abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 februari 2010 @ 21:17:28 #1
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_78409667

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
  • Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
  • Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
  • Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
  • Heb je een stukje tekst uit een nummer?
    Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
  • Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
  • Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
  • Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!

Handige links:*

• Midomi
  • Musipedia Whistle
  • Tunatic
  • Muziek van de reclame
  • Adformatie Campagnes
  • Muziek in de reclame (nieuw!)
  • Commercials (nieuw!)
  • Melodycatcher (nieuw!)
    *Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen

Waar is dit topic niet voor bedoeld?

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
  • 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
  • Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken. Vorig topic: [insert vorig topic hier]

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco
  • Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      woensdag 24 februari 2010 @ 21:18:20 #2
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_78409715
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 21:15 schreef Christiaan het volgende:
    Ik zoek een pianostuk, dat zo gaat:

|Tu tu tu| Tu tu tu| hierna herhaalt precies dat zich een keer.
    Daarna hetzelfde maar dan een octaaf lager.

Het is dus een pianostuk, in dat gedeelte relatief langzaam. Erg bekend stuk, nu bij de RVU op NL2.
    Graag meer info, of neurie het even in.
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 19:32 schreef kaalschaap het volgende:
    welk liedje speelt onder dit reclame stukje?

aan het eind is het het duidelijkst hoorbaar

http://www.comedycentral.(...)comedycentral.nl:748

je krijgt wel waarschijnlijk eerst een andere reclame te horen, die bedoel ik niet, ik bedoel de reclame van californication
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 10:52 schreef sbassiej1988 het volgende:
    Hallo,

Ik hoorde een tijd terug een grappig en volgens mij onbekend nummer alleen geen idee meer hoe die heet. Beetje in vergetenheid geraakt tot een kameraad er weer naar vroeg.

Het gaat om een meisje/vrouw (niet nederlands of engels maar ze zingt wel engels maar vrij onduidelijk.

De tekst is iets van: i don't care "i'm not a teenage anymore you can take me everywhere" heel vrolijk en vlot liedje is het.

Vrij weinig info maar is grandioos liedje.
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      woensdag 24 februari 2010 @ 21:19:31 #3
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_78409768
    Meezoekerd
    Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
    liefdevolle gevoelens voor de duisternis
      woensdag 24 februari 2010 @ 21:20:14 #4
    246107 Zeroku
    An Air of Authority.
    pi_78409801
    Tvp.
    Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
    Lieve jongeman ben jij. :@
    Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
    :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
      Boks-Chick woensdag 24 februari 2010 @ 21:20:48 #5
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_78409830
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 21:19 schreef Bravebart het volgende:
    Meezoekerd
    lolwut
    pi_78409928
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 21:19 schreef Bravebart het volgende:
    Meezoekerd
    Dat dus
    Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
    Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
    As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
    pi_78410000
    Ik ben echt dringend op zoek naar een nummer, wat in feite uit niets meer bestaat dan het 'aflopende' riedeltje wat je in het volgende nummer hoort als Snoop Dogg rapt:

Ik weet niet van wie dit nummer is, of hoe het heet. Alleen dus dat dat 'aflopende' stukje de hele herhaald wordt. Verder rapt er een of andere dude op, en zijn stem is vervormd met een soort van autotune. Ik meen me te herinneren dat het nummer in Step Up 2 The Streets voorkwam, maar daar heb ik hem helaas niet in kunnen ontdekken.

Ik hoor het nummer in mijn hoofd, en ik hoor ook de stem van de 'rapper' in mijn hoofd, maar helaas kan ik geen duidelijke tekst onderscheiden. Het is niet eens zo zeer een goed nummer, maar het feit dat ik het ken, maar er niet op kan komen, vreet aan me Ik hoop dat iemand me kan helpen!
    pi_78410054
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 21:20 schreef Zeroku het volgende:
    Tvp.
    ikke ook
      woensdag 24 februari 2010 @ 21:25:35 #10
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_78410055
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 21:24 schreef STRAWxBARRY het volgende:
    Ik ben echt dringend op zoek naar een nummer, wat in feite uit niets meer bestaat dan het 'aflopende' riedeltje wat je in het volgende nummer hoort als Snoop Dogg rapt:

Ik weet niet van wie dit nummer is, of hoe het heet. Alleen dus dat dat 'aflopende' stukje de hele herhaald wordt. Verder rapt er een of andere dude op, en zijn stem is vervormd met een soort van autotune. Ik meen me te herinneren dat het nummer in Step Up 2 The Streets voorkwam, maar daar heb ik hem helaas niet in kunnen ontdekken.

Ik hoor het nummer in mijn hoofd, en ik hoor ook de stem van de 'rapper' in mijn hoofd, maar helaas kan ik geen duidelijke tekst onderscheiden. Het is niet eens zo zeer een goed nummer, maar het feit dat ik het ken, maar er niet op kan komen, vreet aan me Ik hoop dat iemand me kan helpen!
    pi_78410175
    quote:
    Hartstikke bedankt voor de snelle reactie, je bent mijn held!
    Ik had het kunnen weten, aangezien het echt mijn soort muziek is, maar ik kwam er niet op...
    Nogmaals bedankt!
      woensdag 24 februari 2010 @ 21:30:52 #12
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_78410312
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 21:28 schreef STRAWxBARRY het volgende:

[..]

Hartstikke bedankt voor de snelle reactie, je bent mijn held!
    Ik had het kunnen weten, aangezien het echt mijn soort muziek is, maar ik kwam er niet op...
    Nogmaals bedankt!
    Geen dank.
    pi_78410398
    quote:
    Ik moest direct aan deze denken: vanaf 1:00
    Supra Groningam Nihil
    Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
    Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
    Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
    pi_78410491
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 21:32 schreef Deetch het volgende:

[..]

Ik ook.

tvp
    pi_78410756
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 21:32 schreef Deetch het volgende:

[..]

Dat verklaart waarschijnlijk ook waarom ik dacht dat hij in Step Up 2 The Streets voorkwam
    Ik WIST dat het iets met dansen was, en nu ik dit filmpje terugzie, besef ik ineens weer waar ik dat nummer voor het eerst gehoord had! Blijkbaar toch wel een beetje vergist, want geen autotune... gelukkig niet
      woensdag 24 februari 2010 @ 22:22:53 #16
    10526 broer
    Nutteloze van de nacht.
      woensdag 24 februari 2010 @ 22:55:28 #17
    126620 Krln
    Belg in Breda
    pi_78415796
    ik weet nie eens hoe ik dit moet uitleggen.

het is een soort houseliedje, eind jaren 90 begin 2000 denk ik.

het lijkt wel een soort russisch thema van een onderzeeer, of dat heb ik er mss zelf van gemaakt. niet das boot. er is volgens mij alleen tekst op het einde, en dat klinkt vrij russisch. het is vooral muzikaal, begint met enkel dit wijsje:

tuuuu...... tutututuuuu...... tutututuuuu.. tututututututu-tu du tu.... de bas begint er opeens in te komen. het klinkt een beetje als of iemand op glas tikt zonder de bas.. heel melodieus en zeker geen harde house. het is van een 1dagsvlieg.

als iemand dit weet.. is ie mijn held.
      woensdag 24 februari 2010 @ 23:02:02 #18
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_78416185
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 22:55 schreef Krln het volgende:
    ik weet nie eens hoe ik dit moet uitleggen.

het is een soort houseliedje, eind jaren 90 begin 2000 denk ik.

het lijkt wel een soort russisch thema van een onderzeeer, of dat heb ik er mss zelf van gemaakt. niet das boot. er is volgens mij alleen tekst op het einde, en dat klinkt vrij russisch. het is vooral muzikaal, begint met enkel dit wijsje:

tuuuu...... tutututuuuu...... tutututuuuu.. tututututututu-tu du tu.... de bas begint er opeens in te komen. het klinkt een beetje als of iemand op glas tikt zonder de bas.. heel melodieus en zeker geen harde house. het is van een 1dagsvlieg.

als iemand dit weet.. is ie mijn held.
    Ppk - Resurrection ?
      woensdag 24 februari 2010 @ 23:07:44 #19
    126620 Krln
    Belg in Breda
    pi_78416545
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 23:02 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ppk - Resurrection ?
    wow !!! dat jij dat er zo uithaalt!!! respekt!!!! EN DANK JE!!!!!!!! je bent mijn held!!!
      woensdag 24 februari 2010 @ 23:10:16 #20
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_78416732
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 23:07 schreef Krln het volgende:

[..]

wow !!! dat jij dat er zo uithaalt!!! respekt!!!! EN DANK JE!!!!!!!! je bent mijn held!!!
    Ach, ik heb zelf ook vaak naar die plaat gezocht met die omschrijving die jij noemt, dus hij zit er hier wle in geramd
      woensdag 24 februari 2010 @ 23:11:23 #21
    126620 Krln
    Belg in Breda
    pi_78416814
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 23:10 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ach, ik heb zelf ook vaak naar die plaat gezocht met die omschrijving die jij noemt, dus hij zit er hier wle in geramd
    haha... ik heb zelfs tu tutututu op google ingevoerd.. deed nie veel ik kan lekker slapen nu!! jippie!! dank u beleefd!
      woensdag 24 februari 2010 @ 23:12:51 #22
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_78416911
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 23:10 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Die moet je gewoon al in je hoofd hebben zitten Zonder op te zoeken
      woensdag 24 februari 2010 @ 23:13:03 #23
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_78416918
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 23:11 schreef Krln het volgende:

[..]

haha... ik heb zelfs tu tutututu op google ingevoerd.. deed nie veel ik kan lekker slapen nu!! jippie!! dank u beleefd!
    Slaap lekker
    pi_78421693
    tvp
    pi_78423981
    MZP
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')