Ik heb het ook niet verzonnenquote:
Niet alleen ik hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:21 schreef iamredleader het volgende:
Nem, wat ben jij beroemd aan het worden
* wijze les +1quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet alleen ik hoor
En mijn naam staat er ook niet bij
Maargoed, wel weer even de landelijk pers gehaald
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zag gisteren trouwens de eerste krokussen alweer de kop opsteken.
En het mag ook wel, ben inmiddels wel toe aan die lente!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zag gisteren trouwens de eerste krokussen alweer de kop opsteken.
Niet helemaal hetzelfde, want nu heeft hij verloren en hebben ze het toch over 'ons verdriet'quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:29 schreef GimmeGore het volgende:
Ik vind "ons verdriet" ook wel heel lachwekkend.
Ik kan me van Sven Kramer voorstellen dat hij heel kwaad/verdrietig is, maar de rest van Nederland moet zich niet zo aanstellen.
Net zoals wanneer Oranje een wedstrijd speelt, als ze winnen is het "we hebben gewonnen" verliezen ze is het "ze hebben verloren"
Dus die foto zag er zo uit:quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:27 schreef MadMaster het volgende:
Net geïnterviewd voor onze bedrijfsnieuwsbrief. Het interview ging op zich wel, de fotosessie daarna (ik moet met mijn kop van hen in beeld) verliep wat moeizamer.
Ik moest van de fotograaf lachen op de foto, maar daar had ik geen zin in. Ik kan niet 'gemaakt' lachen. En dus duurde het even voordat ze een geschikte foto hadden, waarop ik overigens nog steeds niet lach...
quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:24 schreef Nembrionic het volgende:
Uit het Brabants Dagblad
[ afbeelding ]
quote:'Jack de Prikker' opgepakt
LELYSTAD - De politie in Flevoland heeft een 25-jarige man aangehouden die wordt verdacht van betrokkenheid bij de steekincidenten die eind 2008 en begin 2009 voor grote onrust zorgden in Lelystad. Vier, voor zover bekend willekeurige, personen werden neergestoken. Drie slachtoffers raakten zwaargewond, een vierde overleed aan zijn verwondingen.
Waarom zouden ze?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:38 schreef Etcetera het volgende:
Stagepapieren ingevuld, ik hoop dat school niet gaat bokken
vind het iederekeer wel beetje slordig dat niemand er een bronvermelding bij doet, het enige zeggen is dat het van internet komt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:24 schreef Nembrionic het volgende:
Uit het Brabants Dagblad
[ afbeelding ]
Dat is onbegonnen werk volgens mij. Wij weten toevallig dat Nem die domdom gemaakt had, maar ondertussen is hij ook op honderden andere websites opgedoken. Achterhalen wie de eerste was kost enorm veel tijd en dan is de kans nog vrij groot dat je het fout hebt, met boze brieven, rectificaties en nog meer tijdverspilling tot gevolg.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vind het iederekeer wel beetje slordig dat niemand er een bronvermelding bij doet, het enige zeggen is dat het van internet komt.
ja ok maar ze hoeven niet iedereen afzonderlijk te noemen maar een verwijzing naar fok zou toch wel gepast zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is onbegonnen werk volgens mij. Wij weten toevallig dat Nem die domdom gemaakt had, maar ondertussen is hij ook op honderden andere websites opgedoken. Achterhalen wie de eerste was kost enorm veel tijd en dan is de kans nog vrij groot dat je het fout hebt, met boze brieven, rectificaties en nog meer tijdverspilling tot gevolg.
Waarom? Wie zegt dat ze dat plaatje uberhaupt op Fok gevonden hebben? Als ze het tegenkwamen op GoT of Geenstijl is al niet meer te zien waar dat plaatje geplaatst was. En als ze het niet uit dit topic maar uit een ander topic hebben is misschien zelfs niet eens duidelijk dat het oorspronkelijk van Fok kwam. Of misschien kwam het wel gewoon uit een doorstuurmailquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja ok maar ze hoeven niet iedereen afzonderlijk te noemen maar een verwijzing naar fok zou toch wel gepast zijn
Omdat ik niet alles heb ingevuld, maar dat kon dan ook nietquote:
Dat weet ik wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 06:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben wel okee, sorry. Sorry Soemp, ik bedoelde het niet gemeen. Sorry sorry sorry
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:35 schreef De_Hertog het volgende:
Internet is een stuk groter dan Fok alleen
Wat betreft je sig:quote:
quote:My little brother drew a picture of a hippie-looking zombie running after wheat and saying "grains" he explained that it was a vegetarian zombie. IMMD
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:53 schreef Soempie het volgende:
Ik heb echt een ontzettende rotdag achter de rug. En als klap op de vuurpijl kwam m'n broek vast te zitten in de ketting van m'n fiets. Gelukkig ben ik niet gevallen, maar ik stond wel aardig voor lul midden in een winkelstraat. Eerst m'n broek tot aan m'n knie gescheurd en daarna huppend met m'n fiets naar de eerste winkel en daar op het raam kloppen en om een schaar vragen. Echt ook niemand die even uit zichzelf helpt ofzo he.![]()
![]()
Nu is m'n broek naar de klote.
Balen, Soempiequote:Op donderdag 25 februari 2010 16:53 schreef Soempie het volgende:
Ik heb echt een ontzettende rotdag achter de rug. En als klap op de vuurpijl kwam m'n broek vast te zitten in de ketting van m'n fiets. Gelukkig ben ik niet gevallen, maar ik stond wel aardig voor lul midden in een winkelstraat. Eerst m'n broek tot aan m'n knie gescheurd en daarna huppend met m'n fiets naar de eerste winkel en daar op het raam kloppen en om een schaar vragen. Echt ook niemand die even uit zichzelf helpt ofzo he.![]()
![]()
Normaal gesproken kan ik om die situaties -achteraf- ook wel lachen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Sorry, maar er verscheen wel een glimlach bij het lezen van je verhaal Soemp![]()
Ik ga zo op huis aan
Idemquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Sorry, maar er verscheen wel een glimlach bij het lezen van je verhaal Soemp![]()
Voor de volgende keer:quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:53 schreef Soempie het volgende:
![]()
Is dit niet handiger?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de volgende keer:
[ afbeelding ]
Voorkomen is beter dan genezen...quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is dit niet handiger?
[ afbeelding ]
En daar sluit ik mij bij aan, geen idee dus...quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Die intro lijkt erg op Loser van Beck, maar is het toch nietik weet het dus ook niet
Meer specifiek: Help, ik zoek...#280quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik verwijs de vragensteller door naar MUZMeer kans op een antwoord denk ik
Zo krijg ik natuurlijk nooit de begroting voor Defensie te horen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:42 schreef iamredleader het volgende:ik ga naar mijn vergadering, laterzzzzz
Zo blijft hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |