schreef peaceman het volgende:
Pfff t valt niet mee, he MM. t wonder van Turijn gaat niet gebeuren ben ik bang.
Ben je geen supporter meer?quote:
Ik ben al anderhalf jaar niet meer bij Ajax geweest.quote:
Supporter ben je toch voor het leven? In goede en in slechte tijden?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben al anderhalf jaar niet meer bij Ajax geweest.
Klote stadion, onherkenbare spelers en het is niet meer zoals het was.
Ik ben dan wel geen voetbalfan he, maar de spelers verdienen meer dan ze in hun leven kunnen opmaken, het gaat alleen nog maar om geld, dan kan het toch niet meer leuk zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Supporter ben je toch voor het leven? In goede en in slechte tijden?
Soms wordt je volwassen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus Tennis, schaatsen, enz. enz. is ook niet meer leuk om te zien?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen voetbalfan he, maar de spelers verdienen meer dan ze in hun leven kunnen opmaken, het gaat alleen nog maar om geld, dan kan het toch niet meer leuk zijn.
Het heeft niets met de resultaten van Ajax te maken, dat interesseerde me al jaren niet zo veel meer.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zelfs een jaarlijks bezoek zit er niet inquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het heeft niets met de resultaten van Ajax te maken, dat interesseerde me al jaren niet zo veel meer.
Ik ben en blijf Ajacied, maar ik ben wegens diverse redenen even genezen van een wekelijks stadionbezoek...
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
Zijn de vrouwen weg trouwens? Dan wil ik even over ze klagen tegen de mannen
Nee, er staat een plusje bij Diaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, er staat een plusje bij DiaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |