Graag meer info, of neurie het even in.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:15 schreef Christiaan het volgende:
Ik zoek een pianostuk, dat zo gaat:
|Tu tu tu| Tu tu tu| hierna herhaalt precies dat zich een keer.
Daarna hetzelfde maar dan een octaaf lager.
Het is dus een pianostuk, in dat gedeelte relatief langzaam. Erg bekend stuk, nu bij de RVU op NL2.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:32 schreef kaalschaap het volgende:
welk liedje speelt onder dit reclame stukje?
aan het eind is het het duidelijkst hoorbaar
http://www.comedycentral.(...)comedycentral.nl:748
je krijgt wel waarschijnlijk eerst een andere reclame te horen, die bedoel ik niet, ik bedoel de reclame van californication
quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:52 schreef sbassiej1988 het volgende:
Hallo,
Ik hoorde een tijd terug een grappig en volgens mij onbekend nummer alleen geen idee meer hoe die heet. Beetje in vergetenheid geraakt tot een kameraad er weer naar vroeg.
Het gaat om een meisje/vrouw (niet nederlands of engels maar ze zingt wel engels maar vrij onduidelijk.
De tekst is iets van: i don't care "i'm not a teenage anymore you can take me everywhere" heel vrolijk en vlot liedje is het.
Vrij weinig info maar is grandioos liedje.
Dat dusquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:24 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Ik ben echt dringend op zoek naar een nummer, wat in feite uit niets meer bestaat dan het 'aflopende' riedeltje wat je in het volgende nummer hoort als Snoop Dogg rapt:
Ik weet niet van wie dit nummer is, of hoe het heet. Alleen dus dat dat 'aflopende' stukje de hele herhaald wordt. Verder rapt er een of andere dude op, en zijn stem is vervormd met een soort van autotune. Ik meen me te herinneren dat het nummer in Step Up 2 The Streets voorkwam, maar daar heb ik hem helaas niet in kunnen ontdekken.
Ik hoor het nummer in mijn hoofd, en ik hoor ook de stem van de 'rapper' in mijn hoofd, maar helaas kan ik geen duidelijke tekst onderscheiden. Het is niet eens zo zeer een goed nummer, maar het feit dat ik het ken, maar er niet op kan komen, vreet aan meIk hoop dat iemand me kan helpen!
Hartstikke bedankt voor de snelle reactie, je bent mijn held!quote:
Geen dank.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:28 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt voor de snelle reactie, je bent mijn held!
Ik had het kunnen weten, aangezien het echt mijn soort muziek is, maar ik kwam er niet op...
Nogmaals bedankt!
Ik moest direct aan deze denken: vanaf 1:00quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:32 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ik moest direct aan deze denken: vanaf 1:00
Dat verklaart waarschijnlijk ook waarom ik dacht dat hij in Step Up 2 The Streets voorkwamquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:32 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ik moest direct aan deze denken: vanaf 1:00
Ppk - Resurrection ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:55 schreef Krln het volgende:
ik weet nie eens hoe ik dit moet uitleggen.
het is een soort houseliedje, eind jaren 90 begin 2000 denk ik.
het lijkt wel een soort russisch thema van een onderzeeer, of dat heb ik er mss zelf van gemaakt. niet das boot. er is volgens mij alleen tekst op het einde, en dat klinkt vrij russisch. het is vooral muzikaal, begint met enkel dit wijsje:
tuuuu...... tutututuuuu...... tutututuuuu.. tututututututu-tu du tu.... de bas begint er opeens in te komen. het klinkt een beetje als of iemand op glas tikt zonder de bas.. heel melodieus en zeker geen harde house. het is van een 1dagsvlieg.
als iemand dit weet.. is ie mijn held.
Ach, ik heb zelf ook vaak naar die plaat gezocht met die omschrijving die jij noemt, dus hij zit er hier wle in geramdquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:07 schreef Krln het volgende:
[..]
wow !!! dat jij dat er zo uithaalt!!!respekt!!!! EN DANK JE!!!!!!!! je bent mijn held!!!
haha... ik heb zelfs tu tutututu op google ingevoerd.. deed nie veelquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach, ik heb zelf ook vaak naar die plaat gezocht met die omschrijving die jij noemt, dus hij zit er hier wle in geramd
Die moet je gewoon al in je hoofd hebben zittenquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach, ik heb zelf ook vaak naar die plaat gezocht met die omschrijving die jij noemt, dus hij zit er hier wle in geramd
Slaap lekkerquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:11 schreef Krln het volgende:
[..]
haha... ik heb zelfs tu tutututu op google ingevoerd.. deed nie veelik kan lekker slapen nu!! jippie!! dank u beleefd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |